Chek Engine при 324 тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Chek Engine при 324 тд
Привет на вси4ки.... преди всичко искам да се похваля, 4е от няколко дни сам горд собственик на второ Е30 324 тд, другото е само 324. от както имам парвото, все ми бе6е в главата как да го турбирам, тарсих двигател от ТД и наи накрая, след близо 2 години изпадна една обява в ПРОДАВА. за мои касмет 4овека бе6е от Варна, което ми помогна доста, след разговор по телефона стана ясно, 4е 4овека дава и цялата кола на доста сносна цена. колата има някои проблем4ета, но пове4ето са козмети4ни и с времето 6те ги отстраня. наи-много ме притеснява оба4е едно не6то и за това имам нужда от савет. проблема е следния: паля колата и докато загрее вси4ко е то4но, с изклю4ение на това, 4е лампата на таблото Chek почва да мига. и това не го прави винаги а само когато колата е била карана скоро, в смисал е леко топла. сутрин като я пална за парви път Chek-a не светва до рестартиране на двигателя. тва е едното, което не ме притеснява кои знае колко, просто е неприятно да мига лампа насре6та ми и да ми казва, 4е не6то не е наред. по големия проблем е, 4е след като колата загрее, запо4ва да се шие с оборотите. колата работи на 1000 RPM-s което за мене не е нормално, но загрее ли, по4ва да варти 900-1000 RPM-s в секунда...ъ,Ъ,ъ,Ъ,ъ,Ъ...много неприятно, като спра някаде, светофар примерно, зву4и доста грубо. как да го оправя тва. или трябва да ходя на диагностика. как да намаля оборотите. извинявам се, 4е маи вапросите станаха пове4ко, но тва за оборотите наи много ме интересува. ако някои има неква идея, моля да сподели. благодаря предварително.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Ми щтом е електронно,мисля,че корекцията на обороти става чрез компютър следователно трябва да отидеш на диагностика и евентуално от там да ти корегират и оборотите
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
a възможно ли е това да е при4ината поради която не ми работи разходомера като хората. ходи наляво-надясно, грам ни6то то4но не показва...
здрасти
имах подобен проблем само, че с бензинов двигател на мазда 626 от 1996г..
оборотомера ми скачаше от 900 на 1400 и пак обратно.
след ходене по мъките около месец по какви ли не майстори и инвестиране на доста пари в смяна на произволни неща по осмотрение на майсторите накрая отидох при местния сервиз на мазда. там след 10 мин диагностика на компютъра ми казаха невероятната диагноза "Спукана гарнитура на входящия колектор".
невярвайки си взех една гарнитура и отворих.
Бяха безумно прави. В момента в който я смених и занулиха Компа колата започна да работи като нова.
Мой приятел също имаше подобен проблем и се оказа подобна история.
но пак напомням, че става въпрос за бензинови мотори.
ПС. Случката беше извън пределите на родната ни страна и не съм убеден дали тук ще имат толкова прецизна диагностика или кадри които да успеят да разчетат грешките които показва компа.
имах подобен проблем само, че с бензинов двигател на мазда 626 от 1996г..
оборотомера ми скачаше от 900 на 1400 и пак обратно.
след ходене по мъките около месец по какви ли не майстори и инвестиране на доста пари в смяна на произволни неща по осмотрение на майсторите накрая отидох при местния сервиз на мазда. там след 10 мин диагностика на компютъра ми казаха невероятната диагноза "Спукана гарнитура на входящия колектор".
невярвайки си взех една гарнитура и отворих.
Бяха безумно прави. В момента в който я смених и занулиха Компа колата започна да работи като нова.
Мой приятел също имаше подобен проблем и се оказа подобна история.
но пак напомням, че става въпрос за бензинови мотори.
ПС. Случката беше извън пределите на родната ни страна и не съм убеден дали тук ще имат толкова прецизна диагностика или кадри които да успеят да разчетат грешките които показва компа.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
амм оборотите може6 да си регулира6 от гнп-то
понякога мени оборотите ако е отварян горния панел на гнп-то
там трябва да се деиства мноо прецизно зада е си4ко както трябва:
това може6 да разбере6 като свали6 панела на гнп-то кадето влизат кабелите.има една пломба с 4ервен цвят ако не6то е плазган този панел пломбата трябва да е с4упена. регулирането става:
зна4и този целия панел е на 4 или 5 болта и се плазга напред и назад с което се увели4ават или намалят оборотите естествено ако пломбата е свалена за да се установи дали е свалена- с4упена трябва да се развият вси4ки болтове и да се свали целия панел за управление на гнп-то
!!! предварително трябва да се бележи на4алното положение
!!! само леки по4уквания променят оборотите т.е. много леки движения са нуйни за да се свалят оборотите
много игра4ка е това нагласяне да работи перфектно
ако не6то мени об. се наглася с леки по4уквания -напред -назад-наляво -надясно
аз имах подобни проблеми и така си ги оправих.
понякога мени оборотите ако е отварян горния панел на гнп-то
там трябва да се деиства мноо прецизно зада е си4ко както трябва:
това може6 да разбере6 като свали6 панела на гнп-то кадето влизат кабелите.има една пломба с 4ервен цвят ако не6то е плазган този панел пломбата трябва да е с4упена. регулирането става:
зна4и този целия панел е на 4 или 5 болта и се плазга напред и назад с което се увели4ават или намалят оборотите естествено ако пломбата е свалена за да се установи дали е свалена- с4упена трябва да се развият вси4ки болтове и да се свали целия панел за управление на гнп-то
!!! предварително трябва да се бележи на4алното положение
!!! само леки по4уквания променят оборотите т.е. много леки движения са нуйни за да се свалят оборотите
много игра4ка е това нагласяне да работи перфектно
ако не6то мени об. се наглася с леки по4уквания -напред -назад-наляво -надясно
аз имах подобни проблеми и така си ги оправих.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани