Проблем с дъждовното време
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с дъждовното време
Когато се намокри двигателя почва да пали трудно... но когато се намокри обилно изобщо не върви.Пали много трудно (ако изобщо успее) и го дурйа в обороти защото работи на 4 цилиндъра и въпреки това в 1 момен изчезват всички тоци и си гасне само и се дави.
Ако някои може да ми каже от какво може да е това ще му бъда много благодарен:) мерси предварително.
Ако някои може да ми каже от какво може да е това ще му бъда много благодарен:) мерси предварително.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Преди карах един москвич, който в мокро време правеше така заради свещите. Но ти все пак караш БМВ
Май не мога да ти помогна много 




Spored men samata voda ne pre4i na motora ti a kondenzaciata koiato se polu4ava mnogo barzo v tova vreme! Ako ima6 vajmojnost sledva6tia pat , otvori distributornata kapa4ka i vij dali vatre ima vlaga!! Spored men ima mnogo!Ako e taka podsu6i ia i vij dali e ot tova!Ako li ne togava moje niakoi kabel (na sve6tite) da e s povredena izolacia!!Tolkova ot men!
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
Иво написа:Преди карах един москвич, който в мокро време правеше така заради свещите. Но ти все пак караш БМВМай не мога да ти помогна много
Ами то мохерите нали са с мотор на БМВ.


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Виж си над жабката е компютърния блок -> ако си влезнал в някоя локва и е качило вода горе и компютърният ти блок е намокрен и не отваря дюзите
Абе не знам ма си голям късметлия че не изгоря при положение че беше целия вир вода в продължение на 3 дена
И ми изхаби съединителя да те дърпам
Аре и внимавай с локвите


И ми изхаби съединителя да те дърпам

Аре и внимавай с локвите

- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Кабели
На мен ми се случи нещо подобно - по време на работа вдигателят рязко губи обороти, след което се нормализира - адски неравномерно по време на път.
Оказа се, че кабела на импулс-гебера се е протрил от перката на генератора и при навлажняване прави парчета. Смених го и сега всичко е наред.
Оказа се, че кабела на импулс-гебера се е протрил от перката на генератора и при навлажняване прави парчета. Смених го и сега всичко е наред.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани