Pitane za gyrne

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

Pitane za gyrne

Мнение от npocTo_Taka » 16 Сеп 2002, 21:07

Slojih si zadno gyrne ot VW G60 na moeto 318 m40 i me interesuva vyzmojno li e da mi spuva kolata i tova da e problema za da ne razviva maximalnata skorost koqto e pravila predi ili moje da se dulji na neka4estveniq benzin ?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

отг::Pitane za gyrne

Мнение от DA WOLF » 17 Сеп 2002, 0:32

spord men prichinata ne e v garneto ot G60-kata. I dvata avtomobila imat 1.8litrovi dvigateli kato obem a G-60 i dosta poveche kone (koeto zanchi po-otvoren exaust system) sledovatelno ne bi moglo da ti "spava" kolata. Iavno si nalial skapan benzin...

DaWolf
Изображение
'91 E30 318is '83 E28 520iA

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Pitane za gyrne

Мнение от LandShark » 17 Сеп 2002, 12:18

Ми не съм сигурен колко коня е това VW G60? Иначе самото Е30 318 с М40 е 115 коня, 1.8л, 4 цил. VW-то турбо има ли? Ако да, то твърде вероятно гурнето е направено за по-голям дебит на изходните газове, което при твоята кола ще доведе до намаляне на обратното налягане. Това съответно е ефективно равносилно на увеличаване на застъпването на клапаните. Теоритичното следствие е намаляне на въртящия момент на ниски обороти, и леко повишаване на мощността на високи обороти. Но поначало 4 цилиндровите мотори имат по-голямо застъпване на клапаните, така че повишаването на мощността едва ли ще е кой знае колко. Според мен по-вероятно е да губиш от това гърне... Едно от решенията на проблема е да сложиш по-пропусклив въздушен филтър, та повече въздух да влиза в мотора.

Отделно го има и момента кофти бензин... :(


Изображение
LandShark
'90 "316"
;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

отг::Pitane za gyrne

Мнение от npocTo_Taka » 17 Сеп 2002, 21:42

Mislq 4e VW e bez tyrbo, no mi kazaha 4e e 2000cc.
No ste sloja hubav bezin i pak ste probvam dano da se okaje ot nego. A ina4e kakva marka vyzdu6en filtyr bi mi prepory4al da si kupq, zastoto i bez tova moq e za smqna. Blagodarq predvaritelno za informaciqta.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

отг::KEVIN-30

Мнение от KEVIN-30 » 17 Сеп 2002, 22:51

Zdravei FEN
az si polzvam na ITAIANSKATA firma SAVARA.
No neka i ANDRO si kaze mnenieto za tazi FIRMA.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

отг::KEVIN-30

Мнение от KEVIN-30 » 17 Сеп 2002, 23:10

otnovo sam az KEVIN-30
neznam no az is napravix edno posledno garne po sxema na REMUS koqto namerix v slednja sait:
www.cartech-alfeld.de/auspuff/remus.htm
no na sledvashtia den kato iskax otnovo da razgledam sxemata tozi sait pove4e nese otvori.Neznam kak no samijat REMUS beshe strani4no razrqzan,e slozix si trabi BG-proizvodstvo ,no v saita beshe napisano 4e sa ot XROM-VADIEVA splav.Polu4i se donjakade platnja zvuk na REMUSA.Oshti nesam probval na dalag pat dali shtemi dade polozitelen ili otricatelen razxod na gorivo.
Karam E-21 ili E-30 neznam to4no modela ,6-cilindra,125 ph.,4-vratka.Vnos ot AUSTRIA
4AO i uspex na sreshtata na 28.09.2002
sazaljavam 4e sam tolkova dale4 ot SOFIA na celi
320 km.:((((((((((((((((((((( zada doida na sre6ta.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

отг::Za vas MANJACI

Мнение от KEVIN-30 » 18 Сеп 2002, 0:41

Tazi ve4er slad dalgo rovene v INTERNET pak se nataknax na neshto novo i interesno.Shema na AUSPUFF ot tipa mislja na REMUS zashtoto go otkrix v sait za REMUS kak dasi go napravite sami
DVICEVKA.
http://www.mgfcar.de/auspuff/carl_exhaust.htm
Kazete si mnenieto :)))))))))
Pozdrav ot Rosen KEVIN-30

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

отг::KEVIN-30

Мнение от RAFF » 18 Сеп 2002, 8:46

ако това на снимката е твоето bmw,значи е е-30 но тези 125к.с. не са ми ясни.до колкото си спомням 320 е 129к.с., а 325 е 170к.с.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::KEVIN-30

Мнение от LandShark » 18 Сеп 2002, 11:18

Първите няколко години Е30 320i-ските с Л-Жетроник са 125к.с. Това е преди да се въведе инжекцията Мотроник, когато вече стават 129 кс...

Изображение
LandShark
'90 "316"
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

отг::KEVIN-30

Мнение от KEVIN-30 » 19 Сеп 2002, 0:09

Zdravei LANDSHARK,
ami tazi godina sam platil samo polovinata DANAK za kolata ,kato parvoto 6-mese4ie sam platil
53 lv.Mislja 4ee L-JETRONIK.Na kilometraza i pishe 220KM.S TEST kontrol koito se namira mezdu
dvata sennika.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Pitane za gyrne

Мнение от LandShark » 19 Сеп 2002, 8:45

Според спецификациите които намерих VW G60 e 1800 ccm, supercharged, 150-160hp = значи вероятно ауспуха е предназначен за по-голям поток газове отколкото твоята 318-ска.

Що се отнася до "performace" ВФ (въздушни филтри) или на български да ги наречем спорни ВФ, най-известни определно са тези на фирмата K&N, които предлагат варианти "drop-in" - директна замяна на стандартния и "cone" - конусен, още по-отворен, но изискващ промяна на всмукателната система. Трябва да имаш предвид и че по-добрата им въздушна пропускливост е донякъде за сметка на добрата филтрация, поради което малко повече прах влиза в мотора - оттам износването е малко по-голямо. Но при спорта винаги е така - колкото по-бърз искаш да си, толкова повече от надежността и дълготрайността на автомобила се жертва.. :)

Изображение
LandShark
'90 "316"
;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

отг::Pitane za gyrne

Мнение от npocTo_Taka » 19 Сеп 2002, 22:16

LandShark blagodarq za iz4erpatelnata informaciq, no v kraina smetka mislq da go ostavq za sega tova gyrne i bez tova sum daval pari za nego a v sryvnenie s predi6noto mi e napravo super!
A otnosno vyzdu6nite filtri K&N i az sum 4uval 4e sa edni ot nai dobrite, no golqma li e razlikata v parite v sruvnenie s obiknovennite i deistvitelno li ste byde osezaema razlikata v povedenieto na samata kola ?

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Pitane za gyrne

Мнение от LandShark » 20 Сеп 2002, 8:39

Няма проблем,
то и на моята кола като че ли гърнето е по-пропускливо колкото е стандартното, пък не съм го сменял още... За цените на K&N не мога да ти дам точни сведения имам спомена (но не сигурен) че "drop-in" варианта е в границите 50-80 лв, докато "cone" кита е към 200лв (при това не се сменя вече филтъра, а само се чисти на всеки ХХХ км). Теоритично, да, би трябвало да има промяна, макар, дори дават 1-2 коня отгоре. Специално за конусния филтър обаче за да има перфоманс гейн, сиреч полза, е важно и как ще се постави, така че да не засмуква топъл въздух от двигателния отсек.

Изображение
LandShark
'90 "316"
;)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook