Въпрос за делко и карбуратор М10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Въпрос за делко и карбуратор М10
Имам разни аномалии от както съм взел колата и макар да прочетох няколко теми не ми стана напълно ясно.
1. Мотора като мине 4000 оборота дига още малко до към 4500 и там все едно удря ограничител, повече не ще. До сега си мисля, че просто е износена главата и това е причината (в смисъл вал, кобилици...), но дочух вариант и делкото да се ебава и да прецаква тоците - мога ли да разбера по някакъв начин дали е читаво делкото или направо да го сменям с надеждата да тръгне? Кабелите, свещите, дистрибуторната капачка и палеца уж са ок (сменял съм всичко без кабелите), до 4000++ оборота не прекъсва, работи си нормално. Карам на газ и затова пуснах тема в КУПУВА за по-голям изпарител, което ще помогне, ама не знам дали и той може да и пречи да развие по-големи обороти. Дистрибуторната капачка мисля е без ограничител, без въпорсната пружинка, която трябва да прекъсне.
2. От доста време се кара само на газ - играхме си с баща ми няколко дни поред и я подкарахме на бензин, но не работи както трябва - докато въобще работи сместа е АДСКИ богата и картера се напълни с бензин за нула време (няма ниски обороти, пуши яко черен пушек). По някое време обаче като изгори бензина в карбуратора (най-вече като загрее мотора) гасне и после не ще да качи бензин помпата. Гледах разни схеми и писания по нета, тоя карбуратор е ебати сложнотията и като е разглабан 100 пъти не знам въобще дали жигльорите са оригинални (изглеждат ми големи), единия вакуум май липсва, некакви пружинки и машинки - не знам как очаквам това да работи след 21 години.
Исках да питам (понеже имам под ръка) ако бодна един ладов карбуратор и изкубя всякакви простотии дали ще върви колата - може ли да захрани ладовия тоя мотор или ще кюфка при високи обороти? Аз мисля, че големия изпарител ще помогне и ще карам на газ, ама ако хипотетично много ми се кара на бензин ладовия дали е вариант? И още нещо - възможно ли е крачето, което всъщност задейства бензиновата помпа (от допира в разпределитрелния вал) да е износено и затова след известно време работа да изгори бензина в карба и да гасне или помпата като загрее да не работи като хората?
Благодаря ви на тези които изчетоха темата и се извинявам за ламерските въпроси, но няма към кой да се обърна за диагностика
1. Мотора като мине 4000 оборота дига още малко до към 4500 и там все едно удря ограничител, повече не ще. До сега си мисля, че просто е износена главата и това е причината (в смисъл вал, кобилици...), но дочух вариант и делкото да се ебава и да прецаква тоците - мога ли да разбера по някакъв начин дали е читаво делкото или направо да го сменям с надеждата да тръгне? Кабелите, свещите, дистрибуторната капачка и палеца уж са ок (сменял съм всичко без кабелите), до 4000++ оборота не прекъсва, работи си нормално. Карам на газ и затова пуснах тема в КУПУВА за по-голям изпарител, което ще помогне, ама не знам дали и той може да и пречи да развие по-големи обороти. Дистрибуторната капачка мисля е без ограничител, без въпорсната пружинка, която трябва да прекъсне.
2. От доста време се кара само на газ - играхме си с баща ми няколко дни поред и я подкарахме на бензин, но не работи както трябва - докато въобще работи сместа е АДСКИ богата и картера се напълни с бензин за нула време (няма ниски обороти, пуши яко черен пушек). По някое време обаче като изгори бензина в карбуратора (най-вече като загрее мотора) гасне и после не ще да качи бензин помпата. Гледах разни схеми и писания по нета, тоя карбуратор е ебати сложнотията и като е разглабан 100 пъти не знам въобще дали жигльорите са оригинални (изглеждат ми големи), единия вакуум май липсва, некакви пружинки и машинки - не знам как очаквам това да работи след 21 години.

Благодаря ви на тези които изчетоха темата и се извинявам за ламерските въпроси, но няма към кой да се обърна за диагностика

BMW only!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
таблото сигурен ли си че е от 4 цилндрова, от колко оборота му почва червеното ? на място пак ли стига до 4500, на всички скорости ли ?
тва с карбуратора... най-добре си карай на газ и събирай за по-хубава кола
тва с карбуратора... най-добре си карай на газ и събирай за по-хубава кола

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Донякъде и аз смятам за по-подходящо да не пипам нищо и да си карам на газ (освен делкото и изпарителя де). Пък ако може да се вземе някоя 20-ка:) Иначе не съм сигурен, като се замисля трябва да проверя това табло, защото е сменявано 100%. Прави го на празен ход, на 1,2,3 и 4-та предавка (на 5-та няма сила да мине 4000 оборота).
BMW only!
- Niko M3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: Голям град, голяма простотия
amd написа: (на 5-та няма сила да мине 4000 оборота).
тва при колко километра?
Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично 

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Сигурен съм, ама цифрата
А и за турбо трябва друга глава, по айде инжекция, па айде други неща...направо не знам как го изкопча това от пръстите си. Наистина кофти, ама нямам достатъчно техническа култура и опит за да разбера къде е проблема, а е адски дразнещо автобуси да ме изпреварват
На първо време да си сложа по-голям изпарител и някой кадърен газаджия да я настрои както си трябва. После ще се провери делкото. Ако нищо не стане значи главата има страшни луфтове и требва да се търси друга глава (или пък цел мотор).



BMW only!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани