Ценрално заключване???

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.05.2007
Местоположение: Варна

Ценрално заключване???

Мнение от intenZive » 17 Юли 2007, 15:11

Айде колеги... малко помощ ми трябва. Намерих си машинки за централно, ама мойта Е30-ска (двувратка) никога не е имала централно. Аларма не искам да слагам, но съм виждал на друго коли като си заключи човека с ключа предната врата и му се заключват всичките врати(без аларма). Е точно това искам да направя и аз. Ако някой може да ми даде нещо схема кое как трябва да се върже или да му обясни, защото на тея моторчета има 5 кабела и нeзnam какво да ги правя толкова много(двата кабела са за захранването на моторчето ами другите?), ще съм много благодарен! Ето и какво представляват двете машинки:


Изображение

Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 17 Юли 2007, 16:13

нещата биха могли да станат с модулче (което би могъл да си купиш от някоя морга) или с модулче и аларма третия вариянт е ти да си сътвориш някое модулче но както виждам не знаеш за какво са другите 3 жичлета според мен е най добре да се спреш на някой от първите два вариянта :) аз на твое мясно щях и с модулче и с аларма да го направя ;)
Последна промяна C82 на 18 Юли 2007, 10:37, променена общо 1 път
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от intenZive » 17 Юли 2007, 16:24

C82 написа:нещата биха могли да станат или със модулче (което би могъл да си купиш от някоя морга) или с аларма третия вариянт е ти да си сътвориш някое модулче но както виждам не знаеш за какво са другите 3 жичлета според мен е най добре да се спреш на някой от първите два вариянта :) аз на твое мясно щях и със модулче и със аларма да го направя ;)
Ами тоя модул от къде мога да го намеря и какво представлява. Защото машинките ги смъкнах от Fiat Regata и той беше точно така, като си заключиш шофьорската врата и всички останали се заключваха и нямаше аларма. Къде мога да го намеря по нея и горе долу какво преставлява, че да го взема???А също така разбрах за какво са останалите 3 кабела. Те са детекция при отключване с ключ, да може да се задействат и останалите машинки :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 17 Юли 2007, 22:43

Единия кабел ти е маса другия "+".Другите 3-ри кабела предполагам че са "+"сове към всяка една врата.Ще рече че като завъртиш ключа и трябва да подаде "+"навсякаде.Ако е така не ти трябват никакви модули,но по добре виж ги замери или с пробна лампа виж дали е така.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 18 Юли 2007, 11:14

Stennli написа:Единия кабел ти е маса другия "+".Другите 3-ри кабела предполагам че са "+"сове към всяка една врата.Ще рече че като завъртиш ключа и трябва да подаде "+"навсякаде.Ако е така не ти трябват никакви модули,но по добре виж ги замери или с пробна лампа виж дали е така.
а кой ще прави реверса който е :mhihi: или на него ще му трябва само да си отключва или само да си заключва

2 от жиците служат за захранване на моторчето в ел.машинката
другите 3 представляват бутон с 2 положения(една обща жица която при отключено контактува с едната от оставащите 2 жици а при заключено контактува с другата) които казват на модул-а в кое положение е мащинката (откл. или закл.) модула служи да сменя поляритета на захранващите жици. най общо казано така работят нещата :)


на е30-ката модула се намира на шоферското място долу някъде зад кората с колонката. на регатата нямам представа но като за начало го потърси първо там :roll:
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 18 Юли 2007, 15:13

Двата проводнка /обикновенно син и зелен/ са за двигателчето, а другите три са ключе за положението на машинката /имат го само управляващите/.
За целта ти е необходимо да имаш две машинки /едната с 5 а другата с 2 проводника/ и модула за управление. Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване. При разминаване на машинките става като генератор с обратна връзка и започва едно щракане и ако не успеесх да го спреш следва изгаряне на моторчетата в машинките. А и при отключване с ключ, отклучването става по-трудно понеже трябва да заджижиш машинката с ключа докато се смени положението на превключвателя.
За мен по-добър вариант е да се управляват от аларма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 18 Юли 2007, 23:30

Ludmil написа:... Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване...


Това малко не ми стана ясно, защото от мойта пасажерска си се отключват/заключват всички машинки по колата. От багажника също. Единствено като заключа през шофьорската, не мога да въртя ключалката на пасажерската изобщо (това беше заради двойното заключване май). Но от багажника си се отключва дори и когато съм заключил от шофьорската :roll: .
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 19 Юли 2007, 9:46

logout написа:
Ludmil написа:... Може да използваш и двете машинки да са с по 5 прожодника - така схте може да си отклучваш и шофьорската врата от пасажерската, но не е за препоръчване...


Това малко не ми стана ясно, защото от мойта пасажерска си се отключват/заключват всички машинки по колата. От багажника също. Единствено като заключа през шофьорската, не мога да въртя ключалката на пасажерската изобщо (това беше заради двойното заключване май). Но от багажника си се отключва дори и когато съм заключил от шофьорската :roll: .


:mhihi: и на мен малко не ми стана ясно аз не мога да си отключвам единствено през капачката на резервара :paranoid:
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 19 Юли 2007, 13:13

C82, я пробвай да заключиш шоферската с ключа, не с алармата, и мини от другата страна и пробвай да отключиш пасажерската. Интересно ми е само на мен ли ми блокира пасажерската, когато заключа от шпфьорската? А Ludmil не го разбрах защо не е препоръчително....
It's not who You are, it's who You know...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от intenZive » 20 Юли 2007, 14:56

Намерих модула на BMW-то зад колоната и ми стана много чудно защо има модул за централно при положение, че никога не е имала централно нито аларма, но както и да е . Успях да навържа кабелаците и се получи. Като бутна едното моторче да затвори, модула цъква и ведната затваря и другата и обратното. Много благодаря за инфото, там за модула защото не бях чувал даже за това нещо... :) Сега остана само да го сложа и да видя как ще свържа машинката с онова за отключването и заключването на вратата, защото като гледам как е направено не ми идва никакава идея. Ако някой се е занимавал да сподели как ги е направил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 21 Юли 2007, 1:55

intenZive написа:... Сега остана само да го сложа и да видя как ще свържа машинката с онова за отключването и заключването на вратата, защото като гледам как е направено не ми идва никакава идея. ...


С едно извито от двете страни (като кукички) лостче става тая работа. Може и сам да си направиш от по-дебела твърда тел, обаче не мога да ти дам точни размери... А и там дето влизат тия извитите (кукичките) има една миниатюрна пластмасарийка - нещо като шайбичка, която седи в отвора и през нея минава лостчето, за да не ляпа (и да не се вади). Ма и аз го обясних.... ама ми се спи зверски.
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 22 Юли 2007, 0:11

logout написа:C82, я пробвай да заключиш шоферската с ключа, не с алармата, и мини от другата страна и пробвай да отключиш пасажерската. Интересно ми е само на мен ли ми блокира пасажерската, когато заключа от шпфьорската? А Ludmil не го разбрах защо не е препоръчително....
ами при мен си работи
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от intenZive » 23 Юли 2007, 8:32

logout написа:
intenZive написа:... Сега остана само да го сложа и да видя как ще свържа машинката с онова за отключването и заключването на вратата, защото като гледам как е направено не ми идва никакава идея. ...


С едно извито от двете страни (като кукички) лостче става тая работа. Може и сам да си направиш от по-дебела твърда тел, обаче не мога да ти дам точни размери... А и там дето влизат тия извитите (кукичките) има една миниатюрна пластмасарийка - нещо като шайбичка, която седи в отвора и през нея минава лостчето, за да не ляпа (и да не се вади). Ма и аз го обясних.... ама ми се спи зверски.
Мерси много. Стана така. Малко зор видях дсокато си намъкна там ръката, но както и да е :)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook