m50b25 или м20б20 турбо
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
m50b25 или м20б20 турбо
в размисъл съм и за двете ми трябват около 3000 лв
кое е по удачно според вас да си сменя м20ката с м50б25 или явор да и сложи едно турбо и да се приклучи
кое е по удачно според вас да си сменя м20ката с м50б25 или явор да и сложи едно турбо и да се приклучи
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Всичко зависи от това какво искаш от колата....
Турбото ще върви доста повече от каквато и да е Е30ка с м50, но според мен не е много приятна за каране, а ако искаш хубав и здрав мотор, който върви доста и е атмосферен М50то е за теб
Аз лично бих си взел М50, макар, че и М20Б25 има с какво да те накара да го харесаш

Турбото ще върви доста повече от каквато и да е Е30ка с м50, но според мен не е много приятна за каране, а ако искаш хубав и здрав мотор, който върви доста и е атмосферен М50то е за теб

Аз лично бих си взел М50, макар, че и М20Б25 има с какво да те накара да го харесаш

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Спирачки брат! От там почни хехехе
Аз лично бих турил турбо, щото няма нужда да минаваш техно тест и пререгистрация.
П.С. Турбо колата: http://vbox7.com/play:31d55aad
Аз лично бих турил турбо, щото няма нужда да минаваш техно тест и пререгистрация.
П.С. Турбо колата: http://vbox7.com/play:31d55aad
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
ако ше го караш всеки ден по добре М50 ката,но ако за тебе гумите са без пари и искаш да си навсякъде с вратите напред - няма какво да се чудиш - турбото е твоята стихия...





- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
ма ни да не мислиш че със М50Б25 ще се кара нормално и нема да излиза от секи завой със стоповете напред,и гумите нема да са консумативMecho Puh написа:ако ше го караш всеки ден по добре М50 ката,но ако за тебе гумите са без пари и искаш да си навсякъде с вратите напред - няма какво да се чудиш - турбото е твоята стихия...![]()
![]()
![]()


Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
sundera86 написа:и аз клоня повече към турбо
И аз ама с М50

http://vbox7.com/play:73700d11
http://vbox7.com/play:b2de5dab

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
еми аз не знам мноо мноо ама до сега съм забелязал, че или колата няма старт или умира като набере ...
от къде ги вадя тия изводи ...
с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
от къде ги вадя тия изводи ...
с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Старт нямат тия дето имат пауър а пък гумите им пластмасови...а тия дето умират когато наберът имат малко турбо или други недъзиSharo написа:еми аз не знам мноо мноо ама до сега съм забелязал, че или колата няма старт или умира като набере ...

Имаш предвид е46 320-ската ли?Sharo написа:с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
е21 345 0-402м 12.18


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
TOM написа:Старт нямат тия дето имат пауър а пък гумите им пластмасови...а тия дето умират когато наберът имат малко турбо или други недъзиSharo написа:еми аз не знам мноо мноо ама до сега съм забелязал, че или колата няма старт или умира като набере ...
Имаш предвид е46 320-ската ли?Sharo написа:с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
хехе с е46 20ката няма смисъл срещу е30 без турбо ...
колата си имаше гуми ама просто до 3та си и дърпах осезателно и после и идваше пауера .. а гуми и аз нямам ...
неразбирам и немога да ти кажа поради каква причина, но до средата на 3та му дърпам осезателно и после се едно пускам гаста така ме настига ама свършва правата иначе ще ме мине
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
TOM написа:Тая е30-ка май прекалено голяма турбинка е имала, някой е прекалил
еми незнам но и такова предположение чух на място но не от собственика
а ето старт със другата, която върви яко до към 3та
http://www.vbox7.com/play:96cb6630
(без лънч съм тука ама пак добре тръгнах горе долу)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани