помогнете

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: гр.София

помогнете

Мнение от kosio_bmw » 01 Сеп 2007, 20:19

имам проблем с оборотите до5000 си вьрви нормално и по нагоре започва да прексва става вапрос за м40

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 01 Сеп 2007, 20:28

Пробвай с търсачката горе ,ще откриеш хиляди теми за проблема ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 01 Сеп 2007, 20:31

вал, кобиличи и други такива, идвай да ти давам М50 :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 01 Сеп 2007, 23:22

Ако ще го даваш идвам да го взема ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Сеп 2007, 13:41

Недейте да прибързвате толкова със заключението!!! Вярно е, че много често М40 износват чарковете по главата и от там не щат да се развъртат, губят мощност и т.н., но във Вторник дойде един пич на Дарукар (сбирката в Дружба всеки Вторник) със същия проблем. Мотора беше М40 и работеше перфектно, въобще не се чуваше тракане/чукане или някакви неприятни звуци от дригателя. Той ни пита къде е проблема, но така и не получи еднозначен отговор, защото никой не беше сигурен, ама пак 100 човека се изхвърлиха "сменяй маторя" не знам си кво... Има шанс да прекъсва от лоши свещи, от изядени дистрибуторна капачка и палец, кабели - въобще от проблем с тоците, а защо не и от проблеми от горивоподаването (при високи обороти мотора има нужда от доста гориво, а може да не го получава). Въобще ако същия човек е пуснал темата ще го помоля да сподели дали е проверил нещата, които споменах по-горе :!: :!:
BMW only!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Сеп 2007, 13:44

бате ела да погледнеш мойта,нещо става на 8000 оборота :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Сеп 2007, 14:00

Ако си беше взел М40 нямаше да имаш този проблема, нали? Мога да ти дам и моя мотор, със сигурност няма да стигнеш 8000, ти да не би да си сложил някакъв Vtec? :mhihi: :mhihi:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 02 Сеп 2007, 14:15

Аз в момента има същия проблем, но при 4500 оборота.Се едно съм стигнал червеното.Та при мене проблема е в делкото и по точно в палеца на делкото.Има една пружинка дето изхвърля палеца при високи обороти за да направи контакт и да се пусне прекъсвача и тая пружинка се "отвръща" много лесно или се чупи.Вече за втори път ми се случва.Не знам дали обяснявам точно, но като отвориш делкото и видиш палеца ще видиш и пружинката.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Сеп 2007, 14:41

При мен също го има проблема с до 4500 оборота, като знам, че имам проблеми в главата (не знам износени ли са тия кобилици и вал, то ще си покаже като скоро го отворим и регулираме клапаните), но делкото ме съмнява и мен. Знам за пружинката, обясниха ми го купих палеца и дистрибутора - но ми казаха, че тоя палец бил без пружинка/ограничител, пък мен си ми спира мотора :roll: Честно да ви кажа много е кофти така - тъкмо очакваш да тръгне мотора и той спира, ебати аз ускорявам като глист на буца, ама по средата на буцата се подхлъзва... :roll:
BMW only!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 02 Сеп 2007, 15:21

Значи вие сте с М10 който прекъсвача им е на палеца!
А момчето което е пуснало темата е с М40 който прекъсвача му е по електронен път и се командва от системата за "дигитален мениджмънт на мотора" (DME) :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Наречена Бош Мотроник :mhihi:

Само че в случая той не може да стигне до електронния прекъсвач по простата причина че най-вероятно има износване по ГРМто (Газоразпределителен Механизъм), защото ако има кофти свещи няма да пали на студено или ще пали трудно и ще работи неравномерно (което го няма посочено), ако е от палец или дистрибутор няма да работи равномерно като цяло (особенно на празен ход),проблеми от горивоподаването ще карат мотора да върви на тласъци и да ускорява въпреки всичко а не да забива муцуната ;)
Така че АМД, като се има в предвид какъв е точно мотора можеш да бъдеш сигурен какъв е проблема! А това че няма тракане и тропане е нещо напълно нормално! Защото вала като се износи тои не става на бабуни (като Цариградско Море...опс Шосе) ми се износва равномерно и мотора си работи супер, просто като му трябва добро пълнене на високи обороти и натоварвания и го няма и се появява така наречения вторичен хардуерен прекъсвач на М40 :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: гр.София

Мнение от kosio_bmw » 02 Сеп 2007, 16:01

аз сам момчето от дарукар проверих всичко може би трябва да сменя вала

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 02 Сеп 2007, 16:45

kosio_bmw написа:аз сам момчето от дарукар проверих всичко може би трябва да сменя вала

:yes:

Както казахме отначало... ;)

До сега не се е случила М40-ка на тея години и километри да спре да влиза в обороти поради друга причина ;)

А и другото което е че ако смениш само вала без кобилиците новия вал е обречен на същото след не много голям пробег ;)

Успех!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: Sofiq
Кара: Хиляди хора да истръпнат
Мечтае да кара: Е30 М3 DTM

Мнение от 6ebeka » 09 Сеп 2007, 19:04

Явор написа:бате ела да погледнеш мойта,нещо става на 8000 оборота :mhihi:
да леле тва 1.6 и тва 1.5 мамата си джаса!!!
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 09 Сеп 2007, 19:46

Преди имах 316 с М40 и го имах абсолютно същия проблем.

Отговора Дилян вече го е дал ;)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 09 Сеп 2007, 20:25

Хм странно преди и аз имах 316 с М40 и аз го имах същия проблем ;)
Ма аз проблема го реших временно с вал и кубилици втора ръка и после го реших проблема за постоянно ........като смених колата :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook