316и с изпукателен колектор от 318ис
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
316и с изпукателен колектор от 318ис
Здравейте професори!
изпадна ми изпускателен колектор от БМВ Е36 318ис
колектора е 4.2.1 (оригинален) с Ф 40/45/55
а на 316-ката си е най обикновен колектор Ф40 което е доста малко
16-ката има спортен филтар К&Н (конус),спортно гърне Bastuck с избушен катализатор и др....
дайте някакво мнение дали ще има някакъв ефект от колектора на ИС-а?
и някой ако е правил такава операция да сподели впечатленията си
Подрави
изпадна ми изпускателен колектор от БМВ Е36 318ис
колектора е 4.2.1 (оригинален) с Ф 40/45/55
а на 316-ката си е най обикновен колектор Ф40 което е доста малко
16-ката има спортен филтар К&Н (конус),спортно гърне Bastuck с избушен катализатор и др....
дайте някакво мнение дали ще има някакъв ефект от колектора на ИС-а?
и някой ако е правил такава операция да сподели впечатленията си
Подрави
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
Слагай имаше една 16-ка с ИСкови колектори , вървеше прилично
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
А я кажете пасва ли точно на главата на М43 ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
Чел съм , че за да стане на М40-кова глава се преправя колектора от М42, но как седи въпроса при М43?
Някой ако го е правил нека сподели?
Така и така имам да правя генерацията, ако не е невъзможно бих го направил, да се поотпуши малко във високите компактчето
Някой ако го е правил нека сподели?
Така и така имам да правя генерацията, ако не е невъзможно бих го направил, да се поотпуши малко във високите компактчето
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
То и в ниските ще се отпуши доста добре ако го сложиш тоя колектор.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
М40 и М43 колекторите са еднакви, При М42 колектора е като при М50(в смисъл като форма), най-лесния вариянт е да се изреже фланец(за М40,М43) на лазер (или някоя подобна машина), след това да се отстрани фланеца от М42-ковия колектор и да се завари за вече направения М40/М43-ков фланец, като за целта е добре да го прави кадърен майстор заварчик и да е хванат фланеца за нещо сериозно, зада не се усука по време на заваряването, другия вариат е с преходни фланци, ама това ми се вижда голяма играчка а и е много вероятно да не остане място (да отине много в встрани) където да се сложи
Успех !!!
Успех !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
bum_bum написа:То и в ниските ще се отпуши доста добре ако го сложиш тоя колектор.
Колега в гршка си при мене стана обратното избягаха ми ниските но пък на високите се отрязва прилично
сега съм взел един друг изпускател да пробвам но той не е от БМВ (ОЕМ) ми е от тунинг фирма
4-2-1 е за високи обороти 4-1 е за въртящ момент в ниски затова малолитражка с разплетен изпускател е голяма рядкост
само най-добрите умират млади
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
Според мен въртящия момент или конете идват от дебелината и дължината на рънърите най-вече.
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
bum_bum написа:Според мен въртящия момент или конете идват от дебелината и дължината на рънърите най-вече.
и така е и не е така за изпускателната генерация е написано много и е доста голяма сметка
на приятел му сложихме в компакта 2.8 мотор с някаква измислена генерация с голям рестриктор на нея (запушена)
и имаше бесни ниски но на големите на Оги 323-ката го бореше оправихме му цялата генерация на 70мм с цел покъсно турбиниране и колата побесня в високите обороти за сметка на ниските.Пробвахме и с разплетен колектор и с оригинала разлика осезаема докато не се стигна до това а то винаги се стига до това
сори за спама в на колегата темата
само най-добрите умират млади
- Dido_stz
- ботокс ефект
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис
предишния ми мотор беше М43В18, пилихме главата, КН филтър, чип и такива изпукателни колектори от ИС. Колекторите пасват, само трябва да се направят едни ушички за захващане към блока, защото те не съвпадат. Като се наложи се вижда какво точно трябва да се направи. С тази комбинация до 120-130 320-ки ги правих на смешни
the project is ready....
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани