Смяна на радиаторчето на парното
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Смяна на радиаторчето на парното
Въй въй въй
"Първо свали кората между седалките с двата пепелника и т.н. вади се лесно и виж дали можеш да измъкнеш радиаторчето покраи педалите.Ако може си касметлия ако не свалаш таблото и вадиш радиаторчето но сам незнам дали ще се справиш..."
Хайде някой да обясни още по-просто, ако може, ама като за тъпанари!


"Първо свали кората между седалките с двата пепелника и т.н. вади се лесно и виж дали можеш да измъкнеш радиаторчето покраи педалите.Ако може си касметлия ако не свалаш таблото и вадиш радиаторчето но сам незнам дали ще се справиш..."
"Heater matrix - removal and refitting
1 Disconnect the battery negative cable.
2 Drain the cooling system.
3 Remove the centre console. Spread an old blanket over the front
carpeting; this will prevent stains if any residual coolant spills.
Removal
3-Series models
4 Remove the left-hand side heater ducting, and set it aside.
5 Remove the heater valve clamp.
6 Remove the screws and detach the flange where the two coolant lines enter the heater matrix case. Be careful; some coolant may
spill.
7 Remove the two screws holding the heater matrix case to the heater main assembly.
8 Slide the heater matrix out of the mounting. Be careful not to spill any of the remaining coolant in the heater matrix when removing it.
5-Series models
9 Disconnect the temperature sensor electrical connectors.
10 Disconnect the straps holding the wiring to the case, and set the wiring out of the way.
11 Unfasten the cover fasteners.
12 Remove the screws holding the cover in place, then remove the cover.
13 Disconnect all heater pipe connections attached to the heater matrix. Be careful, some coolant may spill.
14 Lifting on the right side of the heater matrix first, remove the heater matrix.
Refitting
Note: Always use new O-rings when attaching
the coolant lines to the heater matrix.
15 Refitting is the reverse of removal. Refill the cooling system, then run the engine with the heater on, and check for
correct operation and leaks."
Хайде някой да обясни още по-просто, ако може, ама като за тъпанари!


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
То се е видяло, че съм луд и си говоря сам, ама взех и да си пиша и отговарям сам.
Хич не се лъжете да почвате да разглабяте, особенно ако нямате огромен запас от нерви и време! Ние разглабяхме и разглабяхме и беше лудница свалихме 1 тон неща от колата и пак не стигнахме до там където трябва, оказа се, че трябва кормилната уредба да се разглабя!
За това намерете си здрав радиатор и читав майстор и си пийте бирата на спокойствие вместо да се мъчите.
Още нещо - мойта по вин е 87-ма и явно е новия радиатор, защото си взех такъв от е30 троен стоп ~90 и е абсолютно същия (с ел. клапан), така, че явно на последните 2-ни стопчета им слагат по-новите радиатори! мдаааааааа
п.с. няма никакав шанс да се бръкне от към жабката по простата причина, че радиатора е в много голяма и здрава кутия
, която няма разглабяне
п.п.с. ДАНО ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА СМЯНА на туй чудо. Ако пък ви се наложи, чететеееее
ПОЗДРАВИ!

Хич не се лъжете да почвате да разглабяте, особенно ако нямате огромен запас от нерви и време! Ние разглабяхме и разглабяхме и беше лудница свалихме 1 тон неща от колата и пак не стигнахме до там където трябва, оказа се, че трябва кормилната уредба да се разглабя!



За това намерете си здрав радиатор и читав майстор и си пийте бирата на спокойствие вместо да се мъчите.
Още нещо - мойта по вин е 87-ма и явно е новия радиатор, защото си взех такъв от е30 троен стоп ~90 и е абсолютно същия (с ел. клапан), така, че явно на последните 2-ни стопчета им слагат по-новите радиатори! мдаааааааа
п.с. няма никакав шанс да се бръкне от към жабката по простата причина, че радиатора е в много голяма и здрава кутия


п.п.с. ДАНО ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА СМЯНА на туй чудо. Ако пък ви се наложи, чететеееее


ПОЗДРАВИ!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
vld написа:В крайна сметка смени ли го?
Сутринта я оставих в един сервиз на Симеон - все още си седи там - разчастена. Дано има напредък. Вичо довечера ще ме вози на топло най-накрая. И няма да бришем стъклата с ръце...


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Тука вече зависи от кой го купуваш. Търси си е30-ка на части и пазарувай от там, че иначе е теслария... 


- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани