Температура, загряване и охлаждане на двигателя

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Температура, загряване и охлаждане на двигателя

Мнение от Penchev » 05 Ное 2003, 13:32

Пичове дали някой има идея що тая кола и уреда за показване на температурата така ме дразни :roll: :arrow: Паля сутрин колата загрява до първата бяла чертичка много бързо и там заковава :!: Като я карам на бургия или натоварена по някой зъл наклон на ниска предавка или като има пред мен друг автомобил ми отива на средата (там където си мисля че би трябвало да стой) и там остава непоклатима независимо какво и причинявам :arrow: зацепва силикона :!: Един път като прекалих с въртенето докато беше още жега и установих със сигурност че силикона ми е перфектен щото си седеше все в средата но като и подам газ и издаваше звук като от МИГ 29 отпред :lol: !
Като я оставя на место много бързо си губи температурата :arrow: на това време за около 15 мин и отива в синьото :arrow: не знам по принцип така ли е защото мен това яко ме дразни :!:
Смених нов термостат днес :arrow: същото е :evil:
Ако някой има идея от какво може да е бих се радвал!
Мерси много!
П.С Забравих да допълня, че като ходихме до Самоков имаше на едно место по продължително спускане и ми падна температурата към синьото! След смяната на термостата не съм пробвал дали пак го прави
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 05 Ное 2003, 14:21

Двигателя не може да прави толкова резки промени в температурата. Съветвам те да провериш таблото за студени спойки, целия проблем е възможно да е в уреда за мерене на температурата.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Ное 2003, 0:16

Абе смятам че не е от уредба щото силикона ми зацепва само като стигне средата което ме навежда на мисълта че показва вярно!
Моля ви дайте още идей че ще се побъркам!
Само информативно за колко време ви изстиват колите?
Извинявайте за глупавите въпроси но знам че вие имате повече опит и може на някой да му се е случвало!
Мерси!
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 06 Ное 2003, 1:12

Споко, аз от доста време съм тук и все си задавам тъпи въпроси и още на никого не съм писнал или пък не си признават :) Нали затова са тия форуми ...за да питаме .....

вискосъединителя?

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Температура, загряване и охлаждане на двигателя

Мнение от Alex 320i Cabrio » 06 Ное 2003, 9:34

Penchev написа:...Паля сутрин колата загрява до първата бяла чертичка много бързо и там заковава :!: Като я карам на бургия или натоварена по някой зъл наклон на ниска предавка или като има пред мен друг автомобил ми отива на средата (там където си мисля че би трябвало да стой) и там остава непоклатима независимо какво и причинявам :arrow: зацепва силикона :!:


Моята (320i Cabrio) работеше по абсолютно същия начин след смяна на термостат, антифриз и чисто нов радиатор - нормално каране = 1-то деление и пържене = средата на скалата.

Penchev написа:...Като я оставя на место много бързо си губи температурата :arrow: на това време за около 15 мин и отива в синьото :arrow: не знам по принцип така ли е защото мен това яко ме дразни :!:


Това е малко странно - би трябвало да държи топло поне около 45мин... Провери си все пак спойките на таблото...
Power is Nothing Without Insanity

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Ное 2003, 9:59

Ще си проверя спойките :!: Като тръгна да патувам някъде ще видя дали при разтоварен двигател на принудителен празен ход ще му падне температурата и ако стане така както към самоков по онова нанадолно ще се побъркам :evil:
Чао за сега :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Re: Температура, загряване и охлаждане на двигателя

Мнение от chefo » 06 Ное 2003, 10:30

Penchev написа:Паля сутрин колата загрява до първата бяла чертичка много бързо и там заковава

Абсолютно същия проблем, даже съм го споменавал няколко пъти.
Аз съм с по-голям радиатор ( наследство от предния собственик ) и издухан силиконов съединител, но зима или лято, натоварен двигател или работа на място - стрелката седи винаги там! Смених термостата още като я купих, но нищо! Най гадното е, че парното топли едва-едва :evil: . Имам монтиран ел. вентилатор на радиатора отпред, който се пуска отвътре с копче, но никога не се е налагало да го използвам.
Между другото, Пенчев, как ти е парното?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Ное 2003, 12:19

Парното ми е много добро да не кажа супер :arrow: пече си :arrow: но като стигне температурата на средата при някви екстремни ситуаций се усилва още малко :!: Мене не ме дразни толкова много това че не загрява на средата ми ужасно много се нервирам като я оставя за 15-20 мин и после като се кача и температурата се е върнала в "втори" клас :? демек в синьото :arrow: и като бързам някъде или като ми се беснее и трябва тепърва да я чакам 10-тина мин да загрее нормално :!: А и зимата ше е ужасно като ходя някъде и като спра за 15-20 мин и после пак нема парно и пак трябва да я чакам абе нещо май съм се вманиачил на тая тема мисля да не му обръщам толкоз внимание вече :arrow: кво да се прави това е живота :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 11.02.2002
Местоположение: София

Мнение от Astor » 07 Ное 2003, 13:55

Аз си купих термометър, който мери до 100 градуса. Така останових каква е температурата в казанчето. Това ми помогна да разбера какво се случва в джигателя и какво пише на таблото. Може да минеш и да измерим температаурата и ще разберем дали таблото прави проблем или двигателя не може да загрее нормално.
Изображение

BMW 318i touring E30 '90

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 11.11.2003
Местоположение: Карлово

Мнение от val_1 » 17 Ное 2003, 17:20

аз имах сащия проблем стрелката на таблото показваше каквото си иска.Един маистор ме посаветва да го сменя с ладов - и се получи в момента ми отчита много точно дори смених и на таблото температурния датчик от лада няма грешка работи перфектно от прав поглед по арматурното табло не се забелязва че е от лада но савпада по размер с оригиналния.Оказа се че проблема е по таблото.Сега ми прави проблем оборотомера но за него незнам какво да напражя!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook