E30 M10 проблем...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- surfer_dude
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 6.01.2003
- Местоположение: София
E30 M10 проблем...
Проблемния двигател е M10B18 - с карбуратор, който от известно време започна да се държи много зле!!!
От 4 години имам газова уредба но напоследък за да премина на газ двигателя трябва да е загрял до нормалната си температура - стрелката да сочи 12ч. при опит по-рано да мина на газ колата гасне и неможе да запали.
Когато съм на бензин също работи много НЕ равномерно - с прекъсване. Проверявах свещите и кабелите и няма проблем с тях, но както и на повечето Е30-ки от тоя набор - 86-та са ми свършли батериите на компютъра и INSPECTION неможе да се занули. Има ли значение това?
Дайте идей или някой майстор които може да решава проблеми с такива карбуратори които работят на газ/бензин, защото тези при които съм ходил си прехвърлят топката. Газаджията ми казва да отида при някой по карбураторите а пък те ме връщат обратно!?!
От 4 години имам газова уредба но напоследък за да премина на газ двигателя трябва да е загрял до нормалната си температура - стрелката да сочи 12ч. при опит по-рано да мина на газ колата гасне и неможе да запали.
Когато съм на бензин също работи много НЕ равномерно - с прекъсване. Проверявах свещите и кабелите и няма проблем с тях, но както и на повечето Е30-ки от тоя набор - 86-та са ми свършли батериите на компютъра и INSPECTION неможе да се занули. Има ли значение това?
Дайте идей или някой майстор които може да решава проблеми с такива карбуратори които работят на газ/бензин, защото тези при които съм ходил си прехвърлят топката. Газаджията ми казва да отида при някой по карбураторите а пък те ме връщат обратно!?!
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Пич мамата си е ебало когато почнат тези симптоми при ацки капризен карбуратор като 2ВЕ.Начи лошото е че може да е от 100 места проблема все пак това е един от първите електронни карбуратори на pierburg и един от послидните.Начи почти няма майстор който да го разбира а и това с неравния празен ход си му е запазена марка.Аз лично като го смених пак си остана неравен ама аз имах и други проблеми.Също газта си казва думата след 4години 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Решение на проблема:
1. Обръщаш на бензин и караш поне 150-200км, щото от газта има сериозни отлагания по жигльорите.
2. Сменяш въздушния филтър.
3. Сменяш газовия филтър (намира се в клапана за газта)
4. Отваряш капачката на делкото, вадиш палеца и капваш няколко капки масло на кечето поставено в остта на делкото (това може и да не е проблем, ама много хора го забравят)
5. Качваш се и идваш на екото да ни се похвалиш колко добре ти върви колата
Успех
1. Обръщаш на бензин и караш поне 150-200км, щото от газта има сериозни отлагания по жигльорите.
2. Сменяш въздушния филтър.
3. Сменяш газовия филтър (намира се в клапана за газта)
4. Отваряш капачката на делкото, вадиш палеца и капваш няколко капки масло на кечето поставено в остта на делкото (това може и да не е проблем, ама много хора го забравят)
5. Качваш се и идваш на екото да ни се похвалиш колко добре ти върви колата




Успех

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
viper написа:Решение на проблема:
5. Качваш се и идваш на екото да ни се похвалиш колко добре ти върви колата![]()
![]()
![]()
![]()
Успех
5-та точка е особено Важна, не бива да се пропуска, защото иначе се обезсмислят предишните 4-ри


След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- surfer_dude
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 6.01.2003
- Местоположение: София
10xxx
10x viper ще пробвам алгоритъма дето си го написал!
P.S.
досега не съм сменял филтъра на газта !!!
сигурно му е дошло времето!
P.S.
досега не съм сменял филтъра на газта !!!
сигурно му е дошло времето!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
По принцип се сменя заедно с въздушния. Само не се притеснявай, какво ще излезе от там
При мен за 15.000км извадих една шепа пепел




7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани