Двоен->Троен стоп

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Двоен->Троен стоп

Мнение от b2 » 29 Мар 2004, 18:05

1. Има ли 318i двоен стоп с М40 двигател или всички с двоен стоп са с М10? Аз доколкото успях да разбера с мойте бегли познания на руски език че 318i с М10 са от '84 до '86, а с М40 са от '87 нататък ама незнам кога точно се прави фейс лифта.Иначе май съм виждал обратното - Троен стоп с М10.Ама не съм сигурен.
Става въпрос за конкретна кола още немога да й взема ВИН-а Аз питах човека с кой мотор е 318ката 105 или 115 коня - той вика по-якия ама гледам я двоен стоп е и незнам точната година. Също чел съм споровете М10 vs. М40 ама верно ли М10-ката повече върви? :) Все пак 10коня по-малко..аз затова се надявам да е с М40 :D Аз не вярвам ако и двата са в добро състояние М40ката да е по-бавния
2. Миграция Двоен -> Троен стоп виждал съм, че става (примерно на Алпината колата беше така), но как става, стоповете напълно съвместими ли са или трябва да се реже/сменя нещо?
3. Също предна/задна броня(или престилка ли се казва незнам? т.е. тжа дето е металното грозното на старите да стане пластмасово като на по-новите:) )-ОРИГИНАЛНА от троен стоп може ли да се сложи на двоен или не съвпадат, че гледам мноо бмв-та с някви грозни пластмасови самоделки отпред завити с види яко тунинг :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 29 Мар 2004, 18:52

Няма двоен стоп със М40 двигател фабрично.
Хич недей да се надяваш да е М40. Въпреки че съм именно с този двигател, не мога да кажа много добри думи за него по принцип. Слабо вероятно е да случиш на М40 в добро състояние. Много е капризен, издава тъпанарски звуци когато му скимне. Добър откъм електроника но със куп слаби места. Не те съветвам да търсиш 318-ка с М40.

За другите ти въпроси ....колегите да кажат, аз нямам представа :wink:

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 29 Мар 2004, 19:17

Доста кофти думи прочетох за "старата" тройка с М10, но все пак ще ти отговоря ->
Няма троен стоп с М40, М10 е мнооооооого по-надежден, здрав и БЪРЗ от М40 (говоря от личен опит), броните на тройния стоп са пласмасови отгоре а на двойния са с метална ивица, става разбира се да се сменят с малко преправяне, точно както и да се сложи тройния стоп. За да се сложи тройния стоп обаче се реже ламарината. ПО-ЯКИЯ мотор е по як само на ремонти, тропане и чупене от "по-слабия" -> за аправка се замисли колко 318-ки с М40 си видял на 300 000 без да са отваряни а ако искаш да видиш такава с М10 мини през ЕКО и ще ти я покажа с най-голямо удоволстсвие.

П.П още един съвет от мен, прчети темите за събора от миналата година писани от Роската и тогава пак се надявай да е с ПО-ЯКИЯ М40 :lol: :lol: :lol:

No disrespect :!:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 29 Мар 2004, 19:20

А и мисля, че М10 се слага не само от '84-та, а от по-рано - от '82-ра, от когато се произвежда Е30...
За М10 :twisted: - Като се отпуши М10 като съм се возил в на Вайпъра колата, много лошо наказва, ма като се е отпушил само... :twisted: :) :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 29 Мар 2004, 21:07

Сигурно някой преди теб го е сменил с м40 но ако си е наред си се кефи на колата.И тва за стоповете няма защо да ги сменяш просто ги дай на някой да ти ги пръсне червени.Аз така направих и сета са по готини от 3ния стоп :wink:с някъкъв лак спрей ги пръснаха :dunno: . Нямам опит с м40 но за здравината на м10 може много да се говори това наистина си е Old school bmw.Като дойде време да си регулирам клапаните и си беше като нов след реглажа даде равна компресия както му я дават без да съм сменял нещо.За брониите си прав аз ги смених с сиджи колкото и смешно да звучи съм ги зимал преди години а тогава бяха по качествени :shock: и след намесата(дороботка) на бояджията изглеждат супер :twisted: .

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Мар 2004, 22:28

хьмммм.интересен вьпрос
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 30 Мар 2004, 6:47

Fast-and-Furious написа:Доста кофти думи прочетох за "старата" тройка с М10, но все пак ще ти отговоря ->
Няма троен стоп с М40, М10 е мнооооооого по-надежден, здрав и БЪРЗ от М40 (говоря от личен опит), броните на тройния стоп са пласмасови отгоре а на двойния са с метална ивица, става разбира се да се сменят с малко преправяне, точно както и да се сложи тройния стоп. За да се сложи тройния стоп обаче се реже ламарината. ПО-ЯКИЯ мотор е по як само на ремонти, тропане и чупене от "по-слабия" -> за аправка се замисли колко 318-ки с М40 си видял на 300 000 без да са отваряни а ако искаш да видиш такава с М10 мини през ЕКО и ще ти я покажа с най-голямо удоволстсвие.

П.П още един съвет от мен, прчети темите за събора от миналата година писани от Роската и тогава пак се надявай да е с ПО-ЯКИЯ М40 :lol: :lol: :lol:

No disrespect :!:


:) Аз съм фен на Роската и съм чел всичките му постове по няколко пъти и съм склонен да му вярвам безрезервно на тема БМВ без да го познавам :D Може би той е главният виновник за моите пристрастия към марката РЕСПЕКТ :!:
Fast-And-Furious ти не се обиждай за "по-якия" мотор то беше цитат ползвах го щото така ми каза момчето :) Иначе и мен за самите стопове повече ме кефи двойния но именно тия ламаринени брони мноо ме дразнят ама щом можело да се махат добре:) Мерси много момчета :idea: :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 30 Мар 2004, 10:55

Интересното при моделите с кубатура 1.8 са двата варианта на цилиндровата глава.Карбураторните са с малък диаметър клапаните,а тези със КаДжетроник са със по-големи.
М10Б20 са задължително само с големите клапани като 1.8i !Разликата от 1.8i е само в разпределителния вал(освен кубатурата де).

Тези мотори са видели почти всички видове горивни уредби произведени в немското автомобилостроене(без Бош Мотроник).И от М10 с една кубатура,всичко става за М10 с друга кубатура!Така ,че ти трябва да си избереш с каква да е!

Лично моята класация за оптимална надежност,пауар и разход на кориво е следната:

1.Bosch L-Jetronic ,не се предлага за е21 ,но се слага върху нея без никво усилие или побългаряване.Върви много добре(помниш Ивчо Фаст енд ...кви чудеса правеше на събора,жалко че не остана време да премери сили и с DaWolf).Ако е от емисийте без ламбда сонда,прави чудеса с разхода на гориво.Разходи от 7-7.5 при кротко каране из града май не са упоменати в книжката,но са съвсем нормално нещо!
2.Bosch K-Jetronic,почти по нищо не отстъпва на горното.
3.Компютърният Солекс,мисла че беше 2В4-невероятен карбуратор,стига да не е разбазикван от българчета!Гори 9-9.5 из града!Варви малко по-малко от горните,но не се заблуждавай ,че не върви!За пример ще ти дам това ,че най обикновена Опелова Двойка 2.0 с 95 мм. бутало няма да ти бъде проблем нито на старт,нито на ластик,нито на V max.Върви люто и в това може да те убеди колегата Вайпър!

От чисто маниашка гледна точка на вървене ,обаче класията е друга:

1.Инжекция KUGELFISHER-не се предлага за е21,но се слага лесно от е12 примерно.Тази макина в комбинация с М10Б20 кърти мивки,вани и шадравани!
2.Двата хоризонтални карбуратора Stromberg(не им помна точната спецификация,но и не мога да кажа ,че бягат по-малко от горното).
3.Bosch K-Jetronic(май го има и в двете класаций и ако се обединят и двете,той ще е на първо място )


За кубиците класацията си я знаеш

1.6-1.8 - еднакъв колянов вал,различни бутала и блок
1.8-2.0 - еднакъв цилиндров блок,различни бутала и колянов вал.

Ангренажните предавки на всички М10 и М30 са еднакви.Като започнеш от 1.5 и стигнеш до 3.5.Старите модели са със двойна верига(и М30) и двойни верижни зъбни колела(ех тези яки стари модели).Комплекта е взаймозаменяем с новите(ти прецени кое е по доброто ).Изобщо М10 и М30 имат огромна заменяемост на частите по коляно-мотовилковия и газоразпределителния механизъм!И в действителност М30 не е нищо друго освен М10 + 2 цилиндъра.


За харектеристиките си знаеш-в малките обороти 1.8 и 2.0 така ще те лепнат за седалката ,както и 325-ца не може!Но никога няма да изпиташ онази лудница,която настъпва в 6-така след 3000 оборота.Това което удивява всички БМВ Маниаци,включително и мен!

М10(М30) са си абсолютна класика и трябва да ги сложат в учебниците по ДВГ из целият свят като образец за СЪВЪРШЕНИЯТ ДВИГАТЕЛ(ако има такъв ДВГ)!Не бива да ги подценяваш ,че са стари!Прецизната им сглобка не остъпва с десетохилядна от тази на съвременните двувалки!Да не казваме ,че са строени с по-качествени материали!Ако улучиш на мотор,ръгаш му TWS-a и забравяш за отваряне на предния капак!

Това е от Роската
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook