охлаждане на Дифа

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

охлаждане на Дифа

Мнение от Mecho Puh » 17 Май 2008, 19:31

Преди време ми попадна снимка на диференциал от М5 които беше с помпа и маслен радиатор...Ако някои е виждал или чувал за пдобно нешто да каже... Моя проблем е че като се позаиграя по сериозно с пързалянето маслото в дифа кипва и почва да извира през отдушника,ако някои има някакжи идеи да ги сподели ,ако не са таина ,разбира се... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: пак БМВ
Детайли за колата: черно БМВ

здр

Мнение от L_e_K_e_T_o///M/// » 17 Май 2008, 21:51

то и моя диф кипваше даже и истарваше малко като позагре е но неска смених маслото турих мотул и исхабих един чиф гуми ниту кипна нито истарва. и сам много щаслиф :D

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook