ограничаване на оборотите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
ограничаване на оборотите
Усетих проблема вчера, при рисково изпреварване се наложи да дам повечко газ и да я "вкарам в лютеницата", както се казва, т.е. над 6500 об./мин. - веднага се получи рязко забиване на носа в асфалта и когато оборотите паднаха под 6000 пак почна да подава бензин и всичко се оправи.
Предполагам, че става дума за софтуер.
Все пак да питам - трябва ли да сменям чипа за да се махне този ефект или да търся проблем другаде? (примерно бенз. помпа или филтър)
Предполагам, че става дума за софтуер.
Все пак да питам - трябва ли да сменям чипа за да се махне този ефект или да търся проблем другаде? (примерно бенз. помпа или филтър)
да, би трябвало да е от софтуера...като се достигне "тавана" на оборотите се прекъсва подаването на гориво от дюзите, като спаднат до определена стойност (6000об/мин в случая) пак започват да впръскват:::просто се старай така да подбираш предавките, че да не стигаш до 6500об/мин и колата да не ти забива нос 

- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
До колкото знам за въпросния прекъсвач
може да се премахне със смяна на чипа на компа-слага се друг чип без прекъсвач.
Моля ако нещо бъркам да бъда поправен

Моля ако нещо бъркам да бъда поправен

- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
Незнам дали ше е вярно, но ми казаха, че на моята го няма ограничитела на оборотите и вярно отива до края ша са пукне. То не е много хубаво, а и аз се старая като мине 6000 да не я тормозя повече.
естествено че над 6500 забива носа ..
постоянно следя оборотите иначе много често ми се случва
просто не се усеща
гадно е да ти прекъсне на изпреварване но ако го няма този прекъсвач просто не ми се мисли какво ще се случи с двигателя
иначе е хубаво на 6000 да се сменя, защото след това мощността пада - поне на моята
постоянно следя оборотите иначе много често ми се случва


просто не се усеща
гадно е да ти прекъсне на изпреварване но ако го няма този прекъсвач просто не ми се мисли какво ще се случи с двигателя
иначе е хубаво на 6000 да се сменя, защото след това мощността пада - поне на моята
Проблема е, че до 6500 не се усеща падане на мощността, даже напротив, иначе бих сменил предавките, а в ситуация като тази - по-добре е да се изтеглиш максимално бързо.
Нямам навика да я юркам толкова, рядко се качвам над 4500 об. , но просто се случи - това е!
Освен това при обороти над 6500 основният неприятен ефект е увеличено износване на двигателя, нищо прекалено опасно, доколкото съм чувал, още повече, става въпрос за няколко секунди, нали?
Нямам навика да я юркам толкова, рядко се качвам над 4500 об. , но просто се случи - това е!
Освен това при обороти над 6500 основният неприятен ефект е увеличено износване на двигателя, нищо прекалено опасно, доколкото съм чувал, още повече, става въпрос за няколко секунди, нали?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани