2.1L M42/44 или просто S42 :D
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Вярно ли твърдиш че някой гаражен майстор ще настрои по добре мегата отколкото е настроен един мотроник ???S-stail написа:bum_bum написа:От къв зор да си правиш насила проблем с тия меги и смт-та. На м50 като го правят 2,8 да не би някой да слага мега .. ако за 300 кубика отгоре иска мега то за 1 бар кво тр да сложиш, компютър от совалка? Мапни си чипа и си карай с нейната си електроника.
Със една стенд алон електроника винги е по добре от първобитните
мотроници на м50 освен в случая,че не знаеш кво правиш
или си някой заклет маниак и си искаш бмв-то във фабричен вид;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Ако колата ще се кара като евридейка с чиста въсест мога да кажа че от оригиналният мотроник по добро няма
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Mи аз мога да се похваля с 8-9 извънградско и 12-13 разход в София, на 2.8 турбо с мега, тва са за сега минимумите, които съм постигал и съм сигурен че може и още надолу
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Братле аз си казах изцяло само моето мнение. А отностно разходите съм чувал какви ли не минимуми и не вярвам в тия митове. Имал съм три 25-ци до сега включително и една още когато бяха съвсееееем нови и читави преди много години. Нието една не ми ме падала под 15л градско така че кой квото и да ми говори аз си знам моето. Това обаче е друга материя за обсъждане и не е по тематаnParMaTuK написа:Mи аз мога да се похваля с 8-9 извънградско и 12-13 разход в София, на 2.8 турбо с мега, тва са за сега минимумите, които съм постигал и съм сигурен че може и още надолу
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
slavianko написа:Ако колата ще се кара като евридейка с чиста въсест мога да кажа че от оригиналният мотроник по добро няма
Славяне аз за разход нищо не казах,говоря за респонс
и вървеж на двг!
Инак напълно подкрепям Боби /натрапника/ за разхода
особено когато имаш възможност да прехвърляш две карти на горивито
П.П. Някой ден ако изхвърлиш смт-то с мотроника ще
ме разбереш
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Още от сега те разбирам дори и изобщо не се съмнявам в това което казваш . И аз отдавна искам да го изхвърля това смт но за момента нямам средства да си купя що годе читава електроника. Просто казвам мнение че ако колата ще е атмосверка и ще се кара всеки ден като евридейка пиджито е по добрият вариянт. Поне според мен товаS-stail написа:slavianko написа:Ако колата ще се кара като евридейка с чиста въсест мога да кажа че от оригиналният мотроник по добро няма
Славяне аз за разход нищо не казах,говоря за респонс
и вървеж на двг!
Инак напълно подкрепям Боби /натрапника/ за разхода
особено когато имаш възможност да прехвърляш две карти на горивито
П.П. Някой ден ако изхвърлиш смт-то с мотроника ще
ме разбереш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Колеги я кажете за един м44 направен като двг.-то на колегата izzzo, кой валчета са най-подходящи и какви ще са ползите, за тези говоря:
http://www.yatego.com/naumann-motorspor ... ft-bmw-m44
Гледам искат инфо за какво ще се ползва колата:
Ако се използва и за писта и за спорт , пак и си се ката?
http://www.yatego.com/naumann-motorspor ... ft-bmw-m44
Гледам искат инфо за какво ще се ползва колата:
При поръчка моля посочете точни данни превозно средство и използването на превозното средство Road, Спорт, Рали, Circuit u.s.w.
Ако се използва и за писта и за спорт , пак и си се ката?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Здравейте колеги.
Започнал съм едно проектче за лека пистарка с такъв мотор. До
Идеята е за атмосферка с някви валове,механика, портване, дросели и т. н.
Мотора е М42 с 84мм бутала. Като за начало
купих вал, но от м47в20 с 90мм ход.
Като цяло става, но към шайбата е доста различен. Ще го оправям с някви втулки, тва не е проблем. Въпросът ми е дали този блок също може да се разстъргва до 86мм,защото ми се струва че е доста тънък.
С този вал и оригинални бутала на 84мм става 1994 кубика.
Дилемата е дали си струва да разстъргвам блока или да си го оставя така само с по-къси биели. Искам мотора да е надежден като цяло. В
Какво ще ме посъветвате?
Започнал съм едно проектче за лека пистарка с такъв мотор. До
Идеята е за атмосферка с някви валове,механика, портване, дросели и т. н.
Мотора е М42 с 84мм бутала. Като за начало
купих вал, но от м47в20 с 90мм ход.
Като цяло става, но към шайбата е доста различен. Ще го оправям с някви втулки, тва не е проблем. Въпросът ми е дали този блок също може да се разстъргва до 86мм,защото ми се струва че е доста тънък.
С този вал и оригинални бутала на 84мм става 1994 кубика.
Дилемата е дали си струва да разстъргвам блока или да си го оставя така само с по-къси биели. Искам мотора да е надежден като цяло. В
Какво ще ме посъветвате?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Като цяло трябва да изчетеш всичко от Metric Mechanics ... малко или много те са хората занимавали се най-много с такива мотори.
Те стържат доста блокове до 86, но не мога да ти кажа от първа ръка дали всичко е ОК с това.
Най-безопасен вариант за повече обем е 85мм като М43 и М44 1,9 моторите. Но така имаш малко варианти за бутала. Трябва да пресмяташ... вади ексела и почвай
Те стържат доста блокове до 86, но не мога да ти кажа от първа ръка дали всичко е ОК с това.
Най-безопасен вариант за повече обем е 85мм като М43 и М44 1,9 моторите. Но така имаш малко варианти за бутала. Трябва да пресмяташ... вади ексела и почвай
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Здравейте колеги, темата е стара, но да питам някой знае ли как става конверсията към маф от 325 или 328?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Radeon написа:Здравейте колеги, темата е стара, но да питам някой знае ли как става конверсията към маф от 325 или 328?
Звънни на Анатоли КБД
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани