Капе ми масло отдолу!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Капе ми масло отдолу!

Мнение от Митко Ганчев » 16 Сеп 2006, 19:32

Току що забелязах че отдолу е омаслено точно където се свързват двигателя и скоростната кутия! Възможно ли е идиота дето ми сменя съединителя да не е сложил гарнитурата като хората? Или е нещо по-сериозно? Не е много, за 10к км да съм загубил половин литър масло.Аз си мислех че го гори, ама то явно си е капало по малко отдолу. Там за да се смени тая гарнитура май е доста сложна работа, предполагам не е болка за умиране ако я карам на първо време така? Мерси;)

Току що ми казаха, че там за да има малсо това значело че изпуска семеринга между коляновия вал и съединителя, което пък по всяка вероятност значи че и съединителя ми е омалсен. А аз с него наистина си имам главоболия. Тоя семеринг за да се смени се сваля всичко или?? Скорости, съединител... :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Сеп 2006, 20:48

Говориш за омасляване, а не за теч. Две са възможностите: от двигателя или от скоростите. Подушваш маслото и ще разбереш от къде е. Смяната на който и да е семеринг става след демонтаж на съединителя!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 16 Сеп 2006, 20:50

При смяна на съединител,задължително се сменят и семеринг на двигатела и скорости

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 16 Сеп 2006, 20:53

Владо, как като го подша да разбера от къде е :mhihi:
Единственото дето се сещам е първо да подуша това в казанчето за скоростите дето е, не съм го душил никога! Различно ли смърдят?:) Тоя баш-майстор на съединителя се съмнявам дори да си е помислил да смени нещо друго освен феродото :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Сеп 2006, 22:11

Подуши бе човек, и ще разбереш за какво ти говоря. Скоростите нямат казанче. Предполагам ми говориш за казанчето за спирачна течност, но то няма връзка с маслото в скоростите. Което от своя страна има доволно специфичен мирис. И по принцип Турбомен е прав. Ако говорим за омасляване е достатъчно да следиш нивото на маслото в скоростите, ако от там е причината, и при следващо отваряне на съединителя да смениш семеринга. Твоя майстор може би те очаква отново... :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 16 Сеп 2006, 22:19

Мерси, много полезен съвет! Утре ще подуша че сега е тъмно и не ми се завира отдолу, но ми се струва по вероятно да е от двигателя, щото днеска докато го бърсах носа ми беше на 5 цм от него и нищо не усетих;) а от къде се проверява това на скоростите, че идея си нямам и никога не съм го проверявал, а ако не е трудно не е лошо да погледна?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Сеп 2006, 22:26

Има две пробки на скоростите. Отдолу за източване, отстрани за наливане и ниво/проверка. Ще ти трябва шестограм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 17 Сеп 2006, 14:47

Значи одеве го душих маслото отдолу, никакъв сецифичен мирис не долавям така че откъм двигателя ще да идва. Вчера като го избърсах, сега пак е мокро отдолу значи по няколко капки на ден си пуска. И все пак мисля в близките месец два нищо да не му правя, щото тука за да ми свалят скоростите ше ми одерат кожата! Като се смени някога семеринга, да сменя ли и феродовия диск? Четох някъде яе маслото попивало в него и трябва да се смени:( А е на 20к км само :bcry:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook