Грижи с Ангренажния Ремък

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Грижи с Ангренажния Ремък

Мнение от vld » 06 Апр 2007, 12:15

И така момчета,за малко да сгюбри :shock:
Ремъка и ролката са сменени преди 5000км.
Сваляме водната помпа за да и смениме гарнитурата,че беше протекла и случайно ни попречи капака на ремъка,сваляме и него и какво да видиме :shock:
Изображение
Изображение
Изображение

Оказа се,че при монтажа са наранили обтяжната ролка и от там идва постепенното надиране и закъсване на ремъка :evil:

Та поглеждайте от време на време как е положението с ремъка ей така за всеки случай.
Естествено тоя дето ми сменява ремъка и ролката се направи на луд все едно за пръв път чува и вижда и е много изумен :evil:

....Голфаджия[/img]
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: Стара Загора

Мнение от bmw4099 » 06 Апр 2007, 14:28

и на мене бяха ми го сменяли моя едни смотаняци,бяха ми прескочили няколко зъба и аз са чудя щто не работи добре двигателя после като го наместихме заработи като швеицарски часовник :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 06 Апр 2007, 15:44

Малиии, отървал си ремонта... Аз затова предпочитам да си ги правя тия работи сам под строгия надзор на съседа (майсторче). После ако пикая газ, да знам в чия градина да шорна.

П.П. Аман от майстори - за кой ли път :help:
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 06 Апр 2007, 18:12

:OT:
виждам на първата снимка нещо, което не съм виждал на друг такъв двигател досега.

това разклонение на маркучето за обратно връщане на изличната нафта, което е малко преди помпата, е нещо ново за мен.
къде му отива другия край ??

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 06 Апр 2007, 18:33

На дюзата на първи цилиндър :idea:
Що при тебе как е?
Да не би на последната дюза да имаш само едно маркуче а другия и отвор да е запушен?
Изображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 07 Апр 2007, 5:09

да бе, и на мене ми напраи впе4атление и 6тех да питам, кво е туи "Т" разклонение и каде отива. да не би да казва6, 4е отива в 6-та дюза, там кадето единия краи е запу6ен? колкото такива мотори сам виждал се е било запу6ено на 6-ти :roll: дали пук като тебе не е по-добре...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 07 Апр 2007, 10:15

И аз съм виждал че е запушено на някои,но съм виждал и така.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от Kunev » 09 Апр 2007, 21:48

Тия обтяжни ролки са пластмасови и кавалите като оптягат ремъка премачкват каналите.
Свали ролката и калибрирай проходите на отворите с подходящ шабър и работата заспива.
На моята колица и бяха спретнали съшия номер и се наложи сам да си дооправям нещата.
Още се чудя защо не си го смених още от начало сам.
Вече няма да се доверявам на разни майстори.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook