М20 - проблеми с охлаждането
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
М20 - проблеми с охлаждането
М20ките нямат никакви проблеми...просто се слага голямия радитор и спят
При нитро конверсийте температурите се повишават рязко със голямия радиатор нямах проблеми.

При нитро конверсийте температурите се повишават рязко със голямия радиатор нямах проблеми.

Последна промяна madpetio на 09 Мар 2007, 21:43, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Дилян Пенчев написа:Аз за туй си смених и радиатора и термостата и помпатаИ главата праих...ма като я карах на божура и се опитваше да грее...щото открих един супер гаден дребен проблем който го имат М20 моторите с охлаждането си заради тялото на термостата и по принцип как е измислено
Има там един много *ибан недостатък дето е супер дребен ама праи голяма мизерия
И си пооправих термостата да отваря по рано
![]()
Пружинката ли му резна бе идиот
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бахти,мойте що немат проблем 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Щот сте късметлий 

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Значи като монтираш оригинален термостат и температурата седи на средата точно.. обаче каот се режеш яко и темростата отвори хубаво и съм с голям радиатор и много бърже поохлади и в момента в който започне да притваря големия кръг, отваря съвсем леко към малкия и по тоя начин част от горещата вода идваща от блока през помпата я фърля обряатно у главата и се получава едно леко загряване като спреш на место след като си ръчкал яко или загасиш колата!
А като тюнинговах темростата да отваря малко по-рано и стрелката не стига средата има повече време за охлаждане и не отваря рано към малкия кръг и луната спи
Не съм му рязал пружината ми подложих една шайбичка и ги варих цял ден във тенджурата да го "тарирам"

А като тюнинговах темростата да отваря малко по-рано и стрелката не стига средата има повече време за охлаждане и не отваря рано към малкия кръг и луната спи




Не съм му рязал пружината ми подложих една шайбичка и ги варих цял ден във тенджурата да го "тарирам"




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
тоя ефект е явно само при тебДилян Пенчев написа:Значи като монтираш оригинален термостат и температурата седи на средата точно.. обаче каот се режеш яко и темростата отвори хубаво и съм с голям радиатор и много бърже поохлади и в момента в който започне да притваря големия кръг, отваря съвсем леко към малкия и по тоя начин част от горещата вода идваща от блока през помпата я фърля обряатно у главата и се получава едно леко загряване като спреш на место след като си ръчкал яко или загасиш колата!
А като тюнинговах темростата да отваря малко по-рано и стрелката не стига средата има повече време за охлаждане и не отваря рано към малкия кръг и луната спи![]()
![]()
![]()
![]()
Не съм му рязал пружината ми подложих една шайбичка и ги варих цял ден във тенджурата да го "тарирам"![]()
![]()


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми първа кола ми е бре, а и си я пазя 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани