шлаиф на блок м20б23 до 84мм

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

шлаиф на блок м20б23 до 84мм

Мнение от anastas83 » 02 Мар 2008, 11:47

знам че темата е дъвкана и преди ама някои ако се сети нещо ново
да сподели гоня степен около 7.5 и още гарнитура на главата от 325 ще стане ли ? какви бутала от м40 буталния болт ще пасне ли ?
Блока и без това ми е за ремонт ( имам 15стотни елипса )
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 02 Мар 2008, 12:05

ако се шлаифа до 84мм хода ме е 76.8 става около 2.6 литра 8)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Мар 2008, 16:49

двулитров блок, нма да издържи на напъна, става много тънка стената и ще се разруши. Сега не ми казвай, че е 2.3, щото на 2.0 и на 2.3 блоковете са еднакви, по-добре си търси или етов блок или от 2.5, просто ще имаш о-малко глабоволия с търсенето, отколокот да налееш пара в тоа мотор и да го счупиш бързо и лесно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 02 Мар 2008, 20:32

sonny написа:двулитров блок, нма да издържи на напъна, става много тънка стената и ще се разруши. Сега не ми казвай, че е 2.3, щото на 2.0 и на 2.3 блоковете са еднакви, по-добре си търси или етов блок или от 2.5, просто ще имаш о-малко глабоволия с търсенето, отколокот да налееш пара в тоа мотор и да го счупиш бързо и лесно

то е ясно че блока е еднакав :!: ама големия блок не се намира еи така :idea:
виждал съм и доста по малки растояния между цилиндрите затова напъвам толкос плус тава чугуна вече е на 25 години ако трябва ще го припикавам (справка от Ф1 турбо кочината)

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 02 Мар 2008, 20:51

:mhihi: Действай
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 02 Мар 2008, 21:42

б25 блока габаритно еднакав ли е с б20 щом главите са горе долу еднакви от там следва че просто растоянието между цилиндрите е
същото (мисля че и разпределителния вал е еднакав габаритно)
:?: май трябва да разгледам една б25 гарнитура


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Мар 2008, 23:40

Разпределителния вал е 1:1 на Б20, Б23 и Б25, а инак и главите стават габаритно, ама разликата в клбапани, камери и други, де не ги знам е съществена

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 03 Мар 2008, 2:23

sonny написа:Разпределителния вал е 1:1 на Б20, Б23 и Б25, а инак и главите стават габаритно, ама разликата в клбапани, камери и други, де не ги знам е съществена

в вторник като взема една гарнитура за глава на б25 мисля ще се изеснят много нещата, на м40 здрави ли са буталцата :?:
между другото тая троика да ти е позната :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 03 Мар 2008, 3:13

anastas83 написа:
sonny написа:Разпределителния вал е 1:1 на Б20, Б23 и Б25, а инак и главите стават габаритно, ама разликата в клбапани, камери и други, де не ги знам е съществена

в вторник като взема една гарнитура за глава на б25 мисля ще се изеснят много нещата, на м40 здрави ли са буталцата :?:
между другото тая троика да ти е позната :mhihi:

става бате,става.стената на ризата остава 3.5мм което е напълно достатъчно.аз имам бая 20-кови мотори и мисля във вторник да метна един блок на шлаифистите да го стръгнат на 83,95.и кът го събера ше ти кажа за развръзката.гледам че в PERFORMANCE-а си ми писал за камерата на главата.няма ядове кът я напраиш кръгла.пробвано е ;)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 03 Мар 2008, 10:48

Са треа да се разпише Дилян да каже с нагледен случай ко стаа, аз това от него го знам, а и с други видни перформансджии сме го говорили, ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 03 Мар 2008, 12:59

sachs предполагаш ли с кой точно буталца с.с става около 7.5
даже и с далбане в главата идеята ме е да на се далбаи много
ако има възможност да се направи с новите буталца от м40 можиби

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 03 Мар 2008, 13:22

Атмосферен ли ще го караш мотора?
Ако не е буталата на М40 ще държат до около 1 бар(справка ludiagsm) :roll:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Мар 2008, 21:24

Дилян го нямаше дълго време и не беше влизал във форума но ще ви каже от опит - не се занимавйате с глупости !
Блок с диаметър на цилиндрите 80 мм разстържете ли го на 84 мм ще го карате доста малко време ;) Зависи от карането, а пък ако има и принудутелно пълнене ви гарантирам че след 10-15 хил км ако не и по-малко ще мерите компресия в картера а не в горивната камера :mhihi:

Блока се изкривява! Става с формата на бъчва и се чупи, получава се продухвателен канал като на двутактов мотор...само че не между под и над буталното пространство ами м/у горивната камера и водната риза :mhihi:

ПОвярвайте ми, така е! Виждал съм го с очите си и ме е яд че не снимах на какво прилича блока като буталото слезне в ДМП :mhihi:

Габаритни размери на блоковете са 1:1, разпределителния вал като размери е 1:1 на всички М20 мотори като се изключат фазите на газоразпределение, еднакво е всичко! Само дето големия блок има едни канали за масло в блока м/у цилиндрите и самите ризи на цилиндрите са по здрави и тея 7 мм при Б25 и Б27 блока са достатъчни да държи вечно, докато един блок от Б20, Б23 със неговите 11 мм стена свали ли се на 7 мм положението става плачебно!

Колата над която аз имах наблюдения ходи няколко пъти до Варна и ходи малко по ръчки и компресията и беше 4 :mhihi:

Иначе ако имаш много блокове и ти се занимава - пробвай! Няма лошо!
Аз питах и няколко спеца ми каза че не може, но човек като реши че трябва да се убеди сам... е разбрах че найстина щом от двама-трима спецове го чух беше редно да им повярвам ;)

Аз не искам мойто мнение да бъде меродавно за вас, но тея който ми го казаха мисля че е редно да ги послушате ;) Имена няма да споменавам, щото човек винаги иска да пробва :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 03 Мар 2008, 21:47

очаквах те :mhihi: защо мислиш че 7мм. на б25 са по яки от 7мм. на б23 :?: днес като си пих бирата над блока завбелязах как водните канали силно се разширяват надолу то долу няма зор ама се пак едва ли имаше повече от 6 мм. стена
пс. ти какво предлагаш как да си оправя елипсата без да сменям
бутала тука един ми бърбори за някви нови методи на напластяване :uups:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Мар 2008, 9:15

Аз лично не мисля че може да се оправи така че да можеш да разчиташ на това нещо ;)

Слагай нов блок!

А пак ти казвам, материялите за ризите най-вероятно са различни и мисле че съм чувал за блока на Б25 че имаше някви отливки в повече в водната риза :roll: Абе момче не се опитвай да откриваш топлата вода и да се съмняваш в работата на индженерите у баварско :mhihi:

М/у другото за първи път чувам за блок на шестак който е изкривен на елипса :shock: Ти кво си му правил :?:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook