Виско-съединител -> Ел. перка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Виско-съединител -> Ел. перка
Здравейте искам да сменя виското (в момента е постоянно зацепено) с електрическа перка. Ясно че ще трябва да се преправя. Oт какви коли може да се сложи и на колко градуса трябва да сработва при положение че термостата ми отваря на 88 градуса? Чух мнения че става от Пежо 205 което е с две перки и от някаква Ланча при която перката охлаждала трите радиатора (воден, маслен и този на климатика) заедно. Знам че Е36 318ис с М44 мотора и 316и компакт са с ел. перка - ще стане ли на Е30 с М42 мотор, защото ми се иска все пак да е от БМВ перката? Втория ми въпрос е - как точно се демонтира виското и има ли някакви тънкости? Ако някой даде информация по въпроса може да се постне в "Направи си сам" - ще е полезно за хората на които им предстои тази операция.
THE ONE & ONLY E30
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
да се демонтира виското е лесно со 22 или 24, и е со ляв навой!
Ас пробувах с електрическа перка и не бях много срекен, аз имах некойа од опел. мора да е голяама
Ас пробувах с електрическа перка и не бях много срекен, аз имах некойа од опел. мора да е голяама

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Абе не знам.На е34-ката и се прецака виското(м20) и веднага и се монтира перка от Алеко с копче.Колата стига средата и като се включи перката точно след 10 мин. ако не я спреш е в синьото-никакъв шанс да прегрее има много добър дебит.А ако искаш да ти се включва автоматично просто трябва да си подбереш подходящ датчик от някаква кола.Е това е евтино и надеждно решение на проблема.Радиатора имаше къде да се пробие да се закрепи дифузьора и въобще стана супер лесно.

8.32
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
не мога да разбера що искате да минавата към ел. перка?
то измислено, вие сега дай от Алеко примерно да сложим
ми да си се возим направо в Алеко-то
нищо лично, ама ни моъ въ разберъ



нищо лично, ама ни моъ въ разберъ

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
По-ефективно, по-евтино и по-надеждно е с ел.перка, аз мисля скоро да се заема и с моята. Да ти писне от виско-та ментета!
BMW only!
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
е ся ментета, то и ако кабелът се окаже менте и се стопи - пак кофти. ако говорим за оригиналдЪ едва ли има плус освен естествено ако някой не е решил, че ще има ако Повер, иначе загубена във виско
е, ако има физици да пресметнат: то за работа трябва да се аде, т.е. енергия, на ел. перката нали й требе точец ---> натоварваме алтернатора ---> ДВГ-то или бъркам

е, ако има физици да пресметнат: то за работа трябва да се аде, т.е. енергия, на ел. перката нали й требе точец ---> натоварваме алтернатора ---> ДВГ-то или бъркам

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Така е, прав си - всеки сам решава за себе си. Общо взето оригиналното решение е за препоръчване, но 

BMW only!
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Ето моите размишления по въпроса:
Виското макар и развалено се върти докато прецакан датчик спира перката а всички знаем колко е пагубно за нашите коли. Виското охлажда постепенно докато перката се включва и студи веднага(чужди мисли) но има логика. Махнеш ли вискуто колата се развъртала по добре аз не вярвам но и включването на перката дава отражение на работата на колата. Аз също съм се замислял за тази галимация но за сега мисля да се доверя на швабите.
Опит:
На М10 беше с постоянно зацепено виското като го копувах. Докато се наканя да го сменя излетя и се заби в радиатора - нова перка, нова водна помпа, ново виско, нов термостат и вече нямахме проблеми.
На М42 за сега нямам проблеми но при всички случаи ще си остане сток.
Виското макар и развалено се върти докато прецакан датчик спира перката а всички знаем колко е пагубно за нашите коли. Виското охлажда постепенно докато перката се включва и студи веднага(чужди мисли) но има логика. Махнеш ли вискуто колата се развъртала по добре аз не вярвам но и включването на перката дава отражение на работата на колата. Аз също съм се замислял за тази галимация но за сега мисля да се доверя на швабите.

Опит:
На М10 беше с постоянно зацепено виското като го копувах. Докато се наканя да го сменя излетя и се заби в радиатора - нова перка, нова водна помпа, ново виско, нов термостат и вече нямахме проблеми.
На М42 за сега нямам проблеми но при всички случаи ще си остане сток.

Ма много ме кефи тази кола!!!










- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
PIONEER написа:Абе не знам.На е34-ката и се прецака виското(м20) и веднага и се монтира перка от Алеко с копче.Колата стига средата и като се включи перката точно след 10 мин. ако не я спреш е в синьото-.
ами на теб ако не ти работе термостатот е друга работа

ас возам со блокирано виско и температурата не мрда од пред средината....
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
македонец може и да си прав за термостата
Аз не съм фен на тия термостати(заслужават да бъдат изкормвани) ама това е друга тема
didore прави си колега,но всеки си следи уредите и като видиш,че стрелката отива вдясно слизаш вдигаш капака и гледаш.Ако проблема е в датчик,за 2 мин. се пуска директен кабел да върти постоянно и проблема е отстранен..Пък не се притеснявай за това дали перката охлажда веднага или постепенно-колко коли си излизат с ел.перка и никакви ядове.И все пак не съм казал,че решението е най-доброто.Всеки си решава как иска да му е
Просто след като 2 вискота отидоха на оня свят мисля,че поставянето спестява доста лев и нерви 


didore прави си колега,но всеки си следи уредите и като видиш,че стрелката отива вдясно слизаш вдигаш капака и гледаш.Ако проблема е в датчик,за 2 мин. се пуска директен кабел да върти постоянно и проблема е отстранен..Пък не се притеснявай за това дали перката охлажда веднага или постепенно-колко коли си излизат с ел.перка и никакви ядове.И все пак не съм казал,че решението е най-доброто.Всеки си решава как иска да му е



8.32
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Аз съм за ел. перка с две ръце
А доколкото за консумацията , ел. перката ще се включи за 2 минути и ще спре докато тва виско се си се върти малко или много
Много скоро ще минавам и аз на ел. перка , не че имам проблеми ама ми е влязло в главата и тва е

А доколкото за консумацията , ел. перката ще се включи за 2 минути и ще спре докато тва виско се си се върти малко или много

Много скоро ще минавам и аз на ел. перка , не че имам проблеми ама ми е влязло в главата и тва е


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
ел. перката има няколко предимства - икономия на гориво, икономия на консумативи и икономия на място 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и тва го е написало модераторче





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Nucl3arDru1D написа:не мога да разбера що искате да минавата към ел. перка?то измислено, вие сега дай от Алеко примерно да сложим
ми да си се возим направо в Алеко-то
![]()
нищо лично, ама ни моъ въ разберъ
абе бате що не погледнеш на лудиягсм ис-а или на явор 25-цата та да разбереш тия охлюви от бмв кво не са могли да измислят


30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани