Щанга м/у двата тампона ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Щанга м/у двата тампона ?
От каде мога да си намерия щанга между двата тампона отгоре на двигателя за Е30 325 '89
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
ако говориш за тази между ланжеронитеотгоре на макферсона дет се слага (а може и на задницата) сам0 по поръчка се прави... поне аз незнам в Бг да ги продават някъде... (може вариант втора употреба но много трудне се намира таквоз нещо,...) Във Враца да ти направят (със регулиращ винт по средата струва 180лв. за предницата) за отзад още не са правили но ако ти земат размери ще ти направят...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
а да, АЗ имам майското Zender и август - Rieger цените на предната са около 100Евро (варират от 80 до 150) но маи е без доставка...
инацхе съм си наресал една задна престилка за Е30 на реигер дженезис ама 450Евро и искат
нооо само да си ми върнат книжката ще се мисля..... 
инацхе съм си наресал една задна престилка за Е30 на реигер дженезис ама 450Евро и искат


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Преди си мислех, че тая щанга трябва да е леко огъната за да може да подава при големи натоварвания, но май не е така.
Гледах на една Шкода, допълнително оборудвана с такава щанга, която е фабрично направена (в Шкода) е просто една тръба и то права.
Така, че един добър заварчик може да свърши работата за доста по-малко пари.
Проблема ще е монтажа, но си струва да се опита.
Гледах на една Шкода, допълнително оборудвана с такава щанга, която е фабрично направена (в Шкода) е просто една тръба и то права.
Така, че един добър заварчик може да свърши работата за доста по-малко пари.
Проблема ще е монтажа, но си струва да се опита.
абе да ти кажа само заварчик няма да стане, защото аз си правя такава и има доста тънки неща... например - размерите трябва да са много точни, трябва и стругар задължително заради фланците, пак с прецизни размери, винт един посредата се слага за реглаж, и като се прибавят и материалите....
а иначе формата не е от значение... ако мотора позволява, може и да е права тръба, няма проблеми
а иначе формата не е от значение... ако мотора позволява, може и да е права тръба, няма проблеми
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани