Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Авг 2008, 17:45

ludiagsm написа:
Vmax написа:
ludiagsm написа:
Vmax написа:Луд ами ако колата е на газ нямали да е още по-добре за аванса тъй като тя е над 100 октана,доколокото съм чул, иначе това ако става,мойта да не се заричам ще легне под ножа за тая пластична хирургия :D :) и без да се слагат дебели гарнитури и т.н.
Защото,ако не я карам на гас в резервуара има само 100 октана (поне от тая колонка :):):) )Та ако може да сподели някой който е наясно за газта и детонациите ;) .
абе със сигурност за на газ ще е по-добре за аванса, но аз не съм сигурен без гарнитурките дали ще е 12 степента тряя да се смята ,но гаранция ще стане ;)


А от ТДС-а буталата ще станат ли на биелите от М20,ако стават мисля,че ще стане още по-добре дизела си е дизел,як и здрав :roll: :?: :confused: ,а и защо да умира във високите,все пак истинския Б25 е със 75мм ход ИС-а е също със голям ход на буталото-81мм,а не умират във високите.Само трябва да се сметне с този вал и евентуално скъсените биели и зависи кои бутала(на височина еднакви ли са от М50Б20 и М51Б25 ?) Каква ще е степента на сгъстяване,ако е 12 не мисля да е толкова много,ще е доста наострена,ама еку-то дали ще се справя с режима на работа,нека каже някой който е по-вещ по темата.


дам мислихме го това с един колега от форума и с бат кольо и май това е вариянта за турбо не съм сигурен дали пистонния болт е 22мм :) естествено от 4елата на буталата 6те трябва да се намали малко щот са яко тежки и тъкмо да с епоразреди ама това май е най-добрия вариянт за сравнително ефтин силов тунинг на 20-ка дет фабри4но само на звук го докарва а така ще вземе да тръгне и даже и на налягане ще носи :lol:


аз ве4е нямам купе на което да си правя експерименти , на мен не ми се копува 4-то бмв 4е ще ме изселят от блока ми трябва някой от вас да го тества с каквото мога ще помагам


Мислим еднакво,точно това ми е идеята,като 1-во тая конверсия,а впоследствие като ми доиде спрела :twisted: ....буст и нещата пак се решават,самоче тогава и комп ще трябва да сменям,защото със сименс :(,ма това ще ми е най-малкия проблем тогава,защото сега няма да мога да се преборя за план Б-ууст от финансова гледна точка,тая газ ме сасипа :) 2400лв :( ма за тая магария ще събирам пари :),вал,биели,бутала,сметки при стругар и там още някоя дреболия като лагери-осн. и биелни мисля от дизел и евентуално работа по главата,ако доиде степента висока.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 17:51

ем нема на4ин кой е с пластмасов колектор трее читава газ системка ;) , а ина4е има вариянт да си караш и на турбо и на газ ще ти трябва изпарител със по голям дебит или два като твоя дет е в момента и тряя д ас епипа аванса и затова ще трябва да изхвърлиш сименса заедно с инсталацията и да си сложиш мотроник 3.1 или 3.3 с инсталация към него заедно с една алармица смт6 :) от тея мойте или нещо подобно и немаш грижи:)

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Авг 2008, 19:42

ludiagsm написа:
Alex 320i Cabrio написа:
ludiagsm написа:ами мойта 28-ца е направена по-подобен на4ин със същите портове на клапани и тн. просто увели4их хода и диаметъра на буталата , много народ из форума по същия на4ин си играе с м20-ките да стават от 25-ци 27-ци 28-ци и от 20-ки 23-кии дават газ . Споделих идеята си и с бате кольо който може да си жертва малко време и да събере един такъв матор :) , по същия на4ин имаше малко скептицизъм и за 316-турбо а е го ве4е 30 000 км си давам газ :)


Аз говоря за 20-ка на 25-ца... От 25-ца на 28-ца е съвсем друга работата... 25-цата и 28-цата имат еднакви глави... Нашият строукър проект с база М50Б25 е с нов вал от М52Б28, Н-форма ковани биели от Хартге М20Б20 и ковани М50Б25 бутала... Моторът си върти спокойно до 7800... Плюс това ти си сешоар та затова не се класираш... :mhihi:

Ако направиш от 20-ка 25-ца със сток 20-ка глава и голяма степен на сгъстяване ще имаш въртящ момент като за световно в ниските и "нищо" като коне горе. Ще и трябва диф от дизел...

Мое мнение. Може и да греша...



нямаш идея колко си заблуден :mhihi:

бтв карах го известно време от сервиза на бат кольо в люлин до магазина на лъ4ката (бог д аго прости ) в търговски център илиенци топспийд тва са около 5 км бях отка4ил тръбата от кулера към дросела и турбото си духаше в нищото вместо в мотора та много добре си върви и се форсира и като атмосферка мойта е с вал от дизел с ковани H биели от 25-ца и с ковани бутала за ис-ка много по леки от тези на 325-цата и също толкова здрави и ве4е имам към 500км на 1,5 бара нялагане така 4е вие първо сглобете вашия матор и после давай акъл :idea:


Луд, наистина нищо не разбирам от турбо мотори - не ме влекат за моите цели, пък и не са позволени в нашия клас... Ма от атмосферки уж поназнайвам... 2.8 мотор не съм сглобил, ма един 5.4 го докарахме докъм 450кс и 600Нм от 345/500 фабрични и вече има около 20 състезателни часа без проблеми на него та незнам... Без да се обиждаш обаче си много далеч от истината по отношение на какво трябва да се направи за да тръгне един атмосферен мотор истински => хвърлени пари срещу % повишение на мощността и надежност

П.П. На колко бара ти е мотора няма никакво отношение към темата...

:bchug:
Power is Nothing Without Insanity

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 26 Авг 2008, 19:58

ако стане всичко друго , то главата на М50В20 може да се портне достатъчно , че да не я удушва ;)

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Авг 2008, 20:25

E34Power написа:ако стане всичко друго , то главата на М50В20 може да се портне достатъчно , че да не я удушва ;)


Може, виж обаче колко ще ти вземе Джуди за това...

А хедърси? А колектор от 25-ца, а тротъл боди?
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от DEO » 26 Авг 2008, 22:01

аз като гледам идеята ми харесва,само трябва да видя да отделя една сума и дано стане не6то. а и хубавото при мен е 4е съм в момента с диф. от дизел и са ми дълги скоростите( на 2-ра 135-140км/ч ) и ми трябва малко палър в ниските и съм на 6 :)
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 26 Авг 2008, 22:49

Alex 320i Cabrio написа:
Луд, наистина нищо не разбирам от турбо мотори - не ме влекат за моите цели, пък и не са позволени в нашия клас... Ма от атмосферки уж поназнайвам...

:bchug:
И двамата сте прави в спора...просто Иво не разясни че неговата идея е именно повишаване на въртящият момент, нещо от което М50Б20 има изключителна нужда ;) Мощността разбира се ще нарастне, но това което ще радва най-много е именно въртящият момент. Без замяна на ДВГ, без колектори и др. За горивото може само да гадаем но не е никакъв проблем да се пипне...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Авг 2008, 23:42

..и накрая сменяте матора,доста по евтино и по-бързо :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Авг 2008, 0:14

Щото като се отвори мотора и ще излязат и други неща за смяна. А като смениш целия мотор палиш и газ :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Авг 2008, 8:57

amd написа:Щото като се отвори мотора и ще излязат и други неща за смяна. А като смениш целия мотор палиш и газ :mhihi:


ако е в добро състояние новия мотор ок , ама кой го гарантира това много малко хора си продават моторетките докато все още са на колата пове4ето са свалени докарани от някъде от ударени коли и тн. слагайки го така на сляпо няма гаранция 4е след ХХХ километра няма да по4не да гори масло и да не върви.

пуснах тая тема защото ми дойде наум а явно не само на мен ТОМ бате кольо и тн. вариянта с малките бутала голям ход и голяма степен на сгъстяване за мен е доста по-уда4ен и според мен така направена 325-ца ще бие нормална 25-ца и то не с малко , ако някой му се е заиграло може да си тури и 25-цова глава колектори дебитомер , дросел и тн .а самия 20-ков блок ще си е редовен за пред кат и данъци и тн, ще са като за 20-ка ;)


това е въпрос на ли4ен избор който иска да се вслуша, кой не иска да си сменя моторетки и тн. има 10-ки вариянти да накараш една кола да тръгне вие си решавате. ;)
Последна промяна ludiagsm на 27 Авг 2008, 13:09, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 27 Авг 2008, 9:42

То е ясно ,че ще тръгне ама според мен ще му трябва доста по-голям дросел и портване на тиква ,че да може да си засмуче достатъчно въздух и да си покаже потенциала... но просто така си мисля може и да не съм прав :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от DEO » 27 Авг 2008, 12:01

е ако сложа на 2.0 отгоре глава,колектори,дебитомер и комо 6те стане точно като 2.5 или малко по-малко?

а пък ако сложа,само колектори,дебитомер,регулатора за налягането и дюзите от 2.5 6те има ли ефект като влиза пове4ко въздух и пове4ко гориво ;) или ни6то няма да стане ако не се смени главата ?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Авг 2008, 13:15

DEO написа:е ако сложа на 2.0 отгоре глава,колектори,дебитомер и комо 6те стане точно като 2.5 или малко по-малко?

а пък ако сложа,само колектори,дебитомер,регулатора за налягането и дюзите от 2.5 6те има ли ефект като влиза пове4ко въздух и пове4ко гориво ;) или ни6то няма да стане ако не се смени главата ?


на4и ако един атмосферен мотор 2000 кубика му смениш с дросел дебитомер колектори с по-голям диаметър и главата с такава от 2,5 с по-големи портове ще му ка4иш максимум 10% от мощноста , а ако му смениш коляновия вал с такъв от дизел и стане 2,5 при което освен 4е се увели4ава кубатурата се увели4ава и степента на сгъстяване макар и с малкия дросел 20-ковата глава и 20-ковия дебитомер ще ка4иш конете и въртящия момент с над 30 % в зависимост от степента на сгъстяване и бензина , след това ако се смени и главата или поне дросела дебитомера и см колектор постепенно ще се наки4урят още 10-тина % . Идеята е 4е при смяна на вала ще има огромна разлика когато натиснеш педала на газта и маторя ще отговаря с вървене а не само с бу4ене ;) при смяна на главата и портване разликата по4ти не се усеща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от DEO » 27 Авг 2008, 13:41

тоест няма смисъл да се занимавал да сменям глави и т.н ,а само вал и биели (както и онази гарнитурка да се преправи малко ) то така и ми се струва че 6те излезне по-ефтино дет се вика,а разликата 6те е 3-пъти пове4е от това да се дадът пари за смяна на глави,дебитомери и т.н.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Авг 2008, 16:06

DEO написа:тоест няма смисъл да се занимавал да сменям глави и т.н ,а само вал и биели (както и онази гарнитурка да се преправи малко ) то така и ми се струва че 6те излезне по-ефтино дет се вика,а разликата 6те е 3-пъти пове4е от това да се дадът пари за смяна на глави,дебитомери и т.н.
:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook