Pitane za gyrne
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- npocTo_Taka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: Русе
Pitane za gyrne
Slojih si zadno gyrne ot VW G60 na moeto 318 m40 i me interesuva vyzmojno li e da mi spuva kolata i tova da e problema za da ne razviva maximalnata skorost koqto e pravila predi ili moje da se dulji na neka4estveniq benzin ?
отг::Pitane za gyrne
spord men prichinata ne e v garneto ot G60-kata. I dvata avtomobila imat 1.8litrovi dvigateli kato obem a G-60 i dosta poveche kone (koeto zanchi po-otvoren exaust system) sledovatelno ne bi moglo da ti "spava" kolata. Iavno si nalial skapan benzin...
DaWolf

'91 E30 318is '83 E28 520iA
DaWolf
'91 E30 318is '83 E28 520iA
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Pitane za gyrne
Ми не съм сигурен колко коня е това VW G60? Иначе самото Е30 318 с М40 е 115 коня, 1.8л, 4 цил. VW-то турбо има ли? Ако да, то твърде вероятно гурнето е направено за по-голям дебит на изходните газове, което при твоята кола ще доведе до намаляне на обратното налягане. Това съответно е ефективно равносилно на увеличаване на застъпването на клапаните. Теоритичното следствие е намаляне на въртящия момент на ниски обороти, и леко повишаване на мощността на високи обороти. Но поначало 4 цилиндровите мотори имат по-голямо застъпване на клапаните, така че повишаването на мощността едва ли ще е кой знае колко. Според мен по-вероятно е да губиш от това гърне... Едно от решенията на проблема е да сложиш по-пропусклив въздушен филтър, та повече въздух да влиза в мотора.
Отделно го има и момента кофти бензин...
LandShark
'90 "316"
Отделно го има и момента кофти бензин...

LandShark
'90 "316"

- npocTo_Taka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: Русе
отг::Pitane za gyrne
Mislq 4e VW e bez tyrbo, no mi kazaha 4e e 2000cc.
No ste sloja hubav bezin i pak ste probvam dano da se okaje ot nego. A ina4e kakva marka vyzdu6en filtyr bi mi prepory4al da si kupq, zastoto i bez tova moq e za smqna. Blagodarq predvaritelno za informaciqta.
No ste sloja hubav bezin i pak ste probvam dano da se okaje ot nego. A ina4e kakva marka vyzdu6en filtyr bi mi prepory4al da si kupq, zastoto i bez tova moq e za smqna. Blagodarq predvaritelno za informaciqta.
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
отг::KEVIN-30
Zdravei FEN
az si polzvam na ITAIANSKATA firma SAVARA.
No neka i ANDRO si kaze mnenieto za tazi FIRMA.
az si polzvam na ITAIANSKATA firma SAVARA.
No neka i ANDRO si kaze mnenieto za tazi FIRMA.
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
отг::KEVIN-30
otnovo sam az KEVIN-30
neznam no az is napravix edno posledno garne po sxema na REMUS koqto namerix v slednja sait:
www.cartech-alfeld.de/auspuff/remus.htm
no na sledvashtia den kato iskax otnovo da razgledam sxemata tozi sait pove4e nese otvori.Neznam kak no samijat REMUS beshe strani4no razrqzan,e slozix si trabi BG-proizvodstvo ,no v saita beshe napisano 4e sa ot XROM-VADIEVA splav.Polu4i se donjakade platnja zvuk na REMUSA.Oshti nesam probval na dalag pat dali shtemi dade polozitelen ili otricatelen razxod na gorivo.
Karam E-21 ili E-30 neznam to4no modela ,6-cilindra,125 ph.,4-vratka.Vnos ot AUSTRIA
4AO i uspex na sreshtata na 28.09.2002
sazaljavam 4e sam tolkova dale4 ot SOFIA na celi
320 km.
(((((((((((((((((((( zada doida na sre6ta.
neznam no az is napravix edno posledno garne po sxema na REMUS koqto namerix v slednja sait:
www.cartech-alfeld.de/auspuff/remus.htm
no na sledvashtia den kato iskax otnovo da razgledam sxemata tozi sait pove4e nese otvori.Neznam kak no samijat REMUS beshe strani4no razrqzan,e slozix si trabi BG-proizvodstvo ,no v saita beshe napisano 4e sa ot XROM-VADIEVA splav.Polu4i se donjakade platnja zvuk na REMUSA.Oshti nesam probval na dalag pat dali shtemi dade polozitelen ili otricatelen razxod na gorivo.
Karam E-21 ili E-30 neznam to4no modela ,6-cilindra,125 ph.,4-vratka.Vnos ot AUSTRIA
4AO i uspex na sreshtata na 28.09.2002
sazaljavam 4e sam tolkova dale4 ot SOFIA na celi
320 km.

- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
отг::Za vas MANJACI
Tazi ve4er slad dalgo rovene v INTERNET pak se nataknax na neshto novo i interesno.Shema na AUSPUFF ot tipa mislja na REMUS zashtoto go otkrix v sait za REMUS kak dasi go napravite sami
DVICEVKA.
http://www.mgfcar.de/auspuff/carl_exhaust.htm
Kazete si mnenieto
))))))))
Pozdrav ot Rosen KEVIN-30
DVICEVKA.
http://www.mgfcar.de/auspuff/carl_exhaust.htm
Kazete si mnenieto

Pozdrav ot Rosen KEVIN-30
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
отг::KEVIN-30
ако това на снимката е твоето bmw,значи е е-30 но тези 125к.с. не са ми ясни.до колкото си спомням 320 е 129к.с., а 325 е 170к.с.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::KEVIN-30
Първите няколко години Е30 320i-ските с Л-Жетроник са 125к.с. Това е преди да се въведе инжекцията Мотроник, когато вече стават 129 кс...
LandShark
'90 "316"
LandShark
'90 "316"

- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
отг::KEVIN-30
Zdravei LANDSHARK,
ami tazi godina sam platil samo polovinata DANAK za kolata ,kato parvoto 6-mese4ie sam platil
53 lv.Mislja 4ee L-JETRONIK.Na kilometraza i pishe 220KM.S TEST kontrol koito se namira mezdu
dvata sennika.
ami tazi godina sam platil samo polovinata DANAK za kolata ,kato parvoto 6-mese4ie sam platil
53 lv.Mislja 4ee L-JETRONIK.Na kilometraza i pishe 220KM.S TEST kontrol koito se namira mezdu
dvata sennika.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Pitane za gyrne
Според спецификациите които намерих VW G60 e 1800 ccm, supercharged, 150-160hp = значи вероятно ауспуха е предназначен за по-голям поток газове отколкото твоята 318-ска.
Що се отнася до "performace" ВФ (въздушни филтри) или на български да ги наречем спорни ВФ, най-известни определно са тези на фирмата K&N, които предлагат варианти "drop-in" - директна замяна на стандартния и "cone" - конусен, още по-отворен, но изискващ промяна на всмукателната система. Трябва да имаш предвид и че по-добрата им въздушна пропускливост е донякъде за сметка на добрата филтрация, поради което малко повече прах влиза в мотора - оттам износването е малко по-голямо. Но при спорта винаги е така - колкото по-бърз искаш да си, толкова повече от надежността и дълготрайността на автомобила се жертва..
LandShark
'90 "316"
Що се отнася до "performace" ВФ (въздушни филтри) или на български да ги наречем спорни ВФ, най-известни определно са тези на фирмата K&N, които предлагат варианти "drop-in" - директна замяна на стандартния и "cone" - конусен, още по-отворен, но изискващ промяна на всмукателната система. Трябва да имаш предвид и че по-добрата им въздушна пропускливост е донякъде за сметка на добрата филтрация, поради което малко повече прах влиза в мотора - оттам износването е малко по-голямо. Но при спорта винаги е така - колкото по-бърз искаш да си, толкова повече от надежността и дълготрайността на автомобила се жертва..

LandShark
'90 "316"

- npocTo_Taka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: Русе
отг::Pitane za gyrne
LandShark blagodarq za iz4erpatelnata informaciq, no v kraina smetka mislq da go ostavq za sega tova gyrne i bez tova sum daval pari za nego a v sryvnenie s predi6noto mi e napravo super!
A otnosno vyzdu6nite filtri K&N i az sum 4uval 4e sa edni ot nai dobrite, no golqma li e razlikata v parite v sruvnenie s obiknovennite i deistvitelno li ste byde osezaema razlikata v povedenieto na samata kola ?
A otnosno vyzdu6nite filtri K&N i az sum 4uval 4e sa edni ot nai dobrite, no golqma li e razlikata v parite v sruvnenie s obiknovennite i deistvitelno li ste byde osezaema razlikata v povedenieto na samata kola ?
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::Pitane za gyrne
Няма проблем,
то и на моята кола като че ли гърнето е по-пропускливо колкото е стандартното, пък не съм го сменял още... За цените на K&N не мога да ти дам точни сведения имам спомена (но не сигурен) че "drop-in" варианта е в границите 50-80 лв, докато "cone" кита е към 200лв (при това не се сменя вече филтъра, а само се чисти на всеки ХХХ км). Теоритично, да, би трябвало да има промяна, макар, дори дават 1-2 коня отгоре. Специално за конусния филтър обаче за да има перфоманс гейн, сиреч полза, е важно и как ще се постави, така че да не засмуква топъл въздух от двигателния отсек.
LandShark
'90 "316"
то и на моята кола като че ли гърнето е по-пропускливо колкото е стандартното, пък не съм го сменял още... За цените на K&N не мога да ти дам точни сведения имам спомена (но не сигурен) че "drop-in" варианта е в границите 50-80 лв, докато "cone" кита е към 200лв (при това не се сменя вече филтъра, а само се чисти на всеки ХХХ км). Теоритично, да, би трябвало да има промяна, макар, дори дават 1-2 коня отгоре. Специално за конусния филтър обаче за да има перфоманс гейн, сиреч полза, е важно и как ще се постави, така че да не засмуква топъл въздух от двигателния отсек.
LandShark
'90 "316"

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани