Помагайте направо СЪМ В ШОК!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помагайте направо СЪМ В ШОК!
Колата пали безпроблем! Обаче се слува следното - водата в радиатора е студена едната тръба от термостата към двигателя е TOПЛА ,но другите СТУДЕНИ и наи-станното датчика не отчита никаква темепература въпреки ,че се включва и помръдва като дам контакт!!! Как сега да рабера термостат ли е проблема или водна помпа ...




- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Термостата си стои отворен
.
Имам два "прегряващи" за проба

Имам два "прегряващи" за проба

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
По скоро бих казал че,стои постоянно затворен.Щом другите тръби са студени,значи няма приток на студена вода защото термостата не отваря.Има опасност и да я прегреш!А датчика за темп който е намотора може да е дал фира.Къв е мотора?
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
RonSuN написа:Яко судено!!!
Много се съмнявам да е водна помпа и то на М10.А,маркучите на парното които са в двигателния отсек как са,поне единият не е ли топъл?Ако да,значи не ти циркулира през радиаторчето на парното.Или клапана на парното не отваря или е супер задръстеноот мизерии,имала ли е парно преди дефекта?
Да имаше си не мога да кажа ,че духаше адски топло ,но имаше ще сменя термостата като за начало и утре ще направя снимки ,за да покажа по-точно коя тръба е толпа и кои стоят студени.
Датчика като дам контакт се включва (помръдва) но само толкова повече стрелката не се движи ,а таблото го смених с друго преди няколко месеца.
Датчика като дам контакт се включва (помръдва) но само толкова повече стрелката не се движи ,а таблото го смених с друго преди няколко месеца.
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Колега, като излезеш от шока,
вземи смени тоя термостат, че ще си прехабиш маторя деа...
Не е помпа...


Аз колата не съм я карал изобщо днес я запалих и забелязах ,че само тази тръба става топла
http://img165.imageshack.us/my.php?image=0004pppam8.jpg
търсих термостат на 2 места и нямаха,но утре продължавам да обикалям!
Така ... до тук добре...обаче забелязах и нещо друго. Над този болт отнякъде капе вода ... ->
http://img166.imageshack.us/my.php?image=0006pppk6.jpg
Когато колата работи не капе много ,ама като я изгася капе повече...или поне аз така забелязвам...
Тва не е ли от водната помпа ... ? и ако е от нея означава ли ,че не върти ...

http://img165.imageshack.us/my.php?image=0004pppam8.jpg
търсих термостат на 2 места и нямаха,но утре продължавам да обикалям!
Така ... до тук добре...обаче забелязах и нещо друго. Над този болт отнякъде капе вода ... ->
http://img166.imageshack.us/my.php?image=0006pppk6.jpg
Когато колата работи не капе много ,ама като я изгася капе повече...или поне аз така забелязвам...

Тва не е ли от водната помпа ... ? и ако е от нея означава ли ,че не върти ...


а провери ли дали имаш антифриз на първо място , защото ако не ти отваря термостата датчика на темперетурата си работи без зна4ение дали е отворен или не , но виж ако няма течност която да стигне до датчика на температурата или до самия термостат те няма как да се задействат.
Всичко под 200 hp е цъкалка.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Помагайте направо СЪМ В ШОК!
RonSuN написа:Колата пали безпроблем! Обаче се слува следното - водата в радиатора е студена едната тръба от термостата към двигателя е TOПЛА ,но другите СТУДЕНИ и наи-станното датчика не отчита никаква темепература въпреки ,че се включва и помръдва като дам контакт!!! Как сега да рабера термостат ли е проблема или водна помпа ...![]()
![]()
Колега, първо уточни модела и двигателя на колата. Двигателите М10 се произвеждат до септември 1987 година и такъв модел 316I няма. Има само 316, който е с ходов обем 1766 см3 и с подаване на горивната смес с карбуратор и другия модел 318 I, който е със същия ходов обем и със система за впръскване на горивото LU, или L jetronic, в зависимост от това дали има катализатор, или не. Ако двигателят ти е М10 той няма преливно казанче за охлаждащата течност и обезвъздушаването му е кошмарно трудно. Предполагам в твоя случай проблема е от капачката на радиатора. На нея има два клапана, като единия изпуска налягането, когато стане по-високо от максимално допустимото, а другия предотвратява навлизането на въздух, когато двигателя изстива, именно защото нямаш преливно казанче и пробка за обезвъздушаването. Когато възвратния клапан не е изправен, т.е. пропуска въздух през гърловината на радиатора, се създава въздушна възглавница, която пречи на течността да циркулира в системата.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани