ограничаване на оборотите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

ограничаване на оборотите

Мнение от chefo » 25 Авг 2003, 9:02

Усетих проблема вчера, при рисково изпреварване се наложи да дам повечко газ и да я "вкарам в лютеницата", както се казва, т.е. над 6500 об./мин. - веднага се получи рязко забиване на носа в асфалта и когато оборотите паднаха под 6000 пак почна да подава бензин и всичко се оправи.
Предполагам, че става дума за софтуер.
Все пак да питам - трябва ли да сменям чипа за да се махне този ефект или да търся проблем другаде? (примерно бенз. помпа или филтър)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 25 Авг 2003, 13:28

според мен, след като е спряла след 6500 и се е пуснала при 6000 (т.е. има един вид хистерезис), е софтуерно...
<br>
br

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 25 Авг 2003, 18:14

да, би трябвало да е от софтуера...като се достигне "тавана" на оборотите се прекъсва подаването на гориво от дюзите, като спаднат до определена стойност (6000об/мин в случая) пак започват да впръскват:::просто се старай така да подбираш предавките, че да не стигаш до 6500об/мин и колата да не ти забива нос :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 25 Авг 2003, 23:00

До колкото знам за въпросния прекъсвач :arrow: може да се премахне със смяна на чипа на компа-слага се друг чип без прекъсвач.
Моля ако нещо бъркам да бъда поправен :wink:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 1.07.2002
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20

Мнение от kbmw » 27 Авг 2003, 7:33

Незнам дали ше е вярно, но ми казаха, че на моята го няма ограничитела на оборотите и вярно отива до края ша са пукне. То не е много хубаво, а и аз се старая като мине 6000 да не я тормозя повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 27 Авг 2003, 19:02

Ами то над 6000-6200об/мин повече е съвсем безмислено да се надува...освен на 5-та :twisted: :twisted: :twisted:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 28 Авг 2003, 22:03

естествено че над 6500 забива носа ..
постоянно следя оборотите иначе много често ми се случва :lol: :lol:
просто не се усеща
гадно е да ти прекъсне на изпреварване но ако го няма този прекъсвач просто не ми се мисли какво ще се случи с двигателя
иначе е хубаво на 6000 да се сменя, защото след това мощността пада - поне на моята

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 01 Сеп 2003, 10:21

Проблема е, че до 6500 не се усеща падане на мощността, даже напротив, иначе бих сменил предавките, а в ситуация като тази - по-добре е да се изтеглиш максимално бързо.
Нямам навика да я юркам толкова, рядко се качвам над 4500 об. , но просто се случи - това е!
Освен това при обороти над 6500 основният неприятен ефект е увеличено износване на двигателя, нищо прекалено опасно, доколкото съм чувал, още повече, става въпрос за няколко секунди, нали?

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Сеп 2003, 11:26

При мен на 5500 оборота и прекъсвача се намесва и ми става едно такова жално ...... но за бога братя - не го премахвайте ......от БМВ не правят нищо случайно. Знаете последствията нали ....

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook