Не пали пущината:(((((((
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Не пали пущината:(((((((
ужас,
Паркирах я снощи пред нас и всичко си беше ОК.
Днес на обяд решавам да изляза и каква беше изненадата, Запали с доста зор и работеше сякаш е на 2 и 1/2 цилиндъра.
Викам си студено и е, като се псотопли ще се оправи. Да де ама след 2-3 минути я изтървах и загасна. Оттам нататък ни дума, ни вопъл ни стон. Изхабих един акумолатор, дърпаха ме из целия квартал и пак нищо.
Почистих свещите, искра има, помпата се чува, че работи а пущината продължава да се инати.
то верно, че навън е 0 градуса ама все си мисля че не би трябвало да се притеснява от температурите
Давайте идеи, че нямам никаква идея откаде може да е.

Паркирах я снощи пред нас и всичко си беше ОК.
Днес на обяд решавам да изляза и каква беше изненадата, Запали с доста зор и работеше сякаш е на 2 и 1/2 цилиндъра.
Викам си студено и е, като се псотопли ще се оправи. Да де ама след 2-3 минути я изтървах и загасна. Оттам нататък ни дума, ни вопъл ни стон. Изхабих един акумолатор, дърпаха ме из целия квартал и пак нищо.
Почистих свещите, искра има, помпата се чува, че работи а пущината продължава да се инати.
то верно, че навън е 0 градуса ама все си мисля че не би трябвало да се притеснява от температурите
Давайте идеи, че нямам никаква идея откаде може да е.



- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Пич на бензинов двигател му се гледа бензина тока и центровка. Така, че слагш една свещ на кабела и въртиш и гледаш ще дойде ли искара. маркуча за обратния бензин го сваляш и гледаш дали ще потече бензин. И накрая провери центровката, намери белезите по шайбите и свали капчката на делкото палчето трябва да показва 1-ви цилиндър.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
е той казва че се чувала помпата...ама това не означава че има бензин
А и другото което е че може да има бензин па ако не е к-жетроник да не отварят дюзите и пак същата работа
Имахме тука една такава Е30-ка дето като стане студено и влажно и се мокреше капачката на делкото и нещеше да пали
и Сашо всяка вечер си лягаше с капачката и кабелите в тях
После се оказа че и ЕКУ-то и се мокреше и пак нещеше да работи и го омотахме в яко найлони и скоч и нямаше проблеми до момента в който Явор не я приюти при него


Имахме тука една такава Е30-ка дето като стане студено и влажно и се мокреше капачката на делкото и нещеше да пали


После се оказа че и ЕКУ-то и се мокреше и пак нещеше да работи и го омотахме в яко найлони и скоч и нямаше проблеми до момента в който Явор не я приюти при него


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

BESSNIA написа:Пич на бензинов двигател му се гледа бензина тока и центровка. Така, че слагш една свещ на кабела и въртиш и гледаш ще дойде ли искара. маркуча за обратния бензин го сваляш и гледаш дали ще потече бензин. И накрая провери центровката, намери белезите по шайбите и свали капчката на делкото палчето трябва да показва 1-ви цилиндър.
значи бензин има. И на входящия и на обратния маркуч бензин тече като от петролна шахта.
Ток има да захрани цяла Варна. мята искра като луд.
За центровка не съм проверявал но все пак малко странно ми се струва да се прецака центровка от само себе си. все пак до снощи колата работеше перфектно, сутрин като я чукнех и палеше от 2рия оборот колкото и студено да е.
За това какъв инжекцион е ме хвърлихте в тъча. Ако щете ми вярвайте ама не знам. знам че двигателя е М10 на пъна инжекция и до там.
аз започвам да се съмнявам дали не е прецакана електрониката която отваря Дюзите., макар че все някакъв бензин минава през тъах защото свещите са доста мокри с бензин.
Дилян Пенчев написа:е той казва че се чувала помпата...ама това не означава че има бензинА и другото което е че може да има бензин па ако не е к-жетроник да не отварят дюзите и пак същата работа
Имахме тука една такава Е30-ка дето като стане студено и влажно и се мокреше капачката на делкото и нещеше да палии Сашо всяка вечер си лягаше с капачката и кабелите в тях
![]()
После се оказа че и ЕКУ-то и се мокреше и пак нещеше да работи и го омотахме в яко найлони и скоч и нямаше проблеми до момента в който Явор не я приюти при него
хммм ще си сложа и аз капачката и кабелите под възглавницата тая вечер па дано там да е проблема, макар че преди малко я отворих и си изглеждаше абсолютно наред

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ако свещите са мокри с бензин и имаш искра не би трябвало да имаш проблеми! Мерише ли отзад на бензин каот се мъчиш да я палиш?!?
Някъде в цялата работа изпускаш нещо!
Ако са ти електрически дюзите може да не пуска ток компютъра към тях и да не впръскват бензин пък да си имаш на всички маркучи!
Някъде в цялата работа изпускаш нещо!
Ако са ти електрически дюзите може да не пуска ток компютъра към тях и да не впръскват бензин пък да си имаш на всички маркучи!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:Ако свещите са мокри с бензин и имаш искра не би трябвало да имаш проблеми! Мерише ли отзад на бензин каот се мъчиш да я палиш?!?
Някъде в цялата работа изпускаш нещо!
Ако са ти електрически дюзите може да не пуска ток компютъра към тях и да не впръскват бензин пък да си имаш на всички маркучи!
Да , Мирише на бензин колкото искаш.
Предполагам,че дюзите са електрически защото отива по един кабел до всяка една от тях.Цялата работа ми изглежда мноооого странна. както вече казах ме дърпаха около 700-800 метра и не даде никаква надежда за запалване . а когато вартя на стартер понякога аха,аха да запали обаче не в последния момент се отказва.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Погледни пак искрата за да сигурен че проблема не е в комутатора или из делкото трябва да си сигурен ,че ток има. А припалването може да се получи дюзата за студения старт. (5-тата дюза) И не е възможно да ходи само по един кабел ктм дюзите трябва да са два + и - извади кабела от едната дюза и премери с мултицета дали идват 12волта.
А за центровкта съм съгласен ,че не може да се размести от само себе си но какво да ти кажа. ИЛи немаш ток или бензин или центровка , приемам ,че имаш компресия.
А за центровкта съм съгласен ,че не може да се размести от само себе си но какво да ти кажа. ИЛи немаш ток или бензин или центровка , приемам ,че имаш компресия.

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
По този начин няма да можем да ти помогнем
Трябва си да се гледа на живо, най-добре си я закарай на диагностик
Просто така ще си пишем пишем и нищо...пък и не сме майстори всички
Всеки разбира по нещичко 





Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
хм.. може да пробваш да повъртиш с натисната до край газта, преди това почисти свещите. ама може да са много неща...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
може и тоа е проблемо много мирише на бензин
. ти па земи си нови свещи, и пробай со нив, и исчисти си капата на делокото, незнам зашто ама см 100% сигурен, там некадде е проблемот.
Поздрав Кирил

Поздрав Кирил
Дилян Пенчев написа:По този начин няма да можем да ти помогнемТрябва си да се гледа на живо, най-добре си я закарай на диагностик
Просто така ще си пишем пишем и нищо...пък и не сме майстори всички
Всеки разбира по нещичко
утре ще я мъча отново
вече съм си налял ракийката и сам се опнал пред ТВто.
иначе съм смъкнал кабелите, капачката и палеца за да са сухи и топли, зареждам акумолатора и утре ще я пробвам сутринта ако не ще, ще я издарпам до някой майстор и ще видим.
БТВ някой знае ли за майстор на който да му се има вяра във Варна ?
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Ако дебитомера ти е отварян някога, отвори го и напръскай с 1 почистващ спрей вътре може па и да стане 

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
На мотора му трябва и въздух
Виж дали нещата преди дроселвата клапа са наред - маркучи, скоби. Пробвай да запалиш без филтър. Ако свещите са мокри, а не влажни, (:roll: - вижте темата за българския език в "Извън темата"
) - най-вероятно е "задавена" - трябва много въртене с натиснат докрай педал дори ако всичко останало е наред.
При паленето дебитомера не играе. По скоро ТПС-а има значение.

Виж дали нещата преди дроселвата клапа са наред - маркучи, скоби. Пробвай да запалиш без филтър. Ако свещите са мокри, а не влажни, (:roll: - вижте темата за българския език в "Извън темата"

При паленето дебитомера не играе. По скоро ТПС-а има значение.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани