Грижи с Ангренажния Ремък
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Грижи с Ангренажния Ремък
И така момчета,за малко да сгюбри
Ремъка и ролката са сменени преди 5000км.
Сваляме водната помпа за да и смениме гарнитурата,че беше протекла и случайно ни попречи капака на ремъка,сваляме и него и какво да видиме
Оказа се,че при монтажа са наранили обтяжната ролка и от там идва постепенното надиране и закъсване на ремъка
Та поглеждайте от време на време как е положението с ремъка ей така за всеки случай.
Естествено тоя дето ми сменява ремъка и ролката се направи на луд все едно за пръв път чува и вижда и е много изумен
....Голфаджия[/img]

Ремъка и ролката са сменени преди 5000км.
Сваляме водната помпа за да и смениме гарнитурата,че беше протекла и случайно ни попречи капака на ремъка,сваляме и него и какво да видиме




Оказа се,че при монтажа са наранили обтяжната ролка и от там идва постепенното надиране и закъсване на ремъка

Та поглеждайте от време на време как е положението с ремъка ей така за всеки случай.
Естествено тоя дето ми сменява ремъка и ролката се направи на луд все едно за пръв път чува и вижда и е много изумен

....Голфаджия[/img]

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Малиии, отървал си ремонта... Аз затова предпочитам да си ги правя тия работи сам под строгия надзор на съседа (майсторче). После ако пикая газ, да знам в чия градина да шорна.
П.П. Аман от майстори - за кой ли път
П.П. Аман от майстори - за кой ли път

It's not who You are, it's who You know...
.

виждам на първата снимка нещо, което не съм виждал на друг такъв двигател досега.
това разклонение на маркучето за обратно връщане на изличната нафта, което е малко преди помпата, е нещо ново за мен.
къде му отива другия край ??
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На дюзата на първи цилиндър
Що при тебе как е?
Да не би на последната дюза да имаш само едно маркуче а другия и отвор да е запушен?

Що при тебе как е?
Да не би на последната дюза да имаш само едно маркуче а другия и отвор да е запушен?

- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
да бе, и на мене ми напраи впе4атление и 6тех да питам, кво е туи "Т" разклонение и каде отива. да не би да казва6, 4е отива в 6-та дюза, там кадето единия краи е запу6ен? колкото такива мотори сам виждал се е било запу6ено на 6-ти
дали пук като тебе не е по-добре...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Тия обтяжни ролки са пластмасови и кавалите като оптягат ремъка премачкват каналите.
Свали ролката и калибрирай проходите на отворите с подходящ шабър и работата заспива.
На моята колица и бяха спретнали съшия номер и се наложи сам да си дооправям нещата.
Още се чудя защо не си го смених още от начало сам.
Вече няма да се доверявам на разни майстори.
Свали ролката и калибрирай проходите на отворите с подходящ шабър и работата заспива.
На моята колица и бяха спретнали съшия номер и се наложи сам да си дооправям нещата.
Още се чудя защо не си го смених още от начало сам.
Вече няма да се доверявам на разни майстори.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани