Лоста опира в барчето при включване на задна
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Може ли отново едно малко включване от мен, за да не пускам нова тема. Мисля и аз да разглобя барчето, че като включвам задна се мести цялото барче с 5 сантиметра сигурно вляво. Предполагам, че някой болт липсва или е затегнато не както трябва. А има шанс да е разглабяно заради кабелите за задните говорители. Вие как мислите? Вашето барче мести ли се и скърца ли при включване на задна
edit: да, точно, лоста опира в барчето и то се мести. Вижда се и отгоре, даже кожата на лоста се е изтрила от толкова включване.

edit: да, точно, лоста опира в барчето и то се мести. Вижда се и отгоре, даже кожата на лоста се е изтрила от толкова включване.
Последна промяна amd на 26 Юни 2006, 11:20, променена общо 1 път
BMW only!
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Много странен проблем имаш. Мойто е стабилно и нищо не скърца по него (надявам се да си остане така и след интервенцията). Ама щом ти се мести, и то само на задна, да не би да ти опира лоста в нещо? То там е кухо де, ама де да знам, извади кожата и гледай какво става, като включваш задна.
It's not who You are, it's who You know...
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Това дето опира задната не е от барчето - не се мъчи да го разглабяш и оправяш щото няма да стане по тоя начин
Това е от втулките във лостовия механизъм за включване на скоростите и като се разбият става по-голям луфта в лоста и като превключваш ти трябва повече ход и за това се забива там лоста
Как се решава проблема ли? Ми сваля се лоста и рамото дето отива към скоростите заедно със една х*иня отгоре на скоростите и се отива при стругар да ти напраи втулки със такива размери...
Аз като си слагах мотора го направих това ма понеже дадох по-голям допуск в размера и тоя стругаря беше на 3 ракийй и той пусна една стружка повече и сега лоста не ми е идеален и пак леко чуква... но това не е болка за умиране

Това е от втулките във лостовия механизъм за включване на скоростите и като се разбият става по-голям луфта в лоста и като превключваш ти трябва повече ход и за това се забива там лоста

Как се решава проблема ли? Ми сваля се лоста и рамото дето отива към скоростите заедно със една х*иня отгоре на скоростите и се отива при стругар да ти напраи втулки със такива размери...
Аз като си слагах мотора го направих това ма понеже дадох по-голям допуск в размера и тоя стругаря беше на 3 ракийй и той пусна една стружка повече и сега лоста не ми е идеален и пак леко чуква... но това не е болка за умиране


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Моля за всеки проблем пускайте отделна тема да не се смесва информацията 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Новини
-
Предното барче се държи на няколко места - провери ги все пак дали си имат крепежните елементи и дали не са се разместили планките.
1. Сваляш кожухчето на скоростния лост и отдолу от едната страна има шпилка, която се крепи с гайка за планката на барчето. Виж дали всичко е здраво.
2. Над пепелника от дясно има болт (пада се под панела с плъзгачите за парното) виж дали той е завит добре и дали планката му не е мръдната. Тя се крепи за барчето с едни малки рапидки, които обаче винаги се разхлабват.
1. Сваляш кожухчето на скоростния лост и отдолу от едната страна има шпилка, която се крепи с гайка за планката на барчето. Виж дали всичко е здраво.
2. Над пепелника от дясно има болт (пада се под панела с плъзгачите за парното) виж дали той е завит добре и дали планката му не е мръдната. Тя се крепи за барчето с едни малки рапидки, които обаче винаги се разхлабват.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани