Питане за странен "контролен прозорец" на карбурат
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Питане за странен "контролен прозорец" на карбурат
Някой ще ми каже ли за какво служи така наречения "контролен прозорец", който представлява прозрачна кръгла капачка с диаметър на топче за тенис на маса и се намира на един отвор в металната част на въздухопровода от въздухозаборниа зад фара към въздушния филтър /голяма метална чиния над карбуратора - моето е 30 е с карбуратор - двоен Пиербург/. Досега нямах такава, вече се сдобих с нея и не знам какво ще промени.
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Питане за странен "контролен прозорец" на карб
bmwpilot написа: моето е 30 е с карбуратор - двоен Пиербург



Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Човека има в предвид двукамерен според мен. Двоен би означавал съвсем друго - примерно двойните Вебер карбуратори са 2 карбуратора на колекторите, събрани да разботят заедно. А Пиербург-а е двукамерен (сещате се, че някой малолитражки имат еднокамерни карбуратори). Контролното прозорче знаех едно време за какво служи, но съм забравил
МИсля, че по някакъв начин придобиваш представа влиза ли там гориво, колко гориво влиза, ама знам ли 


BMW only!
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Карбуратор с прозорче имат само москвича,волга и техните производни,виж да не е от такъв образец твоя
Иначе прозорчето е много полезно за следене на нивото на бенза в поплавъковата камера
Иначе прозорчето е много полезно за следене на нивото на бенза в поплавъковата камера
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Нищо чудно да е сложен карбуратор от руско возило. Иначе от завода М10 излиза с Пиербург карбуратор. Ако върви добре и не харчи за страх, карай и да не ти дреме.
BMW only!
Първо, карбураторът е оригинален Пиербург. Второ, този тип карбуратори са двойни, а не двукамерни. Двукамерният е тип обикновен карбуратор, а двойният е сдвоени в едно тяло два карбуратора. Моят съм го отварял и твърдя, че е двоен, защото има две поплавъкови камери с два горивни входа и два поплавъка, тоест това са два карбуратора. И трето, прозорецът не е на кабруратора, а по пътя на входящия въздух отгоре /а не отстрани/ на едно метално тяло, в което влизат и излизат въздухопроводи за към карбуратора.
bmwpilot написа:Първо, карбураторът е оригинален Пиербург. Второ, този тип карбуратори са двойни, а не двукамерни. Двукамерният е тип обикновен карбуратор, а двойният е сдвоени в едно тяло два карбуратора. Моят съм го отварял и твърдя, че е двоен, защото има две поплавъкови камери с два горивни входа и два поплавъка, тоест това са два карбуратора. И трето, прозорецът не е на кабруратора, а по пътя на входящия въздух отгоре /а не отстрани/ на едно метално тяло, в което влизат и излизат въздухопроводи за към карбуратора.
Я си помисли пак дали нещата, които изброяваш са достатъчни, за да кажеш, че това са два карбуратора в едни тяло?
Подсказка:
1. дали клапите на първа и втора камера се движат синхронно или не съвсем?
2. Дали първа камера храни едни цилиндри, а втора други или не съвсем?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
не можах се включа одеве
стенли е абсолютно прав... а с по-горния си пост е отговорил и на темата....

стенли е абсолютно прав... а с по-горния си пост е отговорил и на темата....
Да, двете клапи се движат синхронно. За втория въпрос не знам, не съм следил пътя на горивната смес. Но все пак е по - важен контролният прозорец, за който още не съм разбрал същността му. Пак да поясня, досега карах без капачка, сега намерих и сложих, отворът е затворен, дори имам усещането, че колата върви по - добре. А който е специалист по карбураторите, нека ми обясни по - пълно. Благодаря.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Пич престани да пишеш глупости Момчетата ти казват, че карба е двукамерен а и аз имам няколко такива. Няма са да седнем да те лъжемbmwpilot написа:Първо, карбураторът е оригинален Пиербург. Второ, този тип карбуратори са двойни, а не двукамерни .

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
bmwpilot написа:Да, по описанието, което намерих, Пиербург 2бе е двукамерен от емулсионен тип.




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Пак напомням, че отворът не е на карбуратора, а на въздухопровода. Намира се на металната част по пътя на въздуха, в която влиза маркучът, който хваща въздуха за карбуратора. Всъщност питам за този отвор. За какво е и може ли работата на двигателя да зависи от това дали е отпушен или запушен с капачка.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани