Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
Кой мотор от двата е по- здравия и благонадежден за сприятеляване с охлювче със стоковите им карантий?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- gsi_leo
- младши ентусиаст
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
За мен колега М20та ще издеяни повече,ама пък на м50то има повече варианти за модове...
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
gsi_leo написа:За мен колега М20та ще издеяни повече,ама пък на м50то има повече варианти за модове...
Модовете не ме имтересуват По-скоро кой е по-здравия мотор, защото десния ми крак е тежичък и се интересувам кой би издържал повече пържене със сток карантия.
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
Зависи преди теб 30 годишната карантия колко "пържене" е видяла, маслото сменяно ли е някога и тн.
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
M10 написа:Зависи преди теб 30 годишната карантия колко "пържене" е видяла, маслото сменяно ли е някога и тн.
Да не гадаем кой мотор в какво състояние е, единя е на 30, а другия ба 25 г....Въпроса ми е кой е по-здрав /биели, бутала, вал../, ако са в сходно добро състояние....
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
Според мен всичко е до сетъп, лоши настройки могат да "разрушат" и най-здравия мотор
Моето мнение, че за еднаква мощност М50 ще изисква много по-малко налягане и от там би бил по надежден.
Моето мнение, че за еднаква мощност М50 ще изисква много по-малко налягане и от там би бил по надежден.
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
Това, че е по малко налягането в колектора не променя нещата, не се заблуждавайте. За да изкара Ххх коня се иска Ууу налягане в цилиндъра. Това, че едната глава "диша" по добре не променя налягането върху лагерите и биелите примерно, при едни и същи коне...
The fun is not in the straight line...!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
885 главите са кът и често са спукани под вала (дали от корозия на водните магистрали или от идиотщина )
Силните страни на м20 - максимално упростен, обслужва се елементарно, в коша има повече място, по-лек и тн.
Въпрос на лични предпочитания.
Силните страни на м20 - максимално упростен, обслужва се елементарно, в коша има повече място, по-лек и тн.
Въпрос на лични предпочитания.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/
NEDD написа:Това, че е по малко налягането в колектора не променя нещата, не се заблуждавайте. За да изкара Ххх коня се иска Ууу налягане в цилиндъра. Това, че едната глава "диша" по добре не променя налягането върху лагерите и биелите примерно, при едни и същи коне...
Не искам да споря, но това, че едната глава "диша" по-добре променя доста нещата в изходящата мощност. Това че м50 е с по 4 клапана също променя нещата, не случайно има едни коефициенти в примерните формулки, който влияят с до 10%. Това да "диша" и да се "чисти" добре мотора пряко влияе на КПД-то му и от там както вече казах за еднакви изходящи коне, налягането в колектора и върху лагерите и биелите и т.н. при м50 ще са по ниски!
Аз ако трябваше да избирам обаче бих избрал м20
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани