М3 или 320 is
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
М3 или 320 is
Значи преди около година един приятел имаше М3 , по точно Е 30 троен стоп без раздувки мисля 91година. Твърдеше , че е М3 и е 215 коня. Аз мисля че това беше 320 is. На мотора си пишеше M Power, с обратни скорости беше, но тия работи ги имат и 320 ис . Като му казах че тва е 320 ис тои ми се исмя и ми вика 320 ис е 150 коня. Аз не се и разправях с него , но интересното беше ,че в документите му пишеше М3. А иначе наистина вървеше като за 150 коня или па оня не можеше да го кара.
Та въпра си ми е 320 ис , как се води по документи .
Та въпра си ми е 320 ис , как се води по документи .
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
идва от това че на времето когато са правили е30 М3 2.3 и после 2.5 литра в някой държави (Италия; Аржентина; ЮАР и др.) е имало ограничения за кубатурите и те са били до 2000 куб см. което на практика възпира продажбата на М3 в тези страни.... БМВ решават проблема като пускат 320ис което на практика си е М3 отвсякъде само че не е 2,3 или 2,5 литра а 2,0 с 192коня. Това е най общо казано...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе, аз подочух от някъде, че 320ис е правена само за Италия (или много голям процент). Доколкото съм запознат това е така за да може да участва в някакво състезание в клас до 2000см2. Трябвало да има произведени 2000 или 2500 броя от модела за да се допусне в рали-то.
А иначе си е живо М3 (ама има и с 4 врати, което много ме кефи
)
Подробности на:
http://www.bmwinfo.com/23280.html
http://www.bmwe21.net/320is/specs.htm
А иначе си е живо М3 (ама има и с 4 врати, което много ме кефи

Подробности на:
http://www.bmwinfo.com/23280.html
http://www.bmwe21.net/320is/specs.htm
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колата е била същинска 320is
най-сигурното е щото е била троен стоп - М-ките са само двоен, има и куп други неща който могат да се проверят
ако си по заинтересован и имаш въпроси пиши ми на ЛС щото съм доста запознат с цялата история и всичко свързано с тези два модела и всичките им модификаций
щях да съм горд притежател на един такъв екземпляр но по неприятни стечения на обстоятеслтвата и за мое съжаление се разминах с такъв расов "ВЪЛК"
Ако можеш да се оправяш с английския чети на този линк за 320is
http://www.maserati-indy.co.uk/alfieri36k.htm
доста информация има
Друг пък ако имам време, мога да напиша за всичките разновидности на М3 и разните му там интерсни неща
П.С. Забравих да напиша и най-важното
320is на двигателя си също има надпис M-Power, но е с електрическа перка пред радиатора зад бъбреците се вижда като погледнеш през тях, а на М-ката перката е зацепена с силиконов съединител и ремък от шаибата на коляновия вал както другите 6-таци и по това можеш на пръв поглед като видиш ДВГ-то да разбереш за какво иде реч
П.С2. Много съм отвеян
Външно купето на расова М3 се различава от обикновенното Е30
калниците и задния капак са пластмасови и раздути (за калниците), пък задния капак ... не мога да ти го опиша
виж снимката





Ако можеш да се оправяш с английския чети на този линк за 320is
http://www.maserati-indy.co.uk/alfieri36k.htm
доста информация има

Друг пък ако имам време, мога да напиша за всичките разновидности на М3 и разните му там интерсни неща

П.С. Забравих да напиша и най-важното

П.С2. Много съм отвеян




6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани