Карбуратор 2ВЕ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Карбуратор 2ВЕ
Четох всичко написано за него, но не открих решение на моят проблем.
Въздушната клапа (смукача) не работи, затваря за миг като дам на контакт но след това стои напълно отворена. Стъпковото моторче и потенциалометъра на дросела работят. Възможно ли е проблема да е в компютъра?
Въздушната клапа (смукача) не работи, затваря за миг като дам на контакт но след това стои напълно отворена. Стъпковото моторче и потенциалометъра на дросела работят. Възможно ли е проблема да е в компютъра?
INTERSCAN RALLY TEAM
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
По улиците на Белград по време на бомбардировките можеха да се видят надписи от рода на "Колумбе, да ти еба любопитството!"
А по въпроса - не се притеснявай Нино - това му е нормалната работа

А по въпроса - не се притеснявай Нино - това му е нормалната работа

- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
нино написа:Добър вечер, клапата не затваря при работещ двигател. Това не е нормално.
провери тпс са дали е наред а ако е то тогава проблема е в компютъра.... от автоморга струва около 60 до 80 лв но това са стари дървета и подлежат на ремонт вътре има 2 транзистора които управляват въпросната клапа и излизат от пин 14 и 15 постави там където е щтекера на мотор4ето светодиод последователно свързан с съпротивление около 300 ома и ако примигва зна4и проблема ти е в мотор4ето ако ли не..... компютър
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Моят компютър е с номер 0 260 200 005, имам резервен с номер 0 260 200 002 от същият модел ВМW. Ще стане ли, или трябва да търся със същият номер?
п.п
Какво е тпс?
п.п

INTERSCAN RALLY TEAM
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
ТПС е тротъл позишън суйч
ключе което следи положението на дроселната клапа...така поне аз знам! Но в случая не знам това както общо има със клапата на смукача!


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:ТПС е тротъл позишън суйчключе което следи положението на дроселната клапа...така поне аз знам! Но в случая не знам това както общо има със клапата на смукача!
има потенциометър който следи позиция на дроселовата клапа независимо 4е е с карбуратор.. та ако екуто не знае 4е си подал газ то няма и да ти 4укне преддроселовата клапа та именно тоя потенциометър е Trotle position sensor TPS
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

quote="lowdriver"]Дилян е прав обаче, в този случай става въпрос за суитч, потенциометрите
влизат в употреба мааааалко по-късно.[/quote]
ами да фанем бас ако искаш да си заложиме колите
на тоя карбуратор му знам и кътните зъби
и за да не говоря празни приказки ще посна снимка на TPS sa
потенциометри4ен дат4ик общо съпротивление 2,5 кОм за изправен се с4ита ако при окъсен край на управляваното перо има около 200 ома окъсен край се подразбира при пуснат педал
www.bilder-speicher.de/Salim500399.grat ... -page.html
влизат в употреба мааааалко по-късно.[/quote]
ами да фанем бас ако искаш да си заложиме колите

на тоя карбуратор му знам и кътните зъби
и за да не говоря празни приказки ще посна снимка на TPS sa
потенциометри4ен дат4ик общо съпротивление 2,5 кОм за изправен се с4ита ако при окъсен край на управляваното перо има около 200 ома окъсен край се подразбира при пуснат педал
www.bilder-speicher.de/Salim500399.grat ... -page.html
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

нино написа:Моят компютър е с номер 0 260 200 005, имам резервен с номер 0 260 200 002 от същият модел ВМW. Ще стане ли, или трябва да търся със същият номер?
п.пКакво е тпс?
Аз съм с 005 накрая но съм слагал и с 002 работи но трябва да се коригира празният ход ина4е друга разлика не съм видял
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Писал съм,че потенциометъра на дросела работи. Утре ще сменя компютрите
.
viper70, от къде се регулират ниските?

viper70, от къде се регулират ниските?
INTERSCAN RALLY TEAM
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Aбе, колеги! Вие май не сте виждали наживо такъв карбуратор
На 2ВЕ ръчен реглаж на празния ход няма. Това става със серводвигателче, което действа само когато ключето на дросела е щтракнало. Смукача се управлява динамично от компютъра посредством серво двигателче, като се вземат в предвид показателите за оборотите на двигателя и температурата на водата.
Само за проба може да се махне тенджерата и рязко да се подаде пълна газ - дори на загрял двигател ще видите, че смукача ще започне леко да притваря за да обогати сместа и да се изреже по-бързо мотора.
Друга проба за читаво работещ смукач: маха се тенджерата на загасен мотор и се завърта ключа, но не се пали мотора. Тогава клапата трябва да е напълно затворила, като ако се завърти стартера трябва да отвори.
http://bmworg.ru/repair/engine/karb/2b4-2be.php?img=06

Само за проба може да се махне тенджерата и рязко да се подаде пълна газ - дори на загрял двигател ще видите, че смукача ще започне леко да притваря за да обогати сместа и да се изреже по-бързо мотора.
Друга проба за читаво работещ смукач: маха се тенджерата на загасен мотор и се завърта ключа, но не се пали мотора. Тогава клапата трябва да е напълно затворила, като ако се завърти стартера трябва да отвори.
http://bmworg.ru/repair/engine/karb/2b4-2be.php?img=06
viper написа:Aбе, колеги! Вие май не сте виждали наживо такъв карбуратор![]()
Та реглаж се прави и още как



регулира се посредством ВИНТА който е на лоста отдолу и се изклю4ва контакта възтановяват се отново вси4ки отка4ени неща дат4ика и шлауха и се проверява дали има стабилен празен ход ... око няма се прави проверка отново за тея 6,84 мм по гореописания на4ин ако вси4ко е наред се развива малко винта на пред дроселната заслонка докато се полу4ат стабилен празен ход... хубаво е и да има CO тестер за да се регулира и сместа на празен ход ама тва са екстри та КОЙ беше казал 4е празният ход не се регулира


Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани