325i again...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
325i again...
Привет,
Първо искам да ви благодаря на всички за подкрепата - морална, а и не само, която ми оказахте покрай неприятния случай с моята бивша 325-ца, за който бях писал преди време. По темата - новината не е много прясна, но покрай работата и празниците (които прекарах в провинцията в почивка - и пълна изолация от интернет) не ми остана много време да пиша.
Сагата с моята ударена 325i-ца завърши с 325i отново... Старата ми 325-ца (след не малко колебания) беше бракувана, макар че по мненията на мнозина, щетите по нея макар и значими бяха поправими. Новата ми 325-ца е също добре позната ви кола - това е колата на Любо Мегов, която сте виждали по много събори и мероприятия. Забавното е че колата е с почти същия Вин номер като предишната! От 17-те знака, като изключим контролната цифра, има разлика само в 3. Новата ми е30-ска е с няколко месеца по-възрастна от предишната и е произведена в края на лято 1989, докато моята беше произведена в края на 1989 (а регистирана - 1990). И тази кола е била поръчана с М-Техник 2 пакет, с М-Техник окачване, с рекаро салон - само че няма(ше) шпер диф. За любопитните снимки на колата, правени от предишния собственик има тук
Веднага след покупката (малко преди коледа), колата я закарах в Пловдив, при Роската. Повечето от по-старите посетители на форума го познават от пламенните му постове. За мен пък Роската е един от малкото специалисти-реставратори на стари БМВ-та, който е изключително голям познавач на марката, на моделите, ценител, влагаш цялото си сърце в разрешаването на дори и дребни нередности по старите коли. Както вероятно сте забелязали - аз си падам най-вече по автомобила БМВ в оригиналния му вид, може би затова с Роската толкова много си допадаме. Може би сега е момента да изкажа благодарности на Любо Мегов, от една страна че е запазил такава кола, в такова състояние, от друга страна - че се реши точно на мен да я даде; И също - надявам се да извини, че си позволявам част от неговите подобрения, по изграждането на които е хвърлил доста труд, да бъдат изкоренени от мен: просто аз предпочитам колата да е възможно по-близо до stock вида си... Дотук сме направили прехвърляне на мотора от моята стара в тази която взех от Мегов (макар че и оригиналния мотор на тази кола си беше отличен, но по ред причини аз предпочитам другия), скорости, шпер, генерация - цялата. Също покрай мотора смених таблото и чек-контрола, скоростния лост. Де-тунинговане беше извършено и в замяна на всички боядисани в червено елементи в предния кош - капака на релетата, капака на дистрибуторната капачка, голяма част от другите елементи си отидоха със смяната на мотора. Също - махнах отпред горните и долни вежди, както и черната облицовка на бъбреците. Каня се да сменя и задните стопове с такива с жълти мигачи (а не боядисани в червено). Най-вероятно ще сваля допълнителните уреди, макар и някои от тях да са полезни, както и музиките. Малко се колебая относно съдбата на опциите, които са оригинални, но колата не е била поръчана с тях. Такива са - ел.стъкла, ел.люк (уви, модел от е34), борд.комп (стара моя мечта, която ту исках, ту не исках): но така или иначе малко се отклонявам от сток състоянието - все пак колата нямаше шпер, а вече има. А тези елементи са в боляма степен в хармония с останалите в купето. За сега тези въпроси са ми с нисък приоритет. Въобще надявам се да автомобила да се превърне в запазен добър екземпляр от късните 325i M-Technik коли.
Истина е че на практика всъщност ще имам части за почти две 325i M-Technik. Вероятно голяма част от излишните за мен неща ще се разпродават - но няма нужда да ми пишете на мен: с тези въпроси в голяма степен се занимава Роската, както и МадПетьо. А и за съжаление - голяма част от нещата вече са предварително резервирани или си ги оставям за резерни части. Вероятно - когато има нещо за продаване - ще има съответните теми.
За съжаление актуален снимков материал нямам. А и по колата още се работи. Твърде вероятно и през зимния сезон да не я карам много, (ако)- когато е готова - ще се прибере на топло да призимува - нали уж много я пазя... макар че понякога се чудя има ли смисъл - така или иначе предната колкото и да я пазех пак стана нелеп (а по-лошото е че в моите очи е непоправим) инцидент, не е ясно и с тази какво може да се случи... Мисълта ми е че не съм сигурен дали и кога ще има снимки - вярно колата не е нещо особено но на мен започва все повече да ми харесва и да ми напомня все повече за първата, която имах. Вероятно снимки ще има, макар че не си падам по публичност особено много...
Отделен е факта, че при купуването на тази много се колебах. Сега дори малко съжалявам. Не се и съмнявам че ще стане много добре като цяло. И все пак откакто я купих пак ме гложди усещането че пак се вкарах в играта и пак започнах да прекалявам. Дори и заради самата кола вече успях да се скарам с близък член на моето семейство - по супер нелеп начин и малко ме е яд от цялата ситуация... въобще реставрацията на стар автомобил е трудно начинание, не бих го препоръчал на приятели и хора без опит и средства, а и самите резултати са със съмнителна стойност. А защо ли аз пак започнах? Донякъде благодарение на всички вас, донякъде сам не успях да се сдържа и отбелязах поредната загуба в борбата срещу себе си... но какво пък - народът е казал "всяко зло за добро", та и аз на това се надявам.
Още веднъж Ви благодаря за подкрепата. Както вече писах - проекта ми "325 again" се осъществява в голяма степен благодарение на невероятната поддръжка, която срещнах тук. Благодаря!
Първо искам да ви благодаря на всички за подкрепата - морална, а и не само, която ми оказахте покрай неприятния случай с моята бивша 325-ца, за който бях писал преди време. По темата - новината не е много прясна, но покрай работата и празниците (които прекарах в провинцията в почивка - и пълна изолация от интернет) не ми остана много време да пиша.
Сагата с моята ударена 325i-ца завърши с 325i отново... Старата ми 325-ца (след не малко колебания) беше бракувана, макар че по мненията на мнозина, щетите по нея макар и значими бяха поправими. Новата ми 325-ца е също добре позната ви кола - това е колата на Любо Мегов, която сте виждали по много събори и мероприятия. Забавното е че колата е с почти същия Вин номер като предишната! От 17-те знака, като изключим контролната цифра, има разлика само в 3. Новата ми е30-ска е с няколко месеца по-възрастна от предишната и е произведена в края на лято 1989, докато моята беше произведена в края на 1989 (а регистирана - 1990). И тази кола е била поръчана с М-Техник 2 пакет, с М-Техник окачване, с рекаро салон - само че няма(ше) шпер диф. За любопитните снимки на колата, правени от предишния собственик има тук
Веднага след покупката (малко преди коледа), колата я закарах в Пловдив, при Роската. Повечето от по-старите посетители на форума го познават от пламенните му постове. За мен пък Роската е един от малкото специалисти-реставратори на стари БМВ-та, който е изключително голям познавач на марката, на моделите, ценител, влагаш цялото си сърце в разрешаването на дори и дребни нередности по старите коли. Както вероятно сте забелязали - аз си падам най-вече по автомобила БМВ в оригиналния му вид, може би затова с Роската толкова много си допадаме. Може би сега е момента да изкажа благодарности на Любо Мегов, от една страна че е запазил такава кола, в такова състояние, от друга страна - че се реши точно на мен да я даде; И също - надявам се да извини, че си позволявам част от неговите подобрения, по изграждането на които е хвърлил доста труд, да бъдат изкоренени от мен: просто аз предпочитам колата да е възможно по-близо до stock вида си... Дотук сме направили прехвърляне на мотора от моята стара в тази която взех от Мегов (макар че и оригиналния мотор на тази кола си беше отличен, но по ред причини аз предпочитам другия), скорости, шпер, генерация - цялата. Също покрай мотора смених таблото и чек-контрола, скоростния лост. Де-тунинговане беше извършено и в замяна на всички боядисани в червено елементи в предния кош - капака на релетата, капака на дистрибуторната капачка, голяма част от другите елементи си отидоха със смяната на мотора. Също - махнах отпред горните и долни вежди, както и черната облицовка на бъбреците. Каня се да сменя и задните стопове с такива с жълти мигачи (а не боядисани в червено). Най-вероятно ще сваля допълнителните уреди, макар и някои от тях да са полезни, както и музиките. Малко се колебая относно съдбата на опциите, които са оригинални, но колата не е била поръчана с тях. Такива са - ел.стъкла, ел.люк (уви, модел от е34), борд.комп (стара моя мечта, която ту исках, ту не исках): но така или иначе малко се отклонявам от сток състоянието - все пак колата нямаше шпер, а вече има. А тези елементи са в боляма степен в хармония с останалите в купето. За сега тези въпроси са ми с нисък приоритет. Въобще надявам се да автомобила да се превърне в запазен добър екземпляр от късните 325i M-Technik коли.
Истина е че на практика всъщност ще имам части за почти две 325i M-Technik. Вероятно голяма част от излишните за мен неща ще се разпродават - но няма нужда да ми пишете на мен: с тези въпроси в голяма степен се занимава Роската, както и МадПетьо. А и за съжаление - голяма част от нещата вече са предварително резервирани или си ги оставям за резерни части. Вероятно - когато има нещо за продаване - ще има съответните теми.
За съжаление актуален снимков материал нямам. А и по колата още се работи. Твърде вероятно и през зимния сезон да не я карам много, (ако)- когато е готова - ще се прибере на топло да призимува - нали уж много я пазя... макар че понякога се чудя има ли смисъл - така или иначе предната колкото и да я пазех пак стана нелеп (а по-лошото е че в моите очи е непоправим) инцидент, не е ясно и с тази какво може да се случи... Мисълта ми е че не съм сигурен дали и кога ще има снимки - вярно колата не е нещо особено но на мен започва все повече да ми харесва и да ми напомня все повече за първата, която имах. Вероятно снимки ще има, макар че не си падам по публичност особено много...
Отделен е факта, че при купуването на тази много се колебах. Сега дори малко съжалявам. Не се и съмнявам че ще стане много добре като цяло. И все пак откакто я купих пак ме гложди усещането че пак се вкарах в играта и пак започнах да прекалявам. Дори и заради самата кола вече успях да се скарам с близък член на моето семейство - по супер нелеп начин и малко ме е яд от цялата ситуация... въобще реставрацията на стар автомобил е трудно начинание, не бих го препоръчал на приятели и хора без опит и средства, а и самите резултати са със съмнителна стойност. А защо ли аз пак започнах? Донякъде благодарение на всички вас, донякъде сам не успях да се сдържа и отбелязах поредната загуба в борбата срещу себе си... но какво пък - народът е казал "всяко зло за добро", та и аз на това се надявам.
Още веднъж Ви благодаря за подкрепата. Както вече писах - проекта ми "325 again" се осъществява в голяма степен благодарение на невероятната поддръжка, която срещнах тук. Благодаря!

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Всички се радваме изключително много.
Добре дошъл отново сред нас!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Първо честита нова година и , втор много се радвам за теб Андро и за "нея"
Задето си пак във Филма , и защото такива коли трябва да остават при ентусиастите , и без това вече са на привършване.
Помежду другото и аз съм прекарал стотина часа в "реставриране" на тази красавица , надявам се външния вид да е още блестящ. Пожелавам ти само приятни емоции и преживявания с нея

Помежду другото и аз съм прекарал стотина часа в "реставриране" на тази красавица , надявам се външния вид да е още блестящ. Пожелавам ти само приятни емоции и преживявания с нея


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Честита Нова Година и от мен Андро! Поздравления!
Искрено се радвам за решението ти, и най-важното е според мен ти да си доволен от цялата работа!
Поздравления и ти пожелавам да се похвалиш скоро на живо
да се появиш на някоя от сбирките, скришом и леко прикривайки усмивката която не може да слезне от лицето ти..очевидно при шофирането на такава легенда
Поздравления

Искрено се радвам за решението ти, и най-важното е според мен ти да си доволен от цялата работа!
Поздравления и ти пожелавам да се похвалиш скоро на живо


Поздравления




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Страхотна кола попаднала в правилните ръце радост за окото на ентусиаста.
От мен пожелания за безавариино препускане и се радвам, че остана в редиците на Е30 сектата
От мен пожелания за безавариино препускане и се радвам, че остана в редиците на Е30 сектата

Ма много ме кефи тази кола!!!










- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Еииий , най-накрая хубава новина, нопоследак само строшени коли , нали трябва да има и такива като теб и дилян, и роската и пецата, ванката и и и ........ и аз, в известен смисъл, като просто моята задача е да я запаза моята карасавица в вида и , и да я боядисам
Радвам се много , честно .............. успех

Радвам се много , честно .............. успех

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Браво
Ще чакам с нетърпение да видя резултата,но според мен не е необходимо да се придържаш чак толкова към сток вариант.
Имам в предвид ,защо да се отказваш от ел. стъклата и шибидака и големия борд? Ми ако не е оригинален шибидака просто го смени с оригинален ел. иначе за излишния тунинг съм твърдо ЗА
Няма по красиво нещо от "Е30 М-техник 2"
(без подобрения).
Успех

Ще чакам с нетърпение да видя резултата,но според мен не е необходимо да се придържаш чак толкова към сток вариант.
Имам в предвид ,защо да се отказваш от ел. стъклата и шибидака и големия борд? Ми ако не е оригинален шибидака просто го смени с оригинален ел. иначе за излишния тунинг съм твърдо ЗА

Няма по красиво нещо от "Е30 М-техник 2"

Успех


- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
vld написа:Няма по красиво нещо от "Е30 М-техник 2"!:
честито на е30ката сигурно ке биде перфектен егземплар !
Позарав Кирил.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани