въпрос за ойл сервиза

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

въпрос за ойл сервиза

Мнение от Stennli » 08 Юли 2007, 23:20

Интересува ме откаде взима сигнал датчика за ойл сервиза.Предполагам че е компютъра щом от буксата се нулира,ама по какъв начин засича колко километра съм минал за да ми светне още един диод на таблото.
Проблема е там че минах 500км и от 2-ва светещи зелени диода стигна до всички червени.Не ми отчита правилно кога трябва да сменя маслото,но незнам каде да търся проблема.Има ли датчик някаде от рода на гъстотата на маслото или компа си отчита километрите и според тях трябва да сменя маслото?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 09 Юли 2007, 2:46

Смени батерииките аз преди време сложих едни и след 140км ми светна инспекшън-а и не можеше да се занули и просто баретииките бяха скапани.Сложи едни хубави чисто нови ,занули и проблема ти е решен според мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 09 Юли 2007, 16:24

Добре за това ще го направя,ама ме интересува кой датчик засича кога трябва да си сменя маслото?Какъв е принципа на работа на този ойл сервиз?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Юли 2007, 16:30

няма датчик - има някакъв примитивен процесор, който е вързан с температурата на двигателя, оборотите и километража и по някакъв алгоритъм си решава кога да гаси диодите.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Юли 2007, 17:22

Много сложно ми звучи това, дали не е по простичко с тия диодчета, например да гаси по 1 диодче на 2500 км
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.01.2007
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от Com » 09 Юли 2007, 17:42

немога да разбера за какво ви е тоя оил инспекшан моя неможеше да се занули и аз го махнах в краина сметка незнаете ли кога да си сменяте маслото :)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Юли 2007, 17:49

требе да са им стокови бигачките :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Юли 2007, 17:53

моя никога не съм го занулявал ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 09 Юли 2007, 21:24

Turbo-Lag написа:Много сложно ми звучи това, дали не е по простичко с тия диодчета, например да гаси по 1 диодче на 2500 км

Отначало и аз си мислех че просто е датчика е вързан само към километража и отчита така както казваш.Само че явно не е така защото няма логика да се нулира от буксата на компютъра ако всичко си е от таблото.
И отделно на мен не ми гаси а светват на определени километри,и предполагам че така трябва да си е,на някой от нас двамата са му обърнати полюсите на този датчик май :mhihi:
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Юли 2007, 21:48

Ми то хубаво, ама на Е36 10 пъти подред на 10 000км изгасват всички зелени, и светва оранжавата и след 2500 светва червената ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 09 Юли 2007, 22:49

Ако се загледаш в ел. схемата на таблото ще видиш че в него влизат сигнали за температура, обороти и прочее, освен километрите :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 09 Юли 2007, 22:59

Няма датчик и всичко за ойлсървиса се намира в арматурното табло.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 09 Юли 2007, 23:41

От ония дни един колега ми разправяше как BMW-тата, видиш ли, имали датчик за вискозитета на маслото, и като се разреди, светва лампа, че е за смяна :shock: ... пък аз да не знам :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Иначе мисля Алекс беше писал някъде какво точно отчита компютърът - брой студени стартове, колко пъти минава 4500 оборота, колко пъти влиза в червена зона + разбира се изминатите километри. Може и още нещо да имаше, ма не се сещам сега а и не ми се рови - който му е интересно - търсачката ;) Обаче на практика си гаснат зеленичките през грубо 2000 км. и т'ва си е :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 09 Юли 2007, 23:49

Мне е на изминати километри ;)
Пример:значи бащата беше взел преи Мобил 15в40 смени го...ок на около 6-7к километра му изгасна и последната лампичка.
Пробвано е и с масло Титан 15в40(всичките са за турбо дизел) него още по рано му изгаснаха лампичките и даже го гореше малко.
Сега е с Приста :uups: :mhihi: и колкото и да не се вярва днеска го смени и имаше още 3 зелени лампички светещи а бяха минати близо 10к километра ;)
И не го гори въобще 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 14 Юли 2007, 22:08

ти карай с Приста икато разглобиш двигателя скоро ми кажи каква манжа е вътре!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook