охлаждане на Дифа
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
охлаждане на Дифа
Преди време ми попадна снимка на диференциал от М5 които беше с помпа и маслен радиатор...Ако някои е виждал или чувал за пдобно нешто да каже... Моя проблем е че като се позаиграя по сериозно с пързалянето маслото в дифа кипва и почва да извира през отдушника,ако някои има някакжи идеи да ги сподели ,ако не са таина ,разбира се...






- L_e_K_e_T_o///M///
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: пак БМВ
- Детайли за колата: черно БМВ
здр
то и моя диф кипваше даже и истарваше малко като позагре е но неска смених маслото турих мотул и исхабих един чиф гуми ниту кипна нито истарва. и сам много щаслиф 

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани