WeiTec "vs" M SPORT SUSPENSION
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
WeiTec "vs" M SPORT SUSPENSION
Привет колеги! Преди около месец си купих отново 36-ца,но с окачване(може да сте я виждали в Е36 форум) ,та въпроса ми е:
Била е с М окачване,но в последствие,на 04.2005г. е сменено в Германия с "WeiTec" чисто ново с гаранция с "1000" документа и TUV-вове,и се чудя понеже не съм вещ в тази насока,дали е по-добре за да го сложат или са се прекарали?
Впечетленията ми от автомобила,като поведение,стъпка и комфорт са доста "+"
-твърдо и сигурно по завоите
-не тръска като "Golf 2" на червени пружини а вози доста добре
Ще се зарадвам на компетентни мнения !
Благодаря предварително!
П.С. Нека в тази тема не присъстват спорове и скандали!
Била е с М окачване,но в последствие,на 04.2005г. е сменено в Германия с "WeiTec" чисто ново с гаранция с "1000" документа и TUV-вове,и се чудя понеже не съм вещ в тази насока,дали е по-добре за да го сложат или са се прекарали?
Впечетленията ми от автомобила,като поведение,стъпка и комфорт са доста "+"
-твърдо и сигурно по завоите
-не тръска като "Golf 2" на червени пружини а вози доста добре
Ще се зарадвам на компетентни мнения !
Благодаря предварително!
П.С. Нека в тази тема не присъстват спорове и скандали!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
Indiana написа:Тя много арна бе градски, като ти харесва как е в момента, защо ще сменяш? Карай си, да ти е честита, и само бензин и масло да наливаш и в завоя с гасссс
Здрасти! Смених стария пачник с тази доволен съм много ,и не искам да сменям нищо. Само питам за да съм в час,ноо май довечера ще питам д-ра за да получа отговор!
Благодаря за пожеланията!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Какъв по- точен отговор търсиш колега? Едното е ОЕМ част, вероятно правена в Германия. Другото е правено в Китай. Може и да е добро, но не съм чувал Вайтек да имат инженери или развойна дейност някаква.
Ако си пуснал темата за да ти стане по- леко, че си със зелени пружини, съжалявам Мтеха е по- добър. А ако въпроса ти е Мтех на 10 години или нов Вайтек, ясно е, че второто.
Ако си пуснал темата за да ти стане по- леко, че си със зелени пружини, съжалявам Мтеха е по- добър. А ако въпроса ти е Мтех на 10 години или нов Вайтек, ясно е, че второто.
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
bum_bum написа:Какъв по- точен отговор търсиш колега? Едното е ОЕМ част, вероятно правена в Германия. Другото е правено в Китай. Може и да е добро, но не съм чувал Вайтек да имат инженери или развойна дейност някаква.
Ако си пуснал темата за да ти стане по- леко, че си със зелени пружини, съжалявам Мтеха е по- добър. А ако въпроса ти е Мтех на 10 години или нов Вайтек, ясно е, че второто.
Благодаря ти за отговора! И аз смятам,че Мтех е по-добре,но пък Вайтека ми е със 7 год. по-нов. Както и да е ,харесва ми,просто питах за инфо. не за да ми стане по леко
- 6tur4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
Weitec Faherwerktechnik GmbH е немска фирма със сфера на действие окачването на автомобилите. Експлоатацията на комплектите покава висока надежност и оптимални характеристики.Продуктите на WEITEC притежават оптимално съчетани характеристики позволяващи отлично отработване на всички неравности по пътя. Това се постига със специалната изработка на пружините.
Sport F-Набор от пружини за „ниско”окачване и стандартни амортисьори. В зависимост от марката и модела на автомобила в комплекта влизат 2 или 4 пружини.
Всички пружини имат навивка с прогресивна стъпка,която им позволява много добре да отработват неравностите на пътя.
Ultra GT -набор от пружини Sport F и газови амортисьори.Характеристиките на амортисьорите са предназначени за работа именно с тези пружини и са със скъсен ход.
Ultra TX– аналогична на серията Ultra GT. Като в комплекта влизат двутръбни амортисьори с регулиране на свиването. Т.е. Вие получавате „нискo„ окачване и възможност за регулиране на твърдостта му. Експлоатацията на тези амортисьори на пътя показва, че окачването е надежно и с оптимални характеристики.
Неравностите на пътя се отработват много добре,благодарение на прогресивно навитите пружини.
Hicon GT –комплект с газови амортисьори,даващ възможност pа плавна регулировка поотделно на предната и задна ос на автомобила.
Hicon TX –комплект,с възможност за поотделна регулация на предната и задна ос на автомобила,както и регулация на твърдостта на окачването.
с 2 думи Weitec е дъщерна фирма на KW несам мноо сигурен но мисля че нямат завод в таиван демек е доста надеждно
Sport F-Набор от пружини за „ниско”окачване и стандартни амортисьори. В зависимост от марката и модела на автомобила в комплекта влизат 2 или 4 пружини.
Всички пружини имат навивка с прогресивна стъпка,която им позволява много добре да отработват неравностите на пътя.
Ultra GT -набор от пружини Sport F и газови амортисьори.Характеристиките на амортисьорите са предназначени за работа именно с тези пружини и са със скъсен ход.
Ultra TX– аналогична на серията Ultra GT. Като в комплекта влизат двутръбни амортисьори с регулиране на свиването. Т.е. Вие получавате „нискo„ окачване и възможност за регулиране на твърдостта му. Експлоатацията на тези амортисьори на пътя показва, че окачването е надежно и с оптимални характеристики.
Неравностите на пътя се отработват много добре,благодарение на прогресивно навитите пружини.
Hicon GT –комплект с газови амортисьори,даващ възможност pа плавна регулировка поотделно на предната и задна ос на автомобила.
Hicon TX –комплект,с възможност за поотделна регулация на предната и задна ос на автомобила,както и регулация на твърдостта на окачването.
с 2 думи Weitec е дъщерна фирма на KW несам мноо сигурен но мисля че нямат завод в таиван демек е доста надеждно
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Не слагай Weitec няма такива отвратителни пружини, правят ужасни камшици и мойте бяха с гаранция и нови ама като не стават за нищо
Сега сложих H&R, просто все едно и сложих и спортни аморт. немога да повярвам каква разлика има от пружина до пружина
Сега сложих H&R, просто все едно и сложих и спортни аморт. немога да повярвам каква разлика има от пружина до пружина
аз опит нямам ще кажа само че колата се държи превъзходно след като си сложих нови вайтек комплект пружини и и амортесьори и всички качили се харесват возията..... като си купувате нещо ви съветвам да е комплект с всичко. така разбирате истинското значени на думата окчаване, а не да слагате на обикновенният амортесьор спортни пружини и да викате : "олеле" Колкото да М-техник и М-спорт окчването е по стегнато от стандартното, но колата продължава да има онази люшкаща стойка на пътя която не харесвам, въпреки че няма общо с оригиналното и на натискане е твърдо, там баварците са успели да запазят возията
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани