м20б23 м20б20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
м20б23 м20б20
момчета някои може ли да изнамери някви параметри на железата вътре във м20б23 и м20б20
щото неска си мислех че разликата в хода на буталото м/у 2.0 и 2.3 е 1см тоест 66мм срещу 76мм при 2.3
като сравнявах онзи ден буталата освен че има разлика в полите от страни има разлика от върха на буталото до буталния болт
та някои ако има някви размери на вал,биели,бутала няя да е зле да даде,щото ми се въртят едни неща в главата,дали биелите от 2ката не могат се сложат на мястото на тея от 2.3
щото имам добър вал и бутала що годе ама биелите са мъгла
щото неска си мислех че разликата в хода на буталото м/у 2.0 и 2.3 е 1см тоест 66мм срещу 76мм при 2.3
като сравнявах онзи ден буталата освен че има разлика в полите от страни има разлика от върха на буталото до буталния болт
та някои ако има някви размери на вал,биели,бутала няя да е зле да даде,щото ми се въртят едни неща в главата,дали биелите от 2ката не могат се сложат на мястото на тея от 2.3
щото имам добър вал и бутала що годе ама биелите са мъгла

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Те са еднакви биелите на 2.0 и 2.3 - 130мм 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
бе и аз това си го мислех неска че са еднакви ама няяше как да го проверя,ами доли във вала каква може да е разликата???
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Немога да те разбера? В коляновия вал ли кви са разликите? - Ми в хода, който образува според "нагъването".
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Бате у къв филм ще се вкараш не е истина, за да правиш нещо трябва да имаш информация, без нея си за никъде




- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
320iPower написа:еми имам предвит че не моа намеря биели за 2.3 и затова дали стават от 2.0


пише на няколко места как хора с м20б20 правят м20б23 само с колянов и бутала

Какво още искаш да знаеш

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
ми това ми стига
мерси
па ако зема че я зглобя па и да я подкарам ще има много хора да черпя за оказаната помощ
мерси
па ако зема че я зглобя па и да я подкарам ще има много хора да черпя за оказаната помощ
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Човек ... мяташ вал и бутала от 2.3, ползваш биели от 2.0.....незнам каква е разликата в запалването, но най-добре гепиш ECU от 323-ка и инжекциона от 323-ка. Слагаш и си готов.
А разликата ... ми 320-ка пада от ИС, ама 323-ка бие ИС
... т.е. една ИС-ка разстояние 
А разликата ... ми 320-ка пада от ИС, ама 323-ка бие ИС


Последна промяна AlibiTu на 17 Юли 2007, 23:28, променена общо 1 път
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
не бе то на мене сичко си ми е от 323 глава комп и т.н просто като са го зглобявали са разменяли долу пети,биели едно друго в резултат на което лагерите долу,занесох да видят биелите те елипси станали
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Е кво ти трябва .. мяташ едни биели от 320-ка и вал и бутала от 323 и си готов, щом останалото е от 323.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани