E30 328i....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
E30 328i....
здравеите всички... значи купето е е30 2 врати 83-то лято .. двигател м30 Б28 от 7-мица 84-та година. всичко е на лице като части за проекта само дето не е зглобено
, вапроса ми е ако някои е качвал м30 в е30-ка да даде някои савет като например.. има ли на4ин радиатора да си остане на оригиналното място а не да се изнася напред, какви лапи 6те паснат евентуално, някакви проблеми с картера имало при такава трансплантация, как стои вапроса със саединителя за6тото скоростите са от м10-ка,в об6ти линии ако някои е минал по тоя път, да даде акъл как да стане работата по лесно...

- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
mitak_o написа:на мене ми даваха едно е30 с изсипан м30б32 в коша , и който и да питах за "по на там " ми каза - "бегай, бегай на далече "м30б32 си седи де с обърнати скорости (пак от седмица) .. искаш ли го ?
чесно казано не съм чувал за обърнати скорости на е23

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Айде ся то е ясно че не са от седмицата
Иначе по темата в www.e30.de има доста подробно инфо по въпроса, ама едва ли ще си доволен особенно от подобна трансплантация, ако ще е М30 то да е Б35

Иначе по темата в www.e30.de има доста подробно инфо по въпроса, ама едва ли ще си доволен особенно от подобна трансплантация, ако ще е М30 то да е Б35

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и ако е 24в.най добре,макар и с турбо 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
mitak_o написа:на мене ми даваха едно е30 с изсипан м30б32 в коша , и който и да питах за "по на там " ми каза - "бегай, бегай на далече "м30б32 си седи де с обърнати скорости (пак от седмица) .. искаш ли го ?
Давай на ЛС за по натам или на скайпа

здравеите всички... значи купето е е30 2 врати 83-то лято .. двигател м30 Б28 от 7-мица 84-та година. всичко е на лице като части за проекта само дето не е зглобено , вапроса ми е ако някои е качвал м30 в е30-ка да даде някои савет като например.. има ли на4ин радиатора да си остане на оригиналното място а не да се изнася напред, какви лапи 6те паснат евентуално, някакви проблеми с картера имало при такава трансплантация, как стои вапроса със саединителя за6тото скоростите са от м10-ка,в об6ти линии ако някои е минал по тоя път, да даде акъл как да стане работата по лесно...
Нали ти обясних някой работи? Щом ползваш М10 кутията, имаш два варианта, или да пилиш камбаната и притискатнеля щот опира, или да слагаш М10ков съединитиле но изтърва, Със съединител нямаш проблеми, остава си, с каретра е спорен въпрос, става и с този, но е по-добре да вземеш от е32 или е34, щото са с по-малка ваничка и мотора отива по-назад, но и със сегашния става. Радиатора има варианта да си остане, зависи колко е дебел, зависи и перката от кой е. Ама ако махнеш виското имаш място за радиатор от е28 М30, по-тънък е от другите, ще сложиш ел перка отпред между решетките и радиатора, даже 2 от пежо 505 дизел, те са комплект, вършат работа, на е23то бях с такива. Най-много от цялата работа да стърчи малко делкото и да се наложи да клъцнеш капака, но ако си поиграеш с лапите, ще слезе надолу и няма да има проблем.
ПС нали щеше да минаваш за седалките, кожата е свободна

- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
Седалките не са за мен, казах на колегата дето беше с мен и сигурно щте доидем да ги вземем. Сони а какво имаш в предвид да си поиграя с лапите, да се преправят някакви от друг двг. или трябва да се прават наново.... а иначе знам че м30 б35 е доста по добър варянт но, не намерих такъв двигател. Но като цяло с М30 б28 и S3.45 диф. , "17 джанти . дали щте варви по добре например от 325 

- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
и все пак някои успял ли е да набута м30 в е30 и да го е карал.. защтото маи всички само го набутват в коша и поекта спира до там 

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Някой Успяват даже и за турбина да намерят място и за 11-ки на Божура,така че просто ти трябват правилните хора 

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
обърнати скорости май има на всяко купе просто се вдят "спорт трансмиън" поне така съм чел а иначе и аз не съм виждал. чувал съм и такива дето сума време си карат колата с 4 степенна кутия и споделят ,че на първа не може да тръгне после обаче нямало никакви ядове
а по темата трябва ти картер и маслена помпа от е34 или е32 с м30
лапите си ги правиш, радятора ако оставиш оригиналния вероятно ще грее. скростите ги нагаждаш според това как дойдат, режеш конзолата на включватела. Радятора какво ти пречо да го преместиш напред сагаш ел. перка от нещо по възможност яка, режеш маркуча на входяшата вода в радятора и с една тръбичка ги снаждаш ,а в тръбичката слагаш датчика за перката. инсталацията щом е 2,8 л жетроник вероятно одговаря по цветове. режеш буксата на е 30 и я връзваш към инсталацията на 2,8
и почваш да се возиш ,но знаеш ,че не можеш да заиваш с тва желзо отпред.



а по темата трябва ти картер и маслена помпа от е34 или е32 с м30
лапите си ги правиш, радятора ако оставиш оригиналния вероятно ще грее. скростите ги нагаждаш според това как дойдат, режеш конзолата на включватела. Радятора какво ти пречо да го преместиш напред сагаш ел. перка от нещо по възможност яка, режеш маркуча на входяшата вода в радятора и с една тръбичка ги снаждаш ,а в тръбичката слагаш датчика за перката. инсталацията щом е 2,8 л жетроник вероятно одговаря по цветове. режеш буксата на е 30 и я връзваш към инсталацията на 2,8
и почваш да се возиш ,но знаеш ,че не можеш да заиваш с тва желзо отпред.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
за6то да не става за дрифт ??? предницата натежава от там сцепляние на предните гуми и овер стиир.. не се ли цели това при дриф-та ??? 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Напротив като натовариш много предницата и може да се опитваш да завиваш в завоя ама колата няма да иска
Ако и сложиш големи гумиладзета може и донякъде да пооправиш работата...
Абе много ме изкефи тая таблица дето Явор я е дал...аз съм я чел преди ма чак сега се заглеждам
С14 дали не е изрудски лек за килата си? Жалко че цилиндрите са му малко 

Абе много ме изкефи тая таблица дето Явор я е дал...аз съм я чел преди ма чак сега се заглеждам



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кат сложиш м50 или с38,мяташ един по голям хакумолатор изодзадзе и си ти 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани