помогнете
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
помогнете
имам проблем с оборотите до5000 си вьрви нормално и по нагоре започва да прексва става вапрос за м40
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Недейте да прибързвате толкова със заключението!!! Вярно е, че много често М40 износват чарковете по главата и от там не щат да се развъртат, губят мощност и т.н., но във Вторник дойде един пич на Дарукар (сбирката в Дружба всеки Вторник) със същия проблем. Мотора беше М40 и работеше перфектно, въобще не се чуваше тракане/чукане или някакви неприятни звуци от дригателя. Той ни пита къде е проблема, но така и не получи еднозначен отговор, защото никой не беше сигурен, ама пак 100 човека се изхвърлиха "сменяй маторя" не знам си кво... Има шанс да прекъсва от лоши свещи, от изядени дистрибуторна капачка и палец, кабели - въобще от проблем с тоците, а защо не и от проблеми от горивоподаването (при високи обороти мотора има нужда от доста гориво, а може да не го получава). Въобще ако същия човек е пуснал темата ще го помоля да сподели дали е проверил нещата, които споменах по-горе



BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бате ела да погледнеш мойта,нещо става на 8000 оборота 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ако си беше взел М40 нямаше да имаш този проблема, нали? Мога да ти дам и моя мотор, със сигурност няма да стигнеш 8000, ти да не би да си сложил някакъв Vtec?



BMW only!
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Аз в момента има същия проблем, но при 4500 оборота.Се едно съм стигнал червеното.Та при мене проблема е в делкото и по точно в палеца на делкото.Има една пружинка дето изхвърля палеца при високи обороти за да направи контакт и да се пусне прекъсвача и тая пружинка се "отвръща" много лесно или се чупи.Вече за втори път ми се случва.Не знам дали обяснявам точно, но като отвориш делкото и видиш палеца ще видиш и пружинката.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
При мен също го има проблема с до 4500 оборота, като знам, че имам проблеми в главата (не знам износени ли са тия кобилици и вал, то ще си покаже като скоро го отворим и регулираме клапаните), но делкото ме съмнява и мен. Знам за пружинката, обясниха ми го купих палеца и дистрибутора - но ми казаха, че тоя палец бил без пружинка/ограничител, пък мен си ми спира мотора
Честно да ви кажа много е кофти така - тъкмо очакваш да тръгне мотора и той спира, ебати аз ускорявам като глист на буца, ама по средата на буцата се подхлъзва... 


BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Значи вие сте с М10 който прекъсвача им е на палеца!
А момчето което е пуснало темата е с М40 който прекъсвача му е по електронен път и се командва от системата за "дигитален мениджмънт на мотора" (DME)
Наречена Бош Мотроник
Само че в случая той не може да стигне до електронния прекъсвач по простата причина че най-вероятно има износване по ГРМто (Газоразпределителен Механизъм), защото ако има кофти свещи няма да пали на студено или ще пали трудно и ще работи неравномерно (което го няма посочено), ако е от палец или дистрибутор няма да работи равномерно като цяло (особенно на празен ход),проблеми от горивоподаването ще карат мотора да върви на тласъци и да ускорява въпреки всичко а не да забива муцуната
Така че АМД, като се има в предвид какъв е точно мотора можеш да бъдеш сигурен какъв е проблема! А това че няма тракане и тропане е нещо напълно нормално! Защото вала като се износи тои не става на бабуни (като Цариградско Море...опс Шосе) ми се износва равномерно и мотора си работи супер, просто като му трябва добро пълнене на високи обороти и натоварвания и го няма и се появява така наречения вторичен хардуерен прекъсвач на М40
А момчето което е пуснало темата е с М40 който прекъсвача му е по електронен път и се командва от системата за "дигитален мениджмънт на мотора" (DME)





Само че в случая той не може да стигне до електронния прекъсвач по простата причина че най-вероятно има износване по ГРМто (Газоразпределителен Механизъм), защото ако има кофти свещи няма да пали на студено или ще пали трудно и ще работи неравномерно (което го няма посочено), ако е от палец или дистрибутор няма да работи равномерно като цяло (особенно на празен ход),проблеми от горивоподаването ще карат мотора да върви на тласъци и да ускорява въпреки всичко а не да забива муцуната

Така че АМД, като се има в предвид какъв е точно мотора можеш да бъдеш сигурен какъв е проблема! А това че няма тракане и тропане е нещо напълно нормално! Защото вала като се износи тои не става на бабуни (като Цариградско Море...опс Шосе) ми се износва равномерно и мотора си работи супер, просто като му трябва добро пълнене на високи обороти и натоварвания и го няма и се появява така наречения вторичен хардуерен прекъсвач на М40


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
kosio_bmw написа:аз сам момчето от дарукар проверих всичко може би трябва да сменя вала

Както казахме отначало...

До сега не се е случила М40-ка на тея години и километри да спре да влиза в обороти поради друга причина

А и другото което е че ако смениш само вала без кобилиците новия вал е обречен на същото след не много голям пробег

Успех!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- 6ebeka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Кара: Хиляди хора да истръпнат
- Мечтае да кара: Е30 М3 DTM
да леле тва 1.6 и тва 1.5 мамата си джаса!!!Явор написа:бате ела да погледнеш мойта,нещо става на 8000 оборота

- Новини
-
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Хм странно преди и аз имах 316 с М40 и аз го имах същия проблем
Ма аз проблема го реших временно с вал и кубилици втора ръка и после го реших проблема за постоянно ........като смених колата

Ма аз проблема го реших временно с вал и кубилици втора ръка и после го реших проблема за постоянно ........като смених колата


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани