E30 M10 проблем...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: София

E30 M10 проблем...

Мнение от surfer_dude » 04 Мар 2004, 20:26

Проблемния двигател е M10B18 - с карбуратор, който от известно време започна да се държи много зле!!!
От 4 години имам газова уредба но напоследък за да премина на газ двигателя трябва да е загрял до нормалната си температура - стрелката да сочи 12ч. при опит по-рано да мина на газ колата гасне и неможе да запали.
Когато съм на бензин също работи много НЕ равномерно - с прекъсване. Проверявах свещите и кабелите и няма проблем с тях, но както и на повечето Е30-ки от тоя набор - 86-та са ми свършли батериите на компютъра и INSPECTION неможе да се занули. Има ли значение това?

Дайте идей или някой майстор които може да решава проблеми с такива карбуратори които работят на газ/бензин, защото тези при които съм ходил си прехвърлят топката. Газаджията ми казва да отида при някой по карбураторите а пък те ме връщат обратно!?!

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 04 Мар 2004, 20:51

В надежда има един майстор който се занимава почти само с баварки.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 05 Мар 2004, 21:48

Пич мамата си е ебало когато почнат тези симптоми при ацки капризен карбуратор като 2ВЕ.Начи лошото е че може да е от 100 места проблема все пак това е един от първите електронни карбуратори на pierburg и един от послидните.Начи почти няма майстор който да го разбира а и това с неравния празен ход си му е запазена марка.Аз лично като го смених пак си остана неравен ама аз имах и други проблеми.Също газта си казва думата след 4години :(

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 08 Мар 2004, 11:03

Решение на проблема:

1. Обръщаш на бензин и караш поне 150-200км, щото от газта има сериозни отлагания по жигльорите.
2. Сменяш въздушния филтър.
3. Сменяш газовия филтър (намира се в клапана за газта)
4. Отваряш капачката на делкото, вадиш палеца и капваш няколко капки масло на кечето поставено в остта на делкото (това може и да не е проблем, ама много хора го забравят)
5. Качваш се и идваш на екото да ни се похвалиш колко добре ти върви колата :D :D :D :D

Успех :)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 08 Мар 2004, 11:36

viper написа:Решение на проблема:

5. Качваш се и идваш на екото да ни се похвалиш колко добре ти върви колата :D :D :D :D

Успех :)

5-та точка е особено Важна, не бива да се пропуска, защото иначе се обезсмислят предишните 4-ри :wink: :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: София

10xxx

Мнение от surfer_dude » 08 Мар 2004, 21:03

10x viper ще пробвам алгоритъма дето си го написал!

P.S.
досега не съм сменял филтъра на газта !!!
сигурно му е дошло времето!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Мар 2004, 10:39

По принцип се сменя заедно с въздушния. Само не се притеснявай, какво ще излезе от там :lol: При мен за 15.000км извадих една шепа пепел :shock: :D

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook