Как да сверя часовника....?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Как да сверя часовника....?
...на таблото на колата ми!Със стрелки е, има бутончета + и -,но ваобще не реагира катоги натискам
Да ги задържам пак нищо не става!А иначе часовника си работи перфектно!
Другия ми въпрос е за какво служи уреда с дисплейче разположен поне при мене до ръчната спирачка?Показва ми некви градуси ама нещо не мога да го разбера!Ще се радвам ако няой обясни!
Мерси!

Другия ми въпрос е за какво служи уреда с дисплейче разположен поне при мене до ръчната спирачка?Показва ми некви градуси ама нещо не мога да го разбера!Ще се радвам ако няой обясни!
Мерси!



до ръчната спирачка
да и примен има дупка на това място, до ръчната спирачка, вътре се вижда една бяла букса с кабели към нея. и аз се чудиа за какво е и какво по принцип се бучва кум нея.
от лявата страна на лоста.
от лявата страна на лоста.
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Re: до ръчната спирачка
venc написа:да и примен има дупка на това място, до ръчната спирачка, вътре се вижда една бяла букса с кабели към нея. и аз се чудиа за какво е и какво по принцип се бучва кум нея.
от лявата страна на лоста.
При мен от там се превключват режимите на автоматика - има врътка с букса и някаква електрика, защото когато дам на контакт това копче отива автоматично на положение Е. Явно кабелите са изведени стандартно. Другите вероятности са:
или тази пластмаса е от автоматик
или е сменяна скоростната кутия (от авт. към ръчка)
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Относно часовника мисля, че са ти клеасали копчетата (не се майтапя).
Когато настройвам моя (след откачане на акумулатора) първото натискане (докато зацепи) е много трудно.
Свали го, почисти го и ако можеш пръсни с контактен спрей копчетата.
Ако това не помага - потърси си нов.
Когато настройвам моя (след откачане на акумулатора) първото натискане (докато зацепи) е много трудно.
Свали го, почисти го и ако можеш пръсни с контактен спрей копчетата.
Ако това не помага - потърси си нов.
zdaveite
zdraveite na vsi4ki.ot 4 dena imam BMW 318i i sam mnogo dovolen, samo imam pitane taka li triabva da vie deferciala,mnogo usoben zvuk ima.
ПОЧИВЙ В МИР САМИ!
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Re: zdaveite
Monkey написа:zdraveite na vsi4ki.ot 4 dena imam BMW 318i i sam mnogo dovolen, samo imam pitane taka li triabva da vie deferciala,mnogo usoben zvuk ima.
Според мен причините са две (на първо четене):
Липса на масло - провери го в някой сервиз
Отишъл си е - сложи му добавка или го смени
Преместете темата, за да я види някой по-светнат
Момчето е на зор НОВА КОЛА - НОВА ТРЪПКА
Monkey написа:zdraveite na vsi4ki.ot 4 dena imam BMW 318i i sam mnogo dovolen, samo imam pitane taka li triabva da vie deferciala,mnogo usoben zvuk ima.
Този пост беше като новая тема в Е30 форума, но докато напиша отговор и изчезна

Monkey, добре дошъл в БМВ тийм!
Честито за новата придобивка, със здраве да си я караш!
пробвай занапред да пишеш на кирилица, по-лесно се чете.
по принцип диф-а не трябва да се чува, но имай впредвид, че БМВ имат едни от най-яките диф-ове, дори и да вие няма да те остави на пътя (освен ако не правиш burnout или дрифтове


Наистина, виж за масло, може да е шпер-касетата, ако имаш такава.
Пази си го, че е доста скъпа рез. част (дори от морга)

при е36 има градуси на таблото- където мига знака внимание.отчитат температурата на околната среда.мисля че се ползва от motronik инжекциона при работата на студен двигател и е изведено като един вид екстра.като гледам и при двамата, като съдя от годината на производство инжекцията е мотроник така че...
за дифа на monkey възможно е ако колата не е нов внос предишния
собственик да си е спестил някой лев от масла като е сложил неподходящо и калпаво.първата работа при купуване на кола на старо е:
1.смяна на ангренажен ремък(незнам за 4ките но 6тиците не са защитени и ако се скъса клапани и бутала стават на дреб.
2.смяна на всички масла,щото не се знае кога са сменени за последно
3.проверка в сервиз на предница за неизправности.струва не повече от 5лв.,но може да те предпази от големи проблеми
4.проверка и настройки на двигателя в сервиз на стенд.спестява гориво и струва не повече от 15-20лв.тук проблема е да се попадне на човек който разбира, само стенд не е достатъчен.
следва дълго и безавариъно каране.пожелавам ти го!м40 е страхотен двигател и само кофти обслуйване може да го прецака
за дифа на monkey възможно е ако колата не е нов внос предишния
собственик да си е спестил някой лев от масла като е сложил неподходящо и калпаво.първата работа при купуване на кола на старо е:
1.смяна на ангренажен ремък(незнам за 4ките но 6тиците не са защитени и ако се скъса клапани и бутала стават на дреб.
2.смяна на всички масла,щото не се знае кога са сменени за последно
3.проверка в сервиз на предница за неизправности.струва не повече от 5лв.,но може да те предпази от големи проблеми
4.проверка и настройки на двигателя в сервиз на стенд.спестява гориво и струва не повече от 15-20лв.тук проблема е да се попадне на човек който разбира, само стенд не е достатъчен.
следва дълго и безавариъно каране.пожелавам ти го!м40 е страхотен двигател и само кофти обслуйване може да го прецака
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
момчета мерси
значи дифа ми вие само на първа после звука изчезва.всичко смених, а даже вчера смених и предните гуми с високо скоростни. къде мога да си направя пълна диагностика за малко кинти?иначе в четвартак може да се видим на еко-то.
ПОЧИВЙ В МИР САМИ!
Re: момчета мерси
Monkey написа:значи дифа ми вие само на първа после звука изчезва...
сигурен ли си, че не става въпрос за скоростната кутия???
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани