с какво да си заменя катализатора
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
с какво да си заменя катализатора
Здравейте на всички , скоро се установи , че катализатора бил запушен и колата нямя мощност, искам да си мяхна катализатора . Какво да сложа там и може ли без него . 320 toutin m20B20 91-92 g.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
чувал съм, че слагат някви резонаторни гърнета, но не е същото
има едно гадно като дрънчене
направо го махаш и слагаш права тръба и ще слушаш звук като на Явор и на мойто






- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
И от тук до морето главата ти става на балон. Слагай смело един резонатор и се чуди колко ти върви колата и същевременно колко е тиха.
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
при мен
аз махнах средното гърне и сложих само тръби, няма никакъв допълнителен шум, колата си е тиха както преди



- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе, нещо не ми се верва да е точно толкова тиха, ама помоли някой да даде газ на тъмно и ти стой от зад и гледай - хвърчат яко искри. Не, че искам да те обидя, ама не му предвиждам дълъг живот на задното ти гърне 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Добре де чувал съм че и с резонатор се чувало някакво метално дрънчене става въпрос за Е36 320.Ако се избуши катализатора и му се остави тялото пак ли ще дрънчи 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
ре
viper написа:Абе, нещо не ми се верва да е точно толкова тиха, ама помоли някой да даде газ на тъмно и ти стой от зад и гледай - хвърчат яко искри. Не, че искам да те обидя, ама не му предвиждам дълъг живот на задното ти гърне
то гърнето е 90 лева и е вече за смяна


...това, което на мен ми е обяснено, приятелят ми работи в сервиз за ауспуси.
Резонаторното гърне е слабо. Принципно представляват - поцинкована ламарина, натъпкана с вата. Тези гърнета са си български, няма аналози от други производители.
За инфо, при едно по-здраво настъпване на педала, с по-високи обороти, резонаторното гърне може да си изгори за месец, че и една седмица. Затова в най-добрия случай по-препоръчително е тръба.
С пробиването на катализатора, също съществува риск.
Вътрешноста на катализатора представлява фина мрежичка от керамика и благородни метали (не случайно се изкупуват на парче и цената на един може да стигне и 60-70 лв., в зависимост от състоянието на мрежичката вътре) Ако се пробие тази мрежа е възможно в генерацията да останат парчета, които да запушат някъде тръбите и да се получават грешно подадени данни на ламбда сондата.
И въобще да се задръсти генерацията, а от там нови пари за рязане, сваляне, чистене и така.
Ми, това е по същество. Но, най-добрия съвет все пак може да бъде даден на място, в специализиран сервиз.
Надявам се добре да съм го обяснила.
Резонаторното гърне е слабо. Принципно представляват - поцинкована ламарина, натъпкана с вата. Тези гърнета са си български, няма аналози от други производители.
За инфо, при едно по-здраво настъпване на педала, с по-високи обороти, резонаторното гърне може да си изгори за месец, че и една седмица. Затова в най-добрия случай по-препоръчително е тръба.
С пробиването на катализатора, също съществува риск.
Вътрешноста на катализатора представлява фина мрежичка от керамика и благородни метали (не случайно се изкупуват на парче и цената на един може да стигне и 60-70 лв., в зависимост от състоянието на мрежичката вътре) Ако се пробие тази мрежа е възможно в генерацията да останат парчета, които да запушат някъде тръбите и да се получават грешно подадени данни на ламбда сондата.
И въобще да се задръсти генерацията, а от там нови пари за рязане, сваляне, чистене и така.
Ми, това е по същество. Но, най-добрия съвет все пак може да бъде даден на място, в специализиран сервиз.
Надявам се добре да съм го обяснила.
Да караш Peugeot е страст!
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Абсолютно е така!! Аз съм с резонатор и донякъде сондата е излъгана, но като дам повече газ, и особено на баир се чува гадно бучене
а и изгоря за година и половина при едната тръба , и се наложи пак да ходя на сервиз за запойка... май най-добре си е тръбата, специалистите ще кажат !

а и изгоря за година и половина при едната тръба , и се наложи пак да ходя на сервиз за запойка... май най-добре си е тръбата, специалистите ще кажат !
stay tuned


на мястото на моя кат. се пули една тръба неръждавейка Ф70
, амааа аз барбар с него отстраних и средното и тя взе че опре чак в REMUS POWER-а отзад , иии някой хора казват в POLICE че колата ми бучи малко повечко от нормалното....и ма викат там доста често.... :mha: :mha: :mha:



DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
На старата ми омега в Белгия и бяха махнали катализатора и на негово място бяха сложили някакво триъгълно гърне (навярно това е резонатор) Bosal и да ви кажа 5 години си бачкаше колицата без да го издуха, вярно че е само 115 к.с., но пък аз не и прощавах. Така че поразпитай още по специализираните сервизи 


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани