m50b25 или м20б20 турбо

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

m50b25 или м20б20 турбо

Мнение от misanthrope » 20 Мар 2008, 11:34

в размисъл съм и за двете ми трябват около 3000 лв
кое е по удачно според вас да си сменя м20ката с м50б25 или явор да и сложи едно турбо и да се приклучи

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 20 Мар 2008, 11:40

Всичко зависи от това какво искаш от колата.... ;)
Турбото ще върви доста повече от каквато и да е Е30ка с м50, но според мен не е много приятна за каране, а ако искаш хубав и здрав мотор, който върви доста и е атмосферен М50то е за теб ;)
Аз лично бих си взел М50, макар, че и М20Б25 има с какво да те накара да го харесаш ;)
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

властелинът на гумите
властелинът на гумите
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 20.08.2002
Местоположение: sofia

Мнение от danini » 20 Мар 2008, 12:30

М50 и по-късно турбо :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 20 Мар 2008, 12:31

Спирачки брат! От там почни хехехе
Аз лично бих турил турбо, щото няма нужда да минаваш техно тест и пререгистрация.

П.С. Турбо колата: http://vbox7.com/play:31d55aad

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 20 Мар 2008, 20:01

ако ше го караш всеки ден по добре М50 ката,но ако за тебе гумите са без пари и искаш да си навсякъде с вратите напред - няма какво да се чудиш - турбото е твоята стихия... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 20 Мар 2008, 20:09

Mecho Puh написа:ако ше го караш всеки ден по добре М50 ката,но ако за тебе гумите са без пари и искаш да си навсякъде с вратите напред - няма какво да се чудиш - турбото е твоята стихия... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ма ни да не мислиш че със М50Б25 ще се кара нормално и нема да излиза от секи завой със стоповете напред,и гумите нема да са консуматив ;) 192 коня в е30 са добра комбинация :)
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 21 Мар 2008, 12:43

и аз клоня повече към турбо

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 22 Мар 2008, 12:34

sundera86 написа:и аз клоня повече към турбо


И аз ама с М50 :mhihi:
http://vbox7.com/play:73700d11
http://vbox7.com/play:b2de5dab
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Мар 2008, 20:37

gazzzar написа:
Турбото ще върви доста повече от каквато и да е Е30ка с м50, но според мен не е много приятна за каране...
Ееее, пак започваме с легендите за неприятните за каране турбо автомобили....Айде стига де, какво е неприятното на зверската тяга :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 22 Мар 2008, 20:49

еми аз не знам мноо мноо ама до сега съм забелязал, че или колата няма старт или умира като набере ...

от къде ги вадя тия изводи ...
с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 22 Мар 2008, 23:33

е ти каде ги сложи тея 200 коня от м20 до твойта е46 мка

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Мар 2008, 1:01

Sharo написа:еми аз не знам мноо мноо ама до сега съм забелязал, че или колата няма старт или умира като набере ...
Старт нямат тия дето имат пауър а пък гумите им пластмасови...а тия дето умират когато наберът имат малко турбо или други недъзи :!:
Sharo написа:с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
Имаш предвид е46 320-ската ли?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 23 Мар 2008, 1:08

TOM написа:
Sharo написа:еми аз не знам мноо мноо ама до сега съм забелязал, че или колата няма старт или умира като набере ...
Старт нямат тия дето имат пауър а пък гумите им пластмасови...а тия дето умират когато наберът имат малко турбо или други недъзи :!:
Sharo написа:с е46цата се пусках с две е30ки и двете м20б20 турбо
при едната до 3та мноо сила и псоле заминавам
при другата до средата на 3та няма никой и после се събужда
Имаш предвид е46 320-ската ли?

хехе с е46 20ката няма смисъл срещу е30 без турбо ...

колата си имаше гуми ама просто до 3та си и дърпах осезателно и после и идваше пауера .. а гуми и аз нямам ...

неразбирам и немога да ти кажа поради каква причина, но до средата на 3та му дърпам осезателно и после се едно пускам гаста така ме настига ама свършва правата иначе ще ме мине
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Мар 2008, 1:24

Тая е30-ка май прекалено голяма турбинка е имала, някой е прекалил :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 23 Мар 2008, 1:27

TOM написа:Тая е30-ка май прекалено голяма турбинка е имала, някой е прекалил :mhihi:


еми незнам но и такова предположение чух на място но не от собственика

а ето старт със другата, която върви яко до към 3та
http://www.vbox7.com/play:96cb6630
(без лънч съм тука ама пак добре тръгнах горе долу)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook