Въпрос за делко и карбуратор М10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Въпрос за делко и карбуратор М10

Мнение от amd » 19 Сеп 2007, 0:42

Имам разни аномалии от както съм взел колата и макар да прочетох няколко теми не ми стана напълно ясно.

1. Мотора като мине 4000 оборота дига още малко до към 4500 и там все едно удря ограничител, повече не ще. До сега си мисля, че просто е износена главата и това е причината (в смисъл вал, кобилици...), но дочух вариант и делкото да се ебава и да прецаква тоците - мога ли да разбера по някакъв начин дали е читаво делкото или направо да го сменям с надеждата да тръгне? Кабелите, свещите, дистрибуторната капачка и палеца уж са ок (сменял съм всичко без кабелите), до 4000++ оборота не прекъсва, работи си нормално. Карам на газ и затова пуснах тема в КУПУВА за по-голям изпарител, което ще помогне, ама не знам дали и той може да и пречи да развие по-големи обороти. Дистрибуторната капачка мисля е без ограничител, без въпорсната пружинка, която трябва да прекъсне.

2. От доста време се кара само на газ - играхме си с баща ми няколко дни поред и я подкарахме на бензин, но не работи както трябва - докато въобще работи сместа е АДСКИ богата и картера се напълни с бензин за нула време (няма ниски обороти, пуши яко черен пушек). По някое време обаче като изгори бензина в карбуратора (най-вече като загрее мотора) гасне и после не ще да качи бензин помпата. Гледах разни схеми и писания по нета, тоя карбуратор е ебати сложнотията и като е разглабан 100 пъти не знам въобще дали жигльорите са оригинални (изглеждат ми големи), единия вакуум май липсва, некакви пружинки и машинки - не знам как очаквам това да работи след 21 години. :roll: Исках да питам (понеже имам под ръка) ако бодна един ладов карбуратор и изкубя всякакви простотии дали ще върви колата - може ли да захрани ладовия тоя мотор или ще кюфка при високи обороти? Аз мисля, че големия изпарител ще помогне и ще карам на газ, ама ако хипотетично много ми се кара на бензин ладовия дали е вариант? И още нещо - възможно ли е крачето, което всъщност задейства бензиновата помпа (от допира в разпределитрелния вал) да е износено и затова след известно време работа да изгори бензина в карба и да гасне или помпата като загрее да не работи като хората?

Благодаря ви на тези които изчетоха темата и се извинявам за ламерските въпроси, но няма към кой да се обърна за диагностика :uups:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Сеп 2007, 0:51

таблото сигурен ли си че е от 4 цилндрова, от колко оборота му почва червеното ? на място пак ли стига до 4500, на всички скорости ли ?

тва с карбуратора... най-добре си карай на газ и събирай за по-хубава кола ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Сеп 2007, 1:25

Донякъде и аз смятам за по-подходящо да не пипам нищо и да си карам на газ (освен делкото и изпарителя де). Пък ако може да се вземе някоя 20-ка:) Иначе не съм сигурен, като се замисля трябва да проверя това табло, защото е сменявано 100%. Прави го на празен ход, на 1,2,3 и 4-та предавка (на 5-та няма сила да мине 4000 оборота).
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Голям град, голяма простотия

Мнение от Niko M3 » 19 Сеп 2007, 12:12

amd написа: (на 5-та няма сила да мине 4000 оборота).

тва при колко километра?
Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 19 Сеп 2007, 13:59

amd написа: (на 5-та няма сила да мине 4000 оборота).

Дай да му сложим турбо ;) тогава ще стига 6500 :winky:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Сеп 2007, 17:58

Сигурен съм, ама цифрата :uups: :confused: А и за турбо трябва друга глава, по айде инжекция, па айде други неща...направо не знам как го изкопча това от пръстите си. Наистина кофти, ама нямам достатъчно техническа култура и опит за да разбера къде е проблема, а е адски дразнещо автобуси да ме изпреварват :evil: На първо време да си сложа по-голям изпарител и някой кадърен газаджия да я настрои както си трябва. После ще се провери делкото. Ако нищо не стане значи главата има страшни луфтове и требва да се търси друга глава (или пък цел мотор).
BMW only!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook