шлаиф на блок м20б23 до 84мм
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
шлаиф на блок м20б23 до 84мм
знам че темата е дъвкана и преди ама някои ако се сети нещо ново
да сподели гоня степен около 7.5 и още гарнитура на главата от 325 ще стане ли ? какви бутала от м40 буталния болт ще пасне ли ?
Блока и без това ми е за ремонт ( имам 15стотни елипса )

да сподели гоня степен около 7.5 и още гарнитура на главата от 325 ще стане ли ? какви бутала от м40 буталния болт ще пасне ли ?
Блока и без това ми е за ремонт ( имам 15стотни елипса )

двулитров блок, нма да издържи на напъна, става много тънка стената и ще се разруши. Сега не ми казвай, че е 2.3, щото на 2.0 и на 2.3 блоковете са еднакви, по-добре си търси или етов блок или от 2.5, просто ще имаш о-малко глабоволия с търсенето, отколокот да налееш пара в тоа мотор и да го счупиш бързо и лесно
sonny написа:двулитров блок, нма да издържи на напъна, става много тънка стената и ще се разруши. Сега не ми казвай, че е 2.3, щото на 2.0 и на 2.3 блоковете са еднакви, по-добре си търси или етов блок или от 2.5, просто ще имаш о-малко глабоволия с търсенето, отколокот да налееш пара в тоа мотор и да го счупиш бързо и лесно
то е ясно че блока е еднакав


виждал съм и доста по малки растояния между цилиндрите затова напъвам толкос плус тава чугуна вече е на 25 години ако трябва ще го припикавам (справка от Ф1 турбо кочината)
sonny написа:Разпределителния вал е 1:1 на Б20, Б23 и Б25, а инак и главите стават габаритно, ама разликата в клбапани, камери и други, де не ги знам е съществена
в вторник като взема една гарнитура за глава на б25 мисля ще се изеснят много нещата, на м40 здрави ли са буталцата

между другото тая троика да ти е позната

anastas83 написа:sonny написа:Разпределителния вал е 1:1 на Б20, Б23 и Б25, а инак и главите стават габаритно, ама разликата в клбапани, камери и други, де не ги знам е съществена
в вторник като взема една гарнитура за глава на б25 мисля ще се изеснят много нещата, на м40 здрави ли са буталцата![]()
между другото тая троика да ти е позната
става бате,става.стената на ризата остава 3.5мм което е напълно достатъчно.аз имам бая 20-кови мотори и мисля във вторник да метна един блок на шлаифистите да го стръгнат на 83,95.и кът го събера ше ти кажа за развръзката.гледам че в PERFORMANCE-а си ми писал за камерата на главата.няма ядове кът я напраиш кръгла.пробвано е

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Дилян го нямаше дълго време и не беше влизал във форума но ще ви каже от опит - не се занимавйате с глупости !
Блок с диаметър на цилиндрите 80 мм разстържете ли го на 84 мм ще го карате доста малко време
Зависи от карането, а пък ако има и принудутелно пълнене ви гарантирам че след 10-15 хил км ако не и по-малко ще мерите компресия в картера а не в горивната камера
Блока се изкривява! Става с формата на бъчва и се чупи, получава се продухвателен канал като на двутактов мотор...само че не между под и над буталното пространство ами м/у горивната камера и водната риза
ПОвярвайте ми, така е! Виждал съм го с очите си и ме е яд че не снимах на какво прилича блока като буталото слезне в ДМП
Габаритни размери на блоковете са 1:1, разпределителния вал като размери е 1:1 на всички М20 мотори като се изключат фазите на газоразпределение, еднакво е всичко! Само дето големия блок има едни канали за масло в блока м/у цилиндрите и самите ризи на цилиндрите са по здрави и тея 7 мм при Б25 и Б27 блока са достатъчни да държи вечно, докато един блок от Б20, Б23 със неговите 11 мм стена свали ли се на 7 мм положението става плачебно!
Колата над която аз имах наблюдения ходи няколко пъти до Варна и ходи малко по ръчки и компресията и беше 4
Иначе ако имаш много блокове и ти се занимава - пробвай! Няма лошо!
Аз питах и няколко спеца ми каза че не може, но човек като реши че трябва да се убеди сам... е разбрах че найстина щом от двама-трима спецове го чух беше редно да им повярвам
Аз не искам мойто мнение да бъде меродавно за вас, но тея който ми го казаха мисля че е редно да ги послушате
Имена няма да споменавам, щото човек винаги иска да пробва 
Блок с диаметър на цилиндрите 80 мм разстържете ли го на 84 мм ще го карате доста малко време


Блока се изкривява! Става с формата на бъчва и се чупи, получава се продухвателен канал като на двутактов мотор...само че не между под и над буталното пространство ами м/у горивната камера и водната риза

ПОвярвайте ми, така е! Виждал съм го с очите си и ме е яд че не снимах на какво прилича блока като буталото слезне в ДМП

Габаритни размери на блоковете са 1:1, разпределителния вал като размери е 1:1 на всички М20 мотори като се изключат фазите на газоразпределение, еднакво е всичко! Само дето големия блок има едни канали за масло в блока м/у цилиндрите и самите ризи на цилиндрите са по здрави и тея 7 мм при Б25 и Б27 блока са достатъчни да държи вечно, докато един блок от Б20, Б23 със неговите 11 мм стена свали ли се на 7 мм положението става плачебно!
Колата над която аз имах наблюдения ходи няколко пъти до Варна и ходи малко по ръчки и компресията и беше 4

Иначе ако имаш много блокове и ти се занимава - пробвай! Няма лошо!
Аз питах и няколко спеца ми каза че не може, но човек като реши че трябва да се убеди сам... е разбрах че найстина щом от двама-трима спецове го чух беше редно да им повярвам

Аз не искам мойто мнение да бъде меродавно за вас, но тея който ми го казаха мисля че е редно да ги послушате



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

очаквах те
защо мислиш че 7мм. на б25 са по яки от 7мм. на б23
днес като си пих бирата над блока завбелязах как водните канали силно се разширяват надолу то долу няма зор ама се пак едва ли имаше повече от 6 мм. стена
пс. ти какво предлагаш как да си оправя елипсата без да сменям
бутала тука един ми бърбори за някви нови методи на напластяване


пс. ти какво предлагаш как да си оправя елипсата без да сменям
бутала тука един ми бърбори за някви нови методи на напластяване

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз лично не мисля че може да се оправи така че да можеш да разчиташ на това нещо
Слагай нов блок!
А пак ти казвам, материялите за ризите най-вероятно са различни и мисле че съм чувал за блока на Б25 че имаше някви отливки в повече в водната риза
Абе момче не се опитвай да откриваш топлата вода и да се съмняваш в работата на индженерите у баварско
М/у другото за първи път чувам за блок на шестак който е изкривен на елипса
Ти кво си му правил 

Слагай нов блок!
А пак ти казвам, материялите за ризите най-вероятно са различни и мисле че съм чувал за блока на Б25 че имаше някви отливки в повече в водната риза


М/у другото за първи път чувам за блок на шестак който е изкривен на елипса



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани