м50б25>м54б30 питане

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

м50б25>м54б30 питане

Мнение от stambo_81dg » 23 Юни 2009, 15:59

интерисува ме дали карантията вал,биели бутала на м54б30 дали стават на м50 б25 , че някаде бях чел че ставала такава конверсия :roll:
някои да се произнесе нещо по въпроса
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2009, 16:24

Що не. Буталата са на 84мм и на двата, фърляш вал и бутала и се получава м50б30 :mhihi: Биелите са еднакви май.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Юни 2009, 16:28

bum_bum написа:Що не. Буталата са на 84мм и на двата, фърляш вал и бутала и се получава м50б30 :mhihi: Биелите са еднакви май.


имам под ръка м54 б30 които е свален с брадвата т.е. няма инсталация
комп дебитомер и тн. не става за имплантиране цял.
та се чудя такава трансплантация дали е възможна :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2009, 16:32

Ми разправят, че можело и върви една идея повече от хамериканската М-ка, като му се сложат и валовете. Не знам кво става с компа обаче за да има пълен ефект от цялата работа.. вероятно такъв от американско М ще свърши добра работа...
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Юни 2009, 16:35

само дет на хамериканското инсталацията няма нищо общо,датчика на вала е отзад :shock: иначе карантията става,ама нема да тръгне кат Мка :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Юни 2009, 17:13

интерисува ме само дали могат да се сложат
вала,буталата и биелите от М54 на М50-ТО :?:
и трябва ли нещо да се преправя или направо ще паснат :?: :roll:
двигателя си остава с моята инсталация
то че няма да върви като американската М-ка е ясно
но няма да е лошо м50 3000куб.см.Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2009, 19:22

Тва за което питаш ще стане, но няма да върви толкова, колкото трябва или би могло без намеса по компа.
Като казвам, че ще върви малко повече от М- ка имам в предвид тяхната скопена, а не наща ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Юни 2009, 19:44

Че то това е далавера, особено ако се турбинира. Колко пари вървят тия валове от м54 просто информативно ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Юни 2009, 20:15

ами ще видим кво ще стане, то компа ще се бара тъи или иначе щото
е софтуерно ограничена колата на 220км/ч пък и автомата ще се маха :roll:
предполагам че ще стане доста приятна за каране :D
и доста по пъргава в ниските заради по големия ход и допълнителните 500cc

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 23 Юни 2009, 20:42

Нема ли още такива валове?
Е сеа го сметнах 20-ката ше стане 2700,9 :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Юни 2009, 20:57

nParMaTuK написа:Нема ли още такива валове?
Е сеа го сметнах 20-ката ше стане 2700,9 :mhihi:


едва ли.
как така го смята :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 23 Юни 2009, 21:07

п*r^2*h*6
двайската е 80/66, ако не се лъжа, а твоя вал е 89,6
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Юни 2009, 21:23

незнам при 20-ката как стоят нещата
но си мисля че няма да стане
на м54б25 и б30 диаметъра на цилиндрите е 84 мм разликата е в хода
незнам с дваискови бутала и вал с биели от м54 дали ще стане нещо :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 23 Юни 2009, 21:44

За да стане на 20-ката ше трябва да се ползват нейните бутала. А за да станат биелите от м54б30 трябва буталните болтове да са еднакви с тези на 20-ката. Обаче мен не ме интересува дали ше съвпаднат буталните болтове, щото ше си поръчам къстъм бутала и биели, като изпадне някой интересен вал :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 23 Юни 2009, 22:11

ако се накичи с един мега скурит това чудо бая ша понаварвява м50б30 не звучи никак зле :D
Изображение

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook