Как се сменя изгоряла къса светлина при двоен стоп?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Как се сменя изгоряла къса светлина при двоен стоп?
Тръгнах да разглабям - махнах решетката отпред, пластмасовата кора отзад и се стъмни. Но преди да се стъмни съвсем с неудоволствие забелязах, че не ми е ясно как да го разглобя по-натам.
Още по-неприятното е, че според една книжка и според ETK-то излиза, че на 2-ния стоп и на късите и на дългите, не можеш да смениш само крушката, ами трябва целия рефлектор с крушката и стъклото.
(виж http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05)
Това верно ли е така? (и ако е - как са могли да се изцепят така конструкторите?!)
Още по-неприятното е, че според една книжка и според ETK-то излиза, че на 2-ния стоп и на късите и на дългите, не можеш да смениш само крушката, ами трябва целия рефлектор с крушката и стъклото.
(виж http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05)
Това верно ли е така? (и ако е - как са могли да се изцепят така конструкторите?!)
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Би трябвало смяната да стане като махнеш капака позиция 11 и след това махаш капачката на съответния фар позиция 20 или 21. Крушката се закрепва с една "П" образна скоба. Така е при тройния стоп, едва ли при двойния ще е доста по-различно.
Благодаря,
днес на светло се видя без проблеми скобичката дето държи крушката.
Втори въпрос - точно този фар ми събира конденз отвътре на стъклото.
Искаше ми се да сваля рефлекторното тяло, да сваля стъклото, да подсуша отвътре и да сложа стъклото, като уплътня със силикон. Само дето не ми е очевидно как се сваля стъклото или рефлекторното тяло.
Как се прави тая работа?
днес на светло се видя без проблеми скобичката дето държи крушката.
Втори въпрос - точно този фар ми събира конденз отвътре на стъклото.
Искаше ми се да сваля рефлекторното тяло, да сваля стъклото, да подсуша отвътре и да сложа стъклото, като уплътня със силикон. Само дето не ми е очевидно как се сваля стъклото или рефлекторното тяло.
Как се прави тая работа?
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Много ми е чудно как един активен потребил който помага на другите не знае как да си смени крушката на фара
нищо лично де...



Turbo-Lag написа:Много ми е чудно как един активен потребил който помага на другите не знае как да си смени крушката на фара![]()
![]()
нищо лично де...
Еми отговора е прост и очевиден - не съм специалист по всичко.
Досега почти по всички теми, по който съм "ръсил мозък", съм го правил защото съм имал личен опит по въпроса или поне съм ровил в теорията по темата (в който случай обикновено съм писал, че знанията ми са само теоретични).
Последна промяна stenly на 21 Авг 2006, 13:19, променена общо 1 път
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Момчета, секцията е "Технически въпроси: Е30". За литературните въпроси има "Страхотни истории" и "Извън темата". Личните въпроси - на ЛС. "Нищо лично", когато имаш предвид точно определен човек, не се връзва ...
По темата - като махнеш кабелите на двата фара отзад и решетката отпред, отвиваш 3 винта и вадиш цялата конзола с фаровете. Двата фара са закрепени за конзолата с щипки и пружини. Като свалиш фара, никелираната гривна може да се свали също (на щипки е). Стъклото от рефлектора да пише някой друг как се сваля - не съм свалял още
, но сигурно можеш да го уплътниш и без да разлепваш
.
По темата - като махнеш кабелите на двата фара отзад и решетката отпред, отвиваш 3 винта и вадиш цялата конзола с фаровете. Двата фара са закрепени за конзолата с щипки и пружини. Като свалиш фара, никелираната гривна може да се свали също (на щипки е). Стъклото от рефлектора да пише някой друг как се сваля - не съм свалял още


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Не може да се свали стъклото от рефлектора. Не знам с какво е лепено, но е много здраво.
INTERSCAN RALLY TEAM
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Стъклото е залепено много здраво но проблема според мен нее от там!На капачката отвътре има един гумен пръстен,смених го и се оправи.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

"Капачката" - 20 и 21 ли имаш предвид?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
ivantchoG написа:
"Капачката" - 20 и 21 ли имаш предвид?
В 20 и 21 има уплътнение от силиконова гума.Имайте предвид че там се нагрява доста като работи фара.
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152

Редактирано от модератор
Бях написал, че за толкова време може да се свали цялата предница, НО вече може и да се качи пак


- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Много по удобно за ремонт е всичко на двоен стоп и най-вече фаровете и по не се троши. А тройниат е като малко бебе все реве за нещо що ми трябваше да си сменям колцата с по млада?подарявам рамка за фарове за двоен стоп и не течаща водна помпа.
Turbo-Lag написа::cop:
Редактирано от модератор
Бях написал, че за толкова време може да се свали цялата предница, НО вече може и да се качи паки не знам кое му е за модериране ама трийте кат ви е кеф
Е пич,
Аз може да съм туткав, ма надявам се не си останал с усещането, че докато тече тази 3 дневна дискусия, аз седя пред колата и се потя нервничко. Обърнал съм й внимание 2-пъти по 10 минути.
И на работа требе да се ходи, а и не само това.
Значи сега вече ми е ясно (благодарение на колегите, които се изказаха по темата по-горе), че за разлика от 3-ния стоп, на 2-ния на фаровете не може да се отдели стъклото от рефлекторното тяло. А преди погрешно си мислех едни други работи.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Turbo-Lag написа:Пуснато на: 22 Авг 2006, 1:15
Редактирано от модератор
Бях написал, че за толкова време може да се свали цялата предница, НО вече може и да се качи паки не знам кое му е за модериране ама трийте кат ви е кеф
ivantchoG написа:Пуснато на: 21 Авг 2006, 13:14
Момчета, секцията е "Технически въпроси: Е30". За литературните въпроси има "Страхотни истории" и "Извън темата". Личните въпроси - на ЛС. "Нищо лично", когато имаш предвид точно определен човек, не се връзва ...
"не знам кое му е за модериране". И в цитираното, и в ЛС-то обясних за какво става въпрос. "Модератор=човек, който трие, кат му е кеф", а! В тоя форум няма такива!
Има някакви правила (писани, и неписани - "добрия тон")) в тоя форум, и модераторите са хората, които следят те да се спазват. Ако на някой не му харесва как някой модератор си върши работата може да се обърне към администраторите на форума. Тук вече имам предвид не само Turbo-Lag, а всички пишещи в "Е30".
Turbo-Lag, ако имаш още неясни въпроси, моля на ЛС!
П.С. Темата ще бъде изчистена от излишните мнения след няколко дни. Надали сте забелязали, че това се прави с повечето стари теми с цел да остане само ценното... Затова и са в употреба ЛС-тата

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани