Ценрално заключване???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Ценрално заключване???
Айде колеги... малко помощ ми трябва. Намерих си машинки за централно, ама мойта Е30-ска (двувратка) никога не е имала централно. Аларма не искам да слагам, но съм виждал на друго коли като си заключи човека с ключа предната врата и му се заключват всичките врати(без аларма). Е точно това искам да направя и аз. Ако някой може да ми даде нещо схема кое как трябва да се върже или да му обясни, защото на тея моторчета има 5 кабела и нeзnam какво да ги правя толкова много(двата кабела са за захранването на моторчето ами другите?), ще съм много благодарен! Ето и какво представляват двете машинки:




нещата биха могли да станат с модулче (което би могъл да си купиш от някоя морга) или с модулче и аларма третия вариянт е ти да си сътвориш някое модулче но както виждам не знаеш за какво са другите 3 жичлета според мен е най добре да се спреш на някой от първите два вариянта
аз на твое мясно щях и с модулче и с аларма да го направя 


Последна промяна C82 на 18 Юли 2007, 10:37, променена общо 1 път
Ами тоя модул от къде мога да го намеря и какво представлява. Защото машинките ги смъкнах от Fiat Regata и той беше точно така, като си заключиш шофьорската врата и всички останали се заключваха и нямаше аларма. Къде мога да го намеря по нея и горе долу какво преставлява, че да го взема???А също така разбрах за какво са останалите 3 кабела. Те са детекция при отключване с ключ, да може да се задействат и останалите машинкиC82 написа:нещата биха могли да станат или със модулче (което би могъл да си купиш от някоя морга) или с аларма третия вариянт е ти да си сътвориш някое модулче но както виждам не знаеш за какво са другите 3 жичлета според мен е най добре да се спреш на някой от първите два вариянтааз на твое мясно щях и със модулче и със аларма да го направя

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Единия кабел ти е маса другия "+".Другите 3-ри кабела предполагам че са "+"сове към всяка една врата.Ще рече че като завъртиш ключа и трябва да подаде "+"навсякаде.Ако е така не ти трябват никакви модули,но по добре виж ги замери или с пробна лампа виж дали е така.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





а кой ще прави реверса който еStennli написа:Единия кабел ти е маса другия "+".Другите 3-ри кабела предполагам че са "+"сове към всяка една врата.Ще рече че като завъртиш ключа и трябва да подаде "+"навсякаде.Ако е така не ти трябват никакви модули,но по добре виж ги замери или с пробна лампа виж дали е така.

2 от жиците служат за захранване на моторчето в ел.машинката
другите 3 представляват бутон с 2 положения(една обща жица която при отключено контактува с едната от оставащите 2 жици а при заключено контактува с другата) които казват на модул-а в кое положение е мащинката (откл. или закл.) модула служи да сменя поляритета на захранващите жици. най общо казано така работят нещата

на е30-ката модула се намира на шоферското място долу някъде зад кората с колонката. на регатата нямам представа но като за начало го потърси първо там

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Двата проводнка /обикновенно син и зелен/ са за двигателчето, а другите три са ключе за положението на машинката /имат го само управляващите/.
За целта ти е необходимо да имаш две машинки /едната с 5 а другата с 2 проводника/ и модула за управление. Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване. При разминаване на машинките става като генератор с обратна връзка и започва едно щракане и ако не успеесх да го спреш следва изгаряне на моторчетата в машинките. А и при отключване с ключ, отклучването става по-трудно понеже трябва да заджижиш машинката с ключа докато се смени положението на превключвателя.
За мен по-добър вариант е да се управляват от аларма.
За целта ти е необходимо да имаш две машинки /едната с 5 а другата с 2 проводника/ и модула за управление. Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване. При разминаване на машинките става като генератор с обратна връзка и започва едно щракане и ако не успеесх да го спреш следва изгаряне на моторчетата в машинките. А и при отключване с ключ, отклучването става по-трудно понеже трябва да заджижиш машинката с ключа докато се смени положението на превключвателя.
За мен по-добър вариант е да се управляват от аларма.
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ludmil написа:... Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване...
Това малко не ми стана ясно, защото от мойта пасажерска си се отключват/заключват всички машинки по колата. От багажника също. Единствено като заключа през шофьорската, не мога да въртя ключалката на пасажерската изобщо (това беше заради двойното заключване май). Но от багажника си се отключва дори и когато съм заключил от шофьорската

It's not who You are, it's who You know...
logout написа:Ludmil написа:... Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване...
Това малко не ми стана ясно, защото от мойта пасажерска си се отключват/заключват всички машинки по колата. От багажника също. Единствено като заключа през шофьорската, не мога да въртя ключалката на пасажерската изобщо (това беше заради двойното заключване май). Но от багажника си се отключва дори и когато съм заключил от шофьорската.


- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
C82, я пробвай да заключиш шоферската с ключа, не с алармата, и мини от другата страна и пробвай да отключиш пасажерската. Интересно ми е само на мен ли ми блокира пасажерската, когато заключа от шпфьорската? А Ludmil не го разбрах защо не е препоръчително....
It's not who You are, it's who You know...
Намерих модула на BMW-то зад колоната и ми стана много чудно защо има модул за централно при положение, че никога не е имала централно нито аларма, но както и да е . Успях да навържа кабелаците и се получи. Като бутна едното моторче да затвори, модула цъква и ведната затваря и другата и обратното. Много благодаря за инфото, там за модула защото не бях чувал даже за това нещо...
Сега остана само да го сложа и да видя как ще свържа машинката с онова за отключването и заключването на вратата, защото като гледам как е направено не ми идва никакава идея. Ако някой се е занимавал да сподели как ги е направил.

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
intenZive написа:... Сега остана само да го сложа и да видя как ще свържа машинката с онова за отключването и заключването на вратата, защото като гледам как е направено не ми идва никакава идея. ...
С едно извито от двете страни (като кукички) лостче става тая работа. Може и сам да си направиш от по-дебела твърда тел, обаче не мога да ти дам точни размери... А и там дето влизат тия извитите (кукичките) има една миниатюрна пластмасарийка - нещо като шайбичка, която седи в отвора и през нея минава лостчето, за да не ляпа (и да не се вади). Ма и аз го обясних.... ама ми се спи зверски.
It's not who You are, it's who You know...
Мерси много. Стана така. Малко зор видях дсокато си намъкна там ръката, но както и да еlogout написа:intenZive написа:... Сега остана само да го сложа и да видя как ще свържа машинката с онова за отключването и заключването на вратата, защото като гледам как е направено не ми идва никакава идея. ...
С едно извито от двете страни (като кукички) лостче става тая работа. Може и сам да си направиш от по-дебела твърда тел, обаче не мога да ти дам точни размери... А и там дето влизат тия извитите (кукичките) има една миниатюрна пластмасарийка - нещо като шайбичка, която седи в отвора и през нея минава лостчето, за да не ляпа (и да не се вади). Ма и аз го обясних.... ама ми се спи зверски.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани