Проблем с дъждовното време

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Проблем с дъждовното време

Мнение от Plague » 28 Окт 2003, 13:30

Когато се намокри двигателя почва да пали трудно... но когато се намокри обилно изобщо не върви.Пали много трудно (ако изобщо успее) и го дурйа в обороти защото работи на 4 цилиндъра и въпреки това в 1 момен изчезват всички тоци и си гасне само и се дави.
Ако някои може да ми каже от какво може да е това ще му бъда много благодарен:) мерси предварително.

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 28 Окт 2003, 13:33

Преди карах един москвич, който в мокро време правеше така заради свещите. Но ти все пак караш БМВ :) Май не мога да ти помогна много :?
Изображение
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 28 Окт 2003, 15:50

Според мен трябва да се провери цялата електрическа инсталация на колата. Някъде изолацията е сдухала и събира влага, от което започват всякакви странности по вървежа на колата, МАЙ :roll:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.10.2003

Мнение от 4o4kata » 01 Ное 2003, 1:59

Spored men samata voda ne pre4i na motora ti a kondenzaciata koiato se polu4ava mnogo barzo v tova vreme! Ako ima6 vajmojnost sledva6tia pat , otvori distributornata kapa4ka i vij dali vatre ima vlaga!! Spored men ima mnogo!Ako e taka podsu6i ia i vij dali e ot tova!Ako li ne togava moje niakoi kabel (na sve6tite) da e s povredena izolacia!!Tolkova ot men!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 01 Ное 2003, 2:03

4о4ката е абсолютно прав :!: Всички Е30 с М20 НЕмотронник /с делко де / страдат много от влага в делкото :arrow: щото е ниско
Едно време даже лепяхме капачките със силикон за делкото :!:
Изображение

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 01 Ное 2003, 3:28

Иво написа:Преди карах един москвич, който в мокро време правеше така заради свещите. Но ти все пак караш БМВ :) Май не мога да ти помогна много :?

Ами то мохерите нали са с мотор на БМВ. :D Аз тва навивам баща ми вместо с мохера да тегли ремаркето да си вземе една Е30ка да е по-модерен. :lol: Някой продава ли Е30ка с теглич?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Ное 2003, 19:03

Виж си над жабката е компютърния блок -> ако си влезнал в някоя локва и е качило вода горе и компютърният ти блок е намокрен и не отваря дюзите 8) Абе не знам ма си голям късметлия че не изгоря при положение че беше целия вир вода в продължение на 3 дена :D
И ми изхаби съединителя да те дърпам :roll:
Аре и внимавай с локвите :wink:
Изображение

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 05 Ное 2003, 15:04

vij pod kolektorite ima edna buksa..... v neq sa zaxranvashtite kabeli ot komputara....... ot vlagata kabelite gniqt i zapo4vat da ne davat dobar kontakt......buksite sa ti na 2 troiki i edin pat raboti na 3 cil a drug pat vobshte :D .... izolirai buskata i probvai pak

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 05 Ное 2003, 22:25

4o4kata и stjoker
Момчета, кирилицата е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА. Имате го в предвид при следващи постове както тук така и във всички останали форуми в сайта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 06 Ное 2003, 10:35

Иди на Елкон и кажи да ти проверят искрата на всички свещи, може да имаш кофти кабели или накрайници.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.02.2003

Кабели

Мнение от Anton Anastasov » 21 Ное 2003, 16:21

На мен ми се случи нещо подобно - по време на работа вдигателят рязко губи обороти, след което се нормализира - адски неравномерно по време на път.
Оказа се, че кабела на импулс-гебера се е протрил от перката на генератора и при навлажняване прави парчета. Смених го и сега всичко е наред.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook