Вид рейка?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Вид рейка?

Мнение от Ivailo_Litsov » 25 Май 2007, 2:25

преди няколко дена едно момче ми предлагаше рейка която беше с по ситни зъби,следователно колкото повече завиваш толкова по-бързо завива.Обаче ми каза че я е продал вече.
Та питам дали има такива видове,че да не ме е яд :mhihi:
Изображение Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 25 Май 2007, 2:27

Най вероятно става дума за рейка от Е36 :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 25 Май 2007, 10:05

Бе и аз това му казах, ама не била от Е30 от Е30 била лимитид едишън ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 25 Май 2007, 10:10

Има специални състезателни рейки. Използват ги в рали Е30-ките. Цената им е доста сериозна, но пък ... рали частите са така...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 25 Май 2007, 10:14

Ти как го виждаш ивчо да си намери състезателна рейка за Е30 :shock: от някой скрапер :shock:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Май 2007, 10:41

Turbo-Lag написа:Ти как го виждаш ивчо да си намери състезателна рейка за Е30 :shock: от някой скрапер :shock:

Едва ли :mhihi:
По скоро от Е36 ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 25 Май 2007, 12:52

и що ви се струва че когато е с по малки зъби рейката ще завива по бързо :) ширината на зъба долу е по малка следователно при по голям зъб е и по голяма тоест стъпката е друга с по малки зъби рейката прави по малък ход за сметка на намаленото усилие и повишеното въртене на кормилната ос

може и да се бъркам ама 1 време така ни у4еха по сптутата

просто ми се струва 4е тая рейка само и 1ственно ще върти по леко за
сметка на малко увеличеният ход на волана
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 25 Май 2007, 13:01

няма значение колко са голями зъбите , а колко е Ф-то на колето дето предава движение на рейката . Чувал съм и аз че на е36 рейките са по "бързи" демек за по малко обороти на волана се навиват от край до край . И били взаймозаменяеми некой каза :D
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 25 Май 2007, 19:14

mitak_o написа:....

Аз даже съм виждал ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 25 Май 2007, 22:54

Аз даже карам с такава :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 25 Май 2007, 23:18

Бах тия рейки !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Мнение от pits » 26 Май 2007, 13:24

Звучи идеино, че аз оня ден се опитах да правя слалом м/у колчета и така ми се отвъртя въката. Който е опитвал знае :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 26 Май 2007, 23:51

Значи не правиш нещо както трябва, щото аз си докарвам слалома без проблем :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 27 Май 2007, 1:26

добре рейката е смъкната от 1.8 е 30 84г 4 степенна с.к. .Човека каза че си била оригиналната.И аз не разбрах точно,но горе доло зъбите като завиваш ставали по ситни или по едри, не помня точно.Обясни ми че като завиваш малко си завива нормално и колкото по-вече завиваш става по-бързо завиването :dunno:

И друг Въпрос,тези рейки от Е36 стават ли не Е30 без преправяниия,и има ли при тях такива разновидности в оборoтите на волана :?:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 27 Май 2007, 2:29

на мойто оригинална рейка беше таквази - по краищата зъбите бяха по-едри и по-разредени. Идеята е като правиш пълен ляв или десен, като стигнеш до тея едрите зъби да става малко по-директно предавателното число и да въртиш една идея по-малко (но пък с повече усилие).
Не мисля че тия рейки с рядкост - мисля че дори от един момент натам всички са такива. Тази беше произведена '87;

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook