е30 320и

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

е30 320и

Мнение от македонец » 06 Авг 2007, 21:48

Една и пол година карам си ја 320 направх 34000км за тя година, е30ката како кола е прекрасна няма друга като неа, моторот м20б20 си е аренн од аспект на сигурност звука му е незаменлив, работе мирно, арно ама няма пауер. баща ми има мондео 1.8и зетек 116кс. и на магистралата гледам го одзад, боле ме душата така, няакои спомна голф гти, плака ми се, пред една недела на светофаровето ме прееба и една цитроен ц2 втс. а несакам ни да спомнам някои од новите 2000цц коли тоа нема никакав шанс...
дали само моита 320ка е така спора или сите са така? и какво е лек а да не се става 25ка, зборам при нас плакаме ненормално много пари за insurance а за 25ка нямам шанс да плащам.
значи опции, како ще оди с м50б20? или да йа праам моита 20ка 23ка со што ке си плакам като за 20ка?
оти вака не бива !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 06 Авг 2007, 22:31

човек принципно 320ките казват че бавни били нз си кво нямали повер и тем подобни,ама много зависи от състоянието на колата,имам познат които с 320ка бие саксо VTS но пак казвам зависи от предавателно число на дифа,от състояние на глава,клапани едно друго,иначе добър вариянт е турбо или модификация към 2.3
ама за 2.3 са баси дефицита частите :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 06 Авг 2007, 22:34

много държи на бууст ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 06 Авг 2007, 22:36

абе и аз това гледах на 2.0 и на 2.3 има бая разлика в дебелината на буталото,при 2.3то е доста тъничко

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 06 Авг 2007, 23:09

Ако няма пари за турбо и по-скъпи конверсии, поне да направи пълна ревизия - компресия, газ анализатор, нови свещи+кабели+дистрибутор+палец+филтри+масла. После бодва и един мног къс диференциал (примерно 4.10, 4.27, 4.45 :shock: ) и няма начин ако всичко мине добре да не се цепи тая кола от вървене, би трябвало убедително да прескочи 200км/ч и да удари ограничител на 5-та (така ни прави Е34-ката с 4.23).
BMW only!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 06 Авг 2007, 23:28

ма верно си мноо зле :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 06 Авг 2007, 23:34

Saxo VTS (120hp 8.0 sec), мислам дека и 25ките ке имат мака ?
а за дифа аз сам размислувал за някой по кус 4.10? од 318 слага ли се без проблем? ас имам мноого длг диф с 2ра 110 на 6300? ...
как ще влийае по кс диф на икономийата и сл...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 06 Авг 2007, 23:39

икономийка :mhihi: ......я си........карай ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.03.2007

Re: е30 320и

Мнение от cupofcoffee$ » 09 Авг 2007, 22:58

македонец написа:Една и пол година карам си ја 320 направх 34000км за тя година, е30ката како кола е прекрасна няма друга като неа, моторот м20б20 си е аренн од аспект на сигурност звука му е незаменлив, работе мирно, арно ама няма пауер. баща ми има мондео 1.8и зетек 116кс. и на магистралата гледам го одзад, боле ме душата така, няакои спомна голф гти, плака ми се, пред една недела на светофаровето ме прееба и една цитроен ц2 втс. а несакам ни да спомнам някои од новите 2000цц коли тоа нема никакав шанс...
дали само моита 320ка е така спора или сите са така? и какво е лек а да не се става 25ка, зборам при нас плакаме ненормално много пари за insurance а за 25ка нямам шанс да плащам.
значи опции, како ще оди с м50б20? или да йа праам моита 20ка 23ка со што ке си плакам като за 20ка?
оти вака не бива !

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Маке, един практичен и евтин съвет, за да тръгне повече 20-ката:
Де що можеш да се сетиш - махаш, т.е. задни седалки, предни седалки (на теб си слагаш една табуретка с подгъзник, да не е много твърдо). Също, резервна гума ако имаш, тасове и на 4-те колелета, по един болт махаш от всека жанта, всички кори на вратите, стелки, килимчета, стотинки, цигари, запалки, ама всичко!
Сега, за да тръгне поне прилично - хващаш флекса и режеш всичко без предния джам! Сваляш отпред решетка фарове, брони, престилки. Махаш отзад всичко респективно - стопове, броня, престилка, заден капак (отпред - предния капак го махаш задължително). Вратите ги изхвърляш всичките, намери 4-точков колан за тебе за целта.
Не сипваш повече от 10 литра бензин, иначе ше й тежи!
Ако искаш да тръгне зверски: махаш арматурно табло, огледала за задно виждане, задните калници, капачката на резервоара, топката на скоростния лост, гумните подложки на педалите (може и педала на спирачката, както и двете помпи, а и ръчната също, ама заедно със жилата и всички апарати!), сваляш всички гърнета и тръби, махаш въздушен филтър, да не тежи, и каквото друго ти се стори подозрително, ненужно или поне над 50-100 грама.
А, и не забравяй да караш гол, че и дрехите му тежат на тоя мртвец!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Авг 2007, 23:06

с 10кила бензин в оригиналния резервоар,заеби :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Авг 2007, 23:10

6 цилиндрова таборетка с волан, а? :mhihi: Според мен с един диференциал от 316 или 318 М40 двигател неговата ще тръгне доста прилично, обаче ще качи и разхода, щото ще работи на по-височки обороти. И да, слага се без проблем.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.03.2007

Мнение от cupofcoffee$ » 09 Авг 2007, 23:14

Грешката е моя, извинявам се!
Шише 0.5 литра (ма да не е бирено стъкло, че тежи), по-добре от минералка,с маркуч до помпата и под лявата подмишница, като се стиска яко, за налягане!
и задължително да си се изходил преди това, и от щуцера и от ауспуха, че да не тежи!

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 09 Авг 2007, 23:49

:mhihi: :mhihi: :mhihi: сипи, ако нема донеси![/code]
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.03.2007

Мнение от cupofcoffee$ » 10 Авг 2007, 0:07

Маке, забравих, баце, най-важното за вървежа:
Въоръжаваш се с четири мазни банички, които да можеш да ги размахваш яко над главата си, вадиш двигателя (М20Б20, за кво ти е, само тежи) и намираш четири гладни циганина, готови на всичко, да бутат отзад!
Не е лошо и да се консултираш с хора от форума, които знаят кое от лада или заз става на Е30-ката, ще ти е от полза! Но жак-пота си остават гладните цигани и баничките, нема кой да те стигне при тая комбинация на повер и мотивация!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 10 Авг 2007, 1:41

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Заведението май беше някъде около Дондуков/Раковска. Ако немош го намери питай Scott той е с "Ц" класа сега. :twisted: :mhihi: :twisted: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook