бавно падат оборотите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

бавно падат оборотите

Мнение от b2 » 19 Юни 2004, 21:19

значи забелязвам, че сравнително малко по-бавно от нормалното ми падат оборотите. Колата е изключена от скорост и от 2500 като пусна газта не падат веднага бързо както си е нормалното ами някво леко бавничко ама равномерно. Не е супер бавно ама ми се струва по-бавно от нормалното.. даже почти може да не се усети. И също мисля че като карам на първа или втора примерно с 2000 оборота ако рязко пусна газта трябва да лашне поне малко колата а то нищо съвсем плавно падат оборотите. От кво може да е това и голям проблем ли е? Някой ми каза дебитомер, което хич не ми хареса.. :oops: Дали ше се влоши с времето.. Свещите са ми за смяна аз имам купени ама още не са сложени ама невярвам да е от тях. Колата е 320i '86 m20 взех свещи bosch w8dc във форума ги видях ама цената малко ме озадачи 3.50лв/бройката :lol: дали ще са ментаци. Също имам едно гумено съединение леко спукано ама и от него невярвам да е :lol: щото то се явява преди дебитомера пък и е увито здраво с пвц лента докато си намеря да си купя здраво.
П.С. Нямам наблюдения други М20-ки дали така им падат оборотите и може да си внушавам. На вас бързо ли е? :oops:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 20 Юни 2004, 20:52

добре де искам да ви питам тези, които карат 320ки:
-с какви свещи сте за колко пари и доволни ли сте
-като карате на 2000 оборота на първа и пуснете рязко газта колата лашка ли се или забавя равномерно :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 21 Юни 2004, 1:30

И на мене ми задържат оборотите ама на моно инжекцион на Опел и не моа да разбера какво е :shock:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 21 Юни 2004, 2:50

Аз съм 18ка, на мен ми се лашка колата на първа и на втора някой път. И също се чудя това нормално ли е. :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Юни 2004, 9:28

Аз независимо от колко оборота съм на първа и на втора като пусна газ-та и веднага почва яко да задържа всеедно съм натиснал спирачка
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 21 Юни 2004, 9:37

Това е защото когато мотора е над 1200к примерно при спускане по наклон на скорост се спира притока но гориво- хем спира хем пестиш гориво. За да деиства това има датчик от долната страна на дроселклапата. Щом подадеш газ- трябва да щрака.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 21 Юни 2004, 10:36

b2, :wave:

Този проблем изведнъж ли се появи или отначалото беше така?
Ако е още отначало, не се притеснявай, нормално е .
5-цата ми се държи по същия начин, това е характерно за 6-цилиндровите мотори, по-тежка им е коляново-буталната система и има по-голяма инерция.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 21 Юни 2004, 17:38

на мен ми "лашка", но малко, не е като да съм дал спирачка.
а иначе свещите са ми BERU и съм доволен... :)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 21 Юни 2004, 17:50

при мен веднага падат оборотите и колата забива нос, ако пусна газ-та - така и трябва да бъде.
интересно ми е от какво ще да е твоя проблем.
Цената за този модел на Бош ми се струва много ниска, мен ми искаха към 6 - 8 лева (нещо от този сорт беше) в Киров в Люлин.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 21 Юни 2004, 18:25

chefo ами незнам скоро го забелязах и аз се чудя дали е нормално ама имам чувството, че май не винаги е така, ще се опитам да го забележа точно кога го прави. Точно това имам чувството че има няква голяма "инерция", а не е "РЯЗЪК" двигателя :lol: ама специялно това го пробвах на 1ва и на 2ра изобщо не лашка колата като пусна газта :cry:. Добре, че поне тва го няма като качва оборотите там мисля че са добре нещата :lol:
пък свещите още не съм ги пробвал.. дано те са в ред и аз гледах BERU към 5 лв еднополюсните и 11 за 4полюсните ама видях във форума, че БМВ препоръчват бош
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 21.04.2004

Мнение от Markiza » 21 Юни 2004, 19:03

И на мен ми забива като отпусна карам 318и

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 21 Юни 2004, 19:08

абе не знам...
скоро гледахме да купуваме едно 320is и оборотите му падаха също така бавно, като е спряла и на място. не ми е ясно какво и беше, но съм сигурен, че това не беше нормално.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.01.2003
Местоположение: Смолян

Мнение от bakalov » 21 Юни 2004, 19:13

Според мене трябва рязко да падат оборотите, колкото по-бързо падат, след отпускане на педала, толкова по-добре.
Това говори за по-голяма динамика на двигателя.
Мисля, че ако падат плавно, значи нещо не е наред. Така е и ако не се качват рязко, като натиснеш газта... същото е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Юни 2004, 13:06

Ако не се качват веданга, 90% е запалването. Ама що падат... ще тряя да се ходи на комп диагностика май ;) Някой слънчев ден :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Тествано лично

Мнение от ivantchoG » 23 Юни 2004, 14:34

На дроселовата клапа откъм страната на купето има механичен ключ с 3 положения - празен ход, междинно и пълно натоварване (газ до дупка). От него излизат три кабела. Ако ги номерираш 1,2,3 то при празен ход се окъсяват 1 и 2, при пълно натоварване 2 и 3, а при междинно - няма късо никъде. Номерацията е условна. Като дърпаш жилото за газта в двете крайни положения трябва да се чува ясно "цъкане" - това обаче не е гаранция, че електрическата част на ключа работи.

ECU - то разбира точно от тоя ключ, че си пуснал газта и подава бензин вече като за празен ход (а до 1200 оборота направо го спира).

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook