Я всеки ползвател на отвратителния карбуратор 2BE

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Я всеки ползвател на отвратителния карбуратор 2BE

Мнение от viper70 » 09 Окт 2006, 19:37

Я всеки ползвател на отвратителния карбуратор 2B-Е да напише какви проблеми е имал с него и как е успял да ги отстрани.....

П.С. Съжалявам за предъвкваната тема но ми е интересно тъй като съм ползвател на гореспоменатия ,а да и търся си комплект K jetronik или Ljetronik по то4но тая система дето не се налагаше да се сменя главата ако има някой оферти на ли4на или на скайпе благодаря предварително :winky:
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 09 Окт 2006, 20:29

Беше се прецакало нещо с нивото във 2-а камера и като му дадеш жега и задържиш, след 8-10 секунди му свършваше бензина във втора и забиваше нос. "Излекувах го" с набиване на леглото на игления клапан и заспа.

Вторият (и последен засега) номер: на студено и влажно като го запаля и е още студен на празен ход (на светофар примерно) от време на време придърпва/притриса за миг и спосле се оправя, прави го с честота веднъж на 6-7 секунди. Подозирам че е нещо свързано със смукача, дето го командва стъпково моторче. Нямам идея как да го лекувам, но да чукам на дърво, засега се търпи.

Тия дето стават без смяна на главата са L-Jetronic, но имай предвид, че при възможност не е лошо да смениш и главата с такава от инжекцион - клапаните са с по около 2 мм по-голям диаметър, от което се отпушват малко високите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 09 Окт 2006, 20:46

stenly написа: От време на време придърпва/притриса за миг и спосле се оправя, прави го с честота веднъж на 6-7 секунди.


Тоя проблем го имах ве4е има на оня големия тумбурлук отдолу дето притиска дросела един дат4ик който следи 4е е пуснат педала за газта, той като се замърси или позноси по4ва да не прави контакт и екуто по4ва да си мисли 4е си дал газ и не работи системата за празен ход и по4ва да балтави ту увели4ава ту намаля оборотите . Та проблема се решава или 4рез смяна със изправен дат4ик или както аз правя с по4истване със WD40 пръскам и после натискам няколко пъти лос4ето за газта и пак пръскам с спрея да отмие боклуците и се оправят нещата.... най вероятната при4ина е това при теб
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 15 Окт 2006, 21:49

Когато навремето моя се скапа и почна да гори 20 на 100 и след безкрайни опити да го оправя просто сложих чисто нов карб от Лада. Проблема бе само да се изработи преходен фланец на мястото на тампона и намиране място на ръчката на смукача, а резултата бе превъзходен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 15 Окт 2006, 22:22

Е това не са ли малко крайни мерки :D
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 15 Окт 2006, 23:04

viper70 написа:Е това не са ли малко крайни мерки :D


He.
"O3OH" cu e EKCTPA!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 16 Окт 2006, 0:11

Не знам дали си е екстра но аз се придържам към максимата 4е вси4ко трябва да си е оригинал... може би си е просто манящина :twisted: освен при мен седалките май :mhihi: ама работя по въпроса за оригинала :arrow:
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Окт 2006, 17:51

stenly написа:
viper70 написа:Е това не са ли малко крайни мерки :D


He.
"O3OH" cu e EKCTPA!


И аз поддържам мнението, че ОЗОН е добър карбуратор, но в случая ще му трябват малко по-широки жигльори :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 17 Окт 2006, 17:54

viper написа:
stenly написа:
viper70 написа:Е това не са ли малко крайни мерки :D


He.
"O3OH" cu e EKCTPA!


И аз поддържам мнението, че ОЗОН е добър карбуратор, но в случая ще му трябват малко по-широки жигльори :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Газчицата от жигльори се не влияе :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 17 Окт 2006, 21:30

Вижте ми подписа и какво да говориме пове4е... а който смята 4е карбуратора 2 be е калпав и трудно регулируем се лъже вси4ко опира до постоянството и да се 4ете и да имаш хъс при мен си работи пове4е от перфектно дори смятам и темпомат да сложа

П.С. Апропо градско 8 до 9 литра, извънградско с средна скорост 100
5до 6 какво да говоря пове4е а са и стряска като подам газ бензин само 95. И 100 октана съм слагал яма няма смисъл дори по малко върви колата тогава.... компресия му трябва на тоя мотор за тоя бензин и е безфайдидно да се зарежда висок октан :idea:
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 17 Окт 2006, 22:05

viper70 написа:Вижте ми подписа и какво да говориме пове4е...


Виж сега, и моя 2ВЕ засега се държи прилично (да чукам на дърво) затова и го глезя на бензин.
Но ако се излендзи, ше бъде наказан/излекуван с газ.

На лице е следния тъжен факт: досега не съм видял културно сложена газ на 2ВЕ (не че съм гледал повече 3 316-ки на газ).

Само на един приятел с 316 съм разглеждал газовата в детайли и беше ... майка плаче - плочката (т.нар. "къщичка" при 2ВЕ) тотално ебава майката на концепцията с газта.
За мен "добро" слагане на газ на карбуратор е с дупчене на карб-а в зоната на дифузьорите (т.е. малко над дроселните клапи). На 2ВЕ изглежда трудно да се дупчи 2-а камера заради разните му там електрики ...

А и за да ви работи смукача на газ, трябва газта да влиза под клапата на смукача, а при т.нар. плочка-"къщичка" за 2ВЕ вервайте ми - съвсем не е така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 17 Окт 2006, 22:26

Единственното правилно решение е да се изреже у образен канал в задния край на дриселовата клапа и да се спусне смесителя от там с тръби4ка, 2 ра камера пак по същият на4ин ... по тоя на4ин газта се подава под дроселната заслонка и тя си работи и на газ и на бензин... единственият проблем е 4е се намаля диаметара на дифузора с около 1 кв сантиметър и моето мнение е 4е ще даде малко по малко мощност и ще вдигне разхода на бензин
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 24 Окт 2006, 15:10

И моят е такъв /БМВ 316 1.8 карбуратор Е 30 1884 г. Още като го взех, та до сега на празен ход работи вълнообразно /леко вдига и сваля оборотите/. по каталог карбураторът е солекс, само, че сега майсторът ми каза, че е някакъв пиерсбург или нещо такова. Иначе работи добре.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 24 Окт 2006, 18:03

Трябва да му празнуваш 122 годишнината на твойто е30 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

А, за "вълнообразното" поведение - смуче ти въздух от някъде. Виж си гумения тампон под карб-а ;)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook