Дизелски проблеми

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Дизелски проблеми

Мнение от Kunev » 19 Дек 2006, 9:46

:shock: Абе като захвана да застудява и започнаха разните му там проблеми. Минахме през свещи, акумулатори и разни други джуджавки обаче пак не ми пали лесно :help: . Сега пък се оказа че сутрин като погледна и виждам че в тръбичката между филтъра и помпата няма гориво. А пък уж всички тръби са ми наред. Като я "почерпя" с малко мафта в тръбичката пали на четвърт. Може ли някой да ми помогне и да ми каже на къде се оттича проклетата нафта :?: :help: .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Дек 2006, 10:32

Ако си сменявал горивния филтър,най-вероятно не си го навил хубаво,или просто някой спукан от старост маркуч от резервара към горивния филтър :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от Kunev » 19 Дек 2006, 21:13

:conf: Ох стана поне десет пути да ги проверявам тези връзки. Наред са. Обаче пък ми казаха че имало някакъв клапан на ГНП-то който спирал горивото да не се оттича.

steen: използвай бутона за цитат само когато е нужно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 19 Дек 2006, 21:37

Има едни допълнителни клапанчета слага се преди горивния филтър и си ОК!!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Дек 2006, 22:41

Oригинално няма никакви клапани на Е30 всичко е вакум ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Дек 2006, 22:43

///MILEN написа:Има едни допълнителни клапанчета слага се преди горивния филтър и си ОК!!!!


къде ги продават тия клапанчета?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 20 Дек 2006, 7:58

При нас ги има по всички авточасти струват 10-12 лв

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от Kunev » 20 Дек 2006, 9:28

Номерът обаче е да не "натаманяваме" нещата ами да ги правим по възможност по оригиналния начин. Знам за тези клапанчета, обаче мен ме дразни когато не е оригинално. Сега даже издирвам чипа за управлението на оборотомера защото не работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 11:45

Веднага ти казвам къде е проблема>
колегата е прав и го послушай. Трябва ти ново прозрачно маркуче то си е направо пръбичка. Тя се продава с накрайниците неизпуска. Аз така минах по тоя път с тия клапанчета купувах си маркучета накрая ходих в Камор сложиха ми оригинално и ми дадоха лист с две или три години гаранция.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2006

Мнение от presley » 20 Дек 2006, 16:13

Най-трудно е да намериш от къде дизела засмуква въздух!Много често се оказва,че е от маркучетата на дюзите за излишната нафта или някоя дюза,но може да е и от помпа.Много са го"яли"като теб. Затова не се лигави а слагай едно клапанче и си решаваш проблема завинаги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 16:49

колега извинявай че се намесвам в твоето мнение ама не жоможе да е от маркучетата на излишната нафта. Гориво може да се върне само ако колата работи. Имам предвид спираш маркуча за приидващата нафта и колата продължава да работи. Правил съм го това. Така е възможно на друга кола но не на това БМВ щото то вътре си има клапан за тая работа. те хората са се сетили за това.
Аз имах такъв и го махнах. Съсдава се голям вакум сутрин при палене и когато е гъста нафтата е възможно да се скъсат точно мъркучетата за обратната нафта. това лично съм го констатирал.

steen: това някаква мода ли е да цитирате предното мнение ? ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2006

Мнение от presley » 20 Дек 2006, 21:54

Колега,извинявай,но би ли обяснил пак,че не те разбрах?
За кой клапан ми говориш,къде се намира?Струва ми се,че бъркаш нещо,но обясни по-ясно за да съм сигурен и да ти отговоря.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от Kunev » 21 Дек 2006, 10:06

Има и още проблеми за решаване. Тази кола много ми хареса въпреки проблемите и направо се влюбих в нея. Беше направо пълна морга отвсякъде. Едвам съм я възтановил до тука, и всичко слагам само оригинал. Сега пък се събуждам тази сутрин и "о-небеса" в маркуча има гориво ;) Другия проблем е че сутрин на студено кади един хубав бял пушек който изчезва след 2-3 минути работа. Май ще трябва да свалям наред дюзи с помпа а? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Дек 2006, 11:14

понеже си без турбо проблемите са значително по малко.
Ако е центровка на помпата ще има разлика в паленето на топло и студено, ако харчи масло друго се сещам :confused:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 30 Дек 2006, 0:32

До тук прочетох само глупости.Дизела си има обратен клапан на помпата.Че кой според вас гаси колата?Ако попадне неква мизерия и почва да връща нафта.Навива се на помпата с кл.30 май,а отгоре има кабел +.В момента неам снимки,сори.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook