Abe .
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Abe .
Не знам ,ама един ми каза 4е Тouring било с по добра аеродинамика . Аз не се бях замислял , но веднага предположих 4е маи е така . Някои да знае нещо.........
А ина4е по тежко ли е ? 




- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
И идея си нямам
Обаче толкова съм се навил на Touring,че не знам,особенно на Е30 Touring.Мноо ме кефи 


Da ...
Touring-a E30 си е готин , а и за другите се отнася вапроса с аеродинамиката , все още не се изяснява ! 



- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
не,туринга е с по-лоша аеродинамика (съпротивление на въздуха).
принципно въздуха и водата имат същите своиства на обтекаемост,затова има понятието флуид,което е движение на една от дветет тенчности.когато флуида преминава през някаква повърхност(в случая каросерията на автомобила) той бива "разчепен" от предницата и започва да се движи по горния и долния край на колата.целта е разцепването да е колкото може по-плавно-тоест съпроводено с по-малко триене и съответно загуба на енергия.същото важи и за "обединяването " на въздушните маси след като са минмали по каросерията.при обикновенатата лимузина има дори малка издатинка на задния капак,за да насочи въздушната струя под по-малък ъгъл спрямо движението на колата,за да не се съцдават завихряния след като протече през колата.при туринга,заради каросерийната му форма,се получава едно завихряне на въздуха след като мине задницата-оттам се появвява един вакуум,който дърпа автомобила назад-затова показателите на туринга са малко по-слаби на ускорение и значителни при максималната скорост,където аеродинамиката играе значителна роля.
нядявам се да съм бил полезен
принципно въздуха и водата имат същите своиства на обтекаемост,затова има понятието флуид,което е движение на една от дветет тенчности.когато флуида преминава през някаква повърхност(в случая каросерията на автомобила) той бива "разчепен" от предницата и започва да се движи по горния и долния край на колата.целта е разцепването да е колкото може по-плавно-тоест съпроводено с по-малко триене и съответно загуба на енергия.същото важи и за "обединяването " на въздушните маси след като са минмали по каросерията.при обикновенатата лимузина има дори малка издатинка на задния капак,за да насочи въздушната струя под по-малък ъгъл спрямо движението на колата,за да не се съцдават завихряния след като протече през колата.при туринга,заради каросерийната му форма,се получава едно завихряне на въздуха след като мине задницата-оттам се появвява един вакуум,който дърпа автомобила назад-затова показателите на туринга са малко по-слаби на ускорение и значителни при максималната скорост,където аеродинамиката играе значителна роля.
нядявам се да съм бил полезен

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
За вакуума не се бях замислял
Иначе челното съпротивление е едно и също,някой може ли да изкара от някъде числата на челно съпротивление на Е30




Daaaaaaa !
Aз все пак мисля че Туринг-а е с по добра аеродинамика !
"ати " не изнася факти !
"ати " не изнася факти !



8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани