Abe .

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 6.08.2003
Местоположение: PК 9999 **

Abe .

Мнение от Injector » 12 Авг 2003, 19:03

Не знам ,ама един ми каза 4е Тouring било с по добра аеродинамика . Аз не се бях замислял , но веднага предположих 4е маи е така . Някои да знае нещо......... :idea: А ина4е по тежко ли е ? :?:
Изображение NEEDS GOOD DRIVER :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 12 Авг 2003, 23:40

И идея си нямам :lol: Обаче толкова съм се навил на Touring,че не знам,особенно на Е30 Touring.Мноо ме кефи :yes:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 13 Авг 2003, 20:55

добър избор, момчета :wink:
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 6.08.2003
Местоположение: PК 9999 **

Da ...

Мнение от Injector » 14 Авг 2003, 9:32

Touring-a E30 си е готин , а и за другите се отнася вапроса с аеродинамиката , все още не се изяснява ! :roll:
Изображение NEEDS GOOD DRIVER :smoke:

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 14 Авг 2003, 18:46

не,туринга е с по-лоша аеродинамика (съпротивление на въздуха).
принципно въздуха и водата имат същите своиства на обтекаемост,затова има понятието флуид,което е движение на една от дветет тенчности.когато флуида преминава през някаква повърхност(в случая каросерията на автомобила) той бива "разчепен" от предницата и започва да се движи по горния и долния край на колата.целта е разцепването да е колкото може по-плавно-тоест съпроводено с по-малко триене и съответно загуба на енергия.същото важи и за "обединяването " на въздушните маси след като са минмали по каросерията.при обикновенатата лимузина има дори малка издатинка на задния капак,за да насочи въздушната струя под по-малък ъгъл спрямо движението на колата,за да не се съцдават завихряния след като протече през колата.при туринга,заради каросерийната му форма,се получава едно завихряне на въздуха след като мине задницата-оттам се появвява един вакуум,който дърпа автомобила назад-затова показателите на туринга са малко по-слаби на ускорение и значителни при максималната скорост,където аеродинамиката играе значителна роля.
нядявам се да съм бил полезен :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 14 Авг 2003, 19:07

За вакуума не се бях замислял :? Иначе челното съпротивление е едно и също,някой може ли да изкара от някъде числата на челно съпротивление на Е30 :roll: :?:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

hu

Мнение от ///Явор » 14 Авг 2003, 20:28

имам купе черно с нови номера ако желаете
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 6.08.2003
Местоположение: PК 9999 **

Daaaaaaa !

Мнение от Injector » 08 Окт 2003, 21:51

Aз все пак мисля че Туринг-а е с по добра аеродинамика !
"ати " не изнася факти ! :cry:
Изображение NEEDS GOOD DRIVER :smoke:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook