М10тката ПАК не пали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

М10тката ПАК не пали

Мнение от dopestar » 02 Окт 2006, 14:25

значи работеше си Хтра и изведнъЖ започна да прекъсва и след като я загасих не запали повече, сега успях да я запаля като държа на обогатителя копчето постоянно и педала на газта до край, мотора се реже но пусна ли едно от двете и гасне, пробвах да регулирам въздуха но нямаше ефект, а на бензин въобще не иска да запали, а свещите и кабелите са нови, дайте идея къде да си търся проблема :help:
:)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 02 Окт 2006, 14:59

Я си виж газоразпределението и запалването... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 02 Окт 2006, 16:49

viper написа:Я си виж газоразпределението и запалването... ;)
:++
айде на БГ да ми обясниш моля те
:)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Окт 2006, 16:53

Kak ти е зацепена веригата и делкото
Ма щом си се движил остава делкотто да е мръднало нещо ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 02 Окт 2006, 17:04

е не проверих го, то мърда само когато акомулатора го удари ако се въртиш примерно(личен опит) или ако не е затегнато
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 02 Окт 2006, 20:46

Най вероятно превклю4вателя ти газ бензин е останал без захранване и клапаните за газта и бензина са постоянно затворени.... клапата на обогатителя се захранва от друго место и затова дава порция газ и то голяма нужен е въздух за да изгори тоя газ ина4е дави затова ти гасне кат пуснеш или педала или в другия слу4ай коп4ето ,тогава няма тунджа :mhihi:
прегледай дали няма бущон който да захранва газеното ;)
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 02 Окт 2006, 22:02

Сменяй маторя ;) че тия москвич пиниз... са здрави ма дърти и концепцията малко им куца дееба ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 02 Окт 2006, 22:28

viper70 написа:Най вероятно превклю4вателя ти газ бензин е останал без захранване и клапаните за газта и бензина са постоянно затворени.... клапата на обогатителя се захранва от друго место и затова дава порция газ и то голяма нужен е въздух за да изгори тоя газ ина4е дави затова ти гасне кат пуснеш или педала или в другия слу4ай коп4ето ,тогава няма тунджа :mhihi:
прегледай дали няма бущон който да захранва газеното ;)

не е туз проверил сам
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 02 Окт 2006, 22:45

ми то не остана много май тогава за проверяване..... :shock:

всъщност с кой карбуратор си?
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 03 Окт 2006, 10:25

Провери ли маркучето за вакуум на изпарителя? А също и дали е топъл, щото ако не минава вода през него става мазало ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 03 Окт 2006, 20:14

с инжекция съм, сички вакуми са си на място и испарителя не мръзне, но няма как да е топъл защото колата не може да загрее като не пали
:)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.08.2006
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koleto » 03 Окт 2006, 23:53

знаеш ли какво беше ми се случило и на мене почти саштото палеше трудно и даржеше само на високи обороти,не зная с какав изпарител си но има едно клапанцхе жатре мойе то да се е прицаколо защото на моита това и бвсхе болката поска газз за зил и не може да смогне :) ,но по добре газаджия да я виде защото там е кофти :D ,

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Окт 2006, 0:55

ама верно ,я смени ,ама марката,че кат гледам се проблеми имаш :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 04 Окт 2006, 10:33

Въртиш дълго на бензин и вадиш някоя свещ - гледаш дали е мокра. Ако е мокра - изсуши я, закачи я на кабела без да я навиваш и я допри до мотора. Изръчкай някой да пробва да запали, а ти гледай свещта дали дава искра. Ако и това е ОК - провери хлабината на клапаните и състоянието на палеца и капачката (аз правих бърнаут на палец и после имаше подобни симптоми :mhihi: ). И ако и това не даде някакъв ефект - иди на майстор ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 04 Окт 2006, 10:56

Много внимателно си прегледай капачката, а най-добре вземи друга и пак опитай. Може и да запали...

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook