е30 1.8 карбуратор към е30 1.8i

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

е30 1.8 карбуратор към е30 1.8i

Мнение от 320iPower » 08 Яну 2007, 14:03

та избаварчих се и аз :mhihi: зех една 316ка 1.8 карбуратор 87година,та то имаше друга подобна тема пак от мен но тази е по конкретна,мисля да го разглобя тоя мотор и да се сменят основни биелни лагери,мисля бутала от 1.8и да се сложат,а също и клапаните,мисля и маховик да улекотята,та ще е хубаво да се развие една такава тема за да знаят за в бъдеще и другите как стават нещата та и аз да разбера де
Които е правил подобни корекции да споделя,глава направо от 1.8и ли да взема или на моята могат да се сложат такива клапани,ако има и схеми и картинки на мотори(прилики-разлики) за да се образовам :help: :mhihi:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 08 Яну 2007, 14:39

Глава, колектори, дюзи, компютър, инсталация, помпа ( всъщност целия инжекцион ), тръбичка за обратен бензин, друга сонда... Един вид - Луда Работа ;) Малко по-лесно става с К-Джетроника, че поне няма компютър, ама пак е тегава работата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 08 Яну 2007, 14:53

а не бе човек не мисля да слагам инжекцион,говоря за самия мотор кво може се ползва,то по добре цял мотор да си купя ако тръгна с инжекцион да се занимавам

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 08 Яну 2007, 15:16

Ами, то между 316 и 318i разликата е само в главата и инжекциона - всичко друго си е еднакво ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 08 Яну 2007, 18:43

а значи аз кво съм разбрал тогава,останал съм с впе4атлението че като диаметур бутала са еднакви,а има няква разлика във височината на буталото(явно не съм разбрал),добре тогава както разбирам е трудно да се намери 2литров 4цилиндров мотор за да се земат от него карантиите какво друго мога да направя по моя мотор за да извлека максимума от него преди да почвам с турбината,освен шлаиф на глава(разширяване смукателни,изпускателни канали),олекотяване на маховик,изпускателни тръби след колекторите(по широки) и краино гърне

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 08 Яну 2007, 19:12

:shock: "двулитров мотор-четири цилиндров"за BMW :dunno:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Яну 2007, 19:46

RORO написа::shock: "двулитров мотор-четири цилиндров"за BMW :dunno:


Колега има много писано по форума за въпросния мотор М10Б20 прочети или направо го нахрани нещо и след минутки ще видиш Вайпъра как ще те сдъвче :P Той е голям почитател на тоя мотор и като цяло на М10! Ако имате някакви въпроси мисля че той е човека който може да отговори ;) Аз съм доста невеж там!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 08 Яну 2007, 20:14

320iPower написа:а не бе човек не мисля да слагам инжекцион,говоря за самия мотор кво може се ползва,то по добре цял мотор да си купя ако тръгна с инжекцион да се занимавам


Приятелю, освен ако не си ексцентричен син на кредитен милионер (и митничар всъшност става) с излишъци от свободно време и ентусиазъм не се захващай с глупости.
Всъшност по това, че си си взел Е30 316, заключавам че баща ти не е забогатял продавайки държавните интереси.
Ако моторчето ти е добро - давай газ до ламарината и си викай "ей като го сдухам, ше го отворя и тогава ..."
... тогава може и нищо да не стане но поне до тогава ше си покарал Е30 па ако ще и М10В18 с карбуратор. :mhihi:

говоря от малко личен опит по въпроса.
верно че не съм сериозен като някои от хората тук, но имай едно на ум - да не кажеш после - абе що не казахте в какъв филм влизам?!

Ако все пак (о, неразумнии!) решиш да става екшън:
1. Буталата на карбуратора са със степен 9.5 : 1 и ако оставим настрана K-Jetronic-a (и някои стари ненамираеми модели) няма М10 с по-висока степен - късните Л-Jet-ове с ламбда са 8.2 : 1 (ебати ташака). Така че ако буталата не са ти износени - сменяй сегменти и фърчи.
2. Главата от карбуратор все си мисля, че няма майстор дето ше се фане да ти я прави от тесни на широки клапани, че и да ти я направи както трябва, пък и входящите портове и колектори на карбураторната са по-тесни, така че си търси глава "18i"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 08 Яну 2007, 21:29

хахахах за главата не се притеснявам в русе стругарите са луди,ако знаеш от лада 1.3 какво правят лошо ще ти стане говорим си за 16-17компресия в цилиндъра :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Яну 2007, 21:32

320iPower написа:хахахах за главата не се притеснявам в русе стругарите са луди,ако знаеш от лада 1.3 какво правят лошо ще ти стане говорим си за 16-17компресия в цилиндъра :mhihi:

а това какво общо има със стругарите, компресията де... :roll:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 08 Яну 2007, 21:33

320iPower написа:хахахах за главата не се притеснявам в русе стругарите са луди,ако знаеш от лада 1.3 какво правят лошо ще ти стане говорим си за 16-17компресия в цилиндъра :mhihi:
знаем за бегачките на глава от население в Русе ;) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 08 Яну 2007, 21:45

за бегачките си прав може да не са за по над 10-20к и да не са лъскави но пък никои не може да успори това че вървят и че са многооооооо :mhihi: :mhihi:
а относно стругарите се пак те са хората които стоят зад големите мотори,а не хората които ги зглобяват

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 08 Яну 2007, 21:48

320iPower написа:за бегачките си прав може да не са за по над 10-20к и да не са лъскави но пък никои не може да успори това че вървят и че са многооооооо :mhihi: :mhihi:
а относно стругарите се пак те са хората които стоят зад големите мотори,а не хората които ги зглобяват
тва имах впредвид ве мой ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 10 Яну 2007, 14:10

Тъй като така или иначе си решил колата ти да върви, трябва да си наясно, че накрая всичко е обвързано с разхода на бинзин.

Най-безболизнения и ефективен за теб ъпгрейд в свучая ще е да смениш карбуратора.
С подходящия БРОЙ карбуратори от тоз мотор без да го отваряш спокойно можеш да постигнеш 130+ коня, но трябва да си носиш бензиностанция отзад ;)
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 10 Яну 2007, 16:18

хахаххаха разхода на бензин е проблем на всяка една кола която върви,пределно ми е ясно че с едни 2 вебера ще ми дава разход от около 20-30л при настъпване,затова първо ще отворя моторя,ще направя квото съм правил по ладовия мотор на скодичката,ще видя къв разход ще ми даде и от там нататък ще се решава турбо ли ще е вебери ли,ще видя и с парите как ще съм естествено.
За сега съм почнал да копувам чаркалаци и до месец 2 я отварям
п.с някои може ли да даде инфо сегментите какви пари са горе долу,че те са следващите в списъка :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook