Капе ми масло отдолу!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Капе ми масло отдолу!
Току що забелязах че отдолу е омаслено точно където се свързват двигателя и скоростната кутия! Възможно ли е идиота дето ми сменя съединителя да не е сложил гарнитурата като хората? Или е нещо по-сериозно? Не е много, за 10к км да съм загубил половин литър масло.Аз си мислех че го гори, ама то явно си е капало по малко отдолу. Там за да се смени тая гарнитура май е доста сложна работа, предполагам не е болка за умиране ако я карам на първо време така? Мерси;)
Току що ми казаха, че там за да има малсо това значело че изпуска семеринга между коляновия вал и съединителя, което пък по всяка вероятност значи че и съединителя ми е омалсен. А аз с него наистина си имам главоболия. Тоя семеринг за да се смени се сваля всичко или?? Скорости, съединител...
Току що ми казаха, че там за да има малсо това значело че изпуска семеринга между коляновия вал и съединителя, което пък по всяка вероятност значи че и съединителя ми е омалсен. А аз с него наистина си имам главоболия. Тоя семеринг за да се смени се сваля всичко или?? Скорости, съединител...


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Говориш за омасляване, а не за теч. Две са възможностите: от двигателя или от скоростите. Подушваш маслото и ще разбереш от къде е. Смяната на който и да е семеринг става след демонтаж на съединителя!
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Владо, как като го подша да разбера от къде е
Единственото дето се сещам е първо да подуша това в казанчето за скоростите дето е, не съм го душил никога! Различно ли смърдят?:) Тоя баш-майстор на съединителя се съмнявам дори да си е помислил да смени нещо друго освен феродото

Единственото дето се сещам е първо да подуша това в казанчето за скоростите дето е, не съм го душил никога! Различно ли смърдят?:) Тоя баш-майстор на съединителя се съмнявам дори да си е помислил да смени нещо друго освен феродото


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Подуши бе човек, и ще разбереш за какво ти говоря. Скоростите нямат казанче. Предполагам ми говориш за казанчето за спирачна течност, но то няма връзка с маслото в скоростите. Което от своя страна има доволно специфичен мирис. И по принцип Турбомен е прав. Ако говорим за омасляване е достатъчно да следиш нивото на маслото в скоростите, ако от там е причината, и при следващо отваряне на съединителя да смениш семеринга. Твоя майстор може би те очаква отново... 

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Мерси, много полезен съвет! Утре ще подуша че сега е тъмно и не ми се завира отдолу, но ми се струва по вероятно да е от двигателя, щото днеска докато го бърсах носа ми беше на 5 цм от него и нищо не усетих;) а от къде се проверява това на скоростите, че идея си нямам и никога не съм го проверявал, а ако не е трудно не е лошо да погледна?

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Има две пробки на скоростите. Отдолу за източване, отстрани за наливане и ниво/проверка. Ще ти трябва шестограм.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Значи одеве го душих маслото отдолу, никакъв сецифичен мирис не долавям така че откъм двигателя ще да идва. Вчера като го избърсах, сега пак е мокро отдолу значи по няколко капки на ден си пуска. И все пак мисля в близките месец два нищо да не му правя, щото тука за да ми свалят скоростите ше ми одерат кожата! Като се смени някога семеринга, да сменя ли и феродовия диск? Четох някъде яе маслото попивало в него и трябва да се смени:( А е на 20к км само 


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани