Помагайте направо СЪМ В ШОК!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Помагайте направо СЪМ В ШОК!

Мнение от RonSuN » 15 Яну 2008, 18:00

Колата пали безпроблем! Обаче се слува следното - водата в радиатора е студена едната тръба от термостата към двигателя е TOПЛА ,но другите СТУДЕНИ и наи-станното датчика не отчита никаква темепература въпреки ,че се включва и помръдва като дам контакт!!! Как сега да рабера термостат ли е проблема или водна помпа ... :shock: :shock: :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 15 Яну 2008, 18:01

а обезваздушена ли е колата кота хората за начало?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 15 Яну 2008, 19:14

Термостата си стои отворен :roll: .
Имам два "прегряващи" за проба ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 15 Яну 2008, 20:15

По скоро бих казал че,стои постоянно затворен.Щом другите тръби са студени,значи няма приток на студена вода защото термостата не отваря.Има опасност и да я прегреш!А датчика за темп който е намотора може да е дал фира.Къв е мотора?

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 15 Яну 2008, 22:38

M10 B18 казваш да сменя датчика ли и да пробрвам ... притеснявам се да не би да не върти водната помпа ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 15 Яну 2008, 23:04

А парното какво духа???

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 16 Яну 2008, 11:22

Яко судено!!!

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 16 Яну 2008, 19:39

Ауе ти си голема паника,па фани смени го тоя термостат :mhihi: :mhihi: неще да отвори май
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.12.2005

Мнение от Turbolan » 16 Яну 2008, 19:51

Значи колко време чакаш колата да загрее ? Чакаш ли да загрее за да отоври термостата? Датчика, който ти показва вътре на уреда в колата, го погледни дали работи, може да се измъкнала буксата, да няма контакт, може да е заминал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 16 Яну 2008, 20:02

RonSuN написа:Яко судено!!!



Много се съмнявам да е водна помпа и то на М10.А,маркучите на парното които са в двигателния отсек как са,поне единият не е ли топъл?Ако да,значи не ти циркулира през радиаторчето на парното.Или клапана на парното не отваря или е супер задръстеноот мизерии,имала ли е парно преди дефекта?

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 17 Яну 2008, 22:58

Да имаше си не мога да кажа ,че духаше адски топло ,но имаше ще сменя термостата като за начало и утре ще направя снимки ,за да покажа по-точно коя тръба е толпа и кои стоят студени.
Датчика като дам контакт се включва (помръдва) но само толкова повече стрелката не се движи ,а таблото го смених с друго преди няколко месеца.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 19 Яну 2008, 0:51

Колега, като излезеш от шока, :mhihi: вземи смени тоя термостат, че ще си прехабиш маторя деа... :mhihi: Не е помпа...

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 08 Фев 2008, 18:21

Аз колата не съм я карал изобщо днес я запалих и забелязах ,че само тази тръба става топла

http://img165.imageshack.us/my.php?image=0004pppam8.jpg

търсих термостат на 2 места и нямаха,но утре продължавам да обикалям!

Така ... до тук добре...обаче забелязах и нещо друго. Над този болт отнякъде капе вода ... ->

http://img166.imageshack.us/my.php?image=0006pppk6.jpg

Когато колата работи не капе много ,ама като я изгася капе повече...или поне аз така забелязвам... :shock:
Тва не е ли от водната помпа ... ? и ако е от нея означава ли ,че не върти ... :roll: :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 27.11.2006

Мнение от 3XX » 10 Фев 2008, 21:14

а провери ли дали имаш антифриз на първо място , защото ако не ти отваря термостата датчика на темперетурата си работи без зна4ение дали е отворен или не , но виж ако няма течност която да стигне до датчика на температурата или до самия термостат те няма как да се задействат.
Всичко под 200 hp е цъкалка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Помагайте направо СЪМ В ШОК!

Мнение от ивчо3 » 11 Фев 2008, 18:09

RonSuN написа:Колата пали безпроблем! Обаче се слува следното - водата в радиатора е студена едната тръба от термостата към двигателя е TOПЛА ,но другите СТУДЕНИ и наи-станното датчика не отчита никаква темепература въпреки ,че се включва и помръдва като дам контакт!!! Как сега да рабера термостат ли е проблема или водна помпа ... :shock: :shock: :shock:

Колега, първо уточни модела и двигателя на колата. Двигателите М10 се произвеждат до септември 1987 година и такъв модел 316I няма. Има само 316, който е с ходов обем 1766 см3 и с подаване на горивната смес с карбуратор и другия модел 318 I, който е със същия ходов обем и със система за впръскване на горивото LU, или L jetronic, в зависимост от това дали има катализатор, или не. Ако двигателят ти е М10 той няма преливно казанче за охлаждащата течност и обезвъздушаването му е кошмарно трудно. Предполагам в твоя случай проблема е от капачката на радиатора. На нея има два клапана, като единия изпуска налягането, когато стане по-високо от максимално допустимото, а другия предотвратява навлизането на въздух, когато двигателя изстива, именно защото нямаш преливно казанче и пробка за обезвъздушаването. Когато възвратния клапан не е изправен, т.е. пропуска въздух през гърловината на радиатора, се създава въздушна възглавница, която пречи на течността да циркулира в системата.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook