Малко турбо въпроси :)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d e90
Мечтае да кара: M

Малко турбо въпроси :)

Мнение от venci_nikolov » 26 Мар 2013, 23:28

Здравейте!
Рамишлявам над идеята за покупка на Е30 и ми излязоха няколко въпроса на който 2-3 дни не мога да намеря точен отговор,надявам се че тук ще го получа :)
Въпросите:
1 - С ковани бутала ли е М10?
2 - Колко турбо коня ще издържи без да се подменят карантиите
3 - Къде се гледа при покупката на Е30 :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от Станислав Попов » 27 Мар 2013, 14:56

За това къде да гледаш има доста изписано ,ползвай търсачката ,а колко коня ще издържи не мисля ,че зависи от това дали са ковани буталата(не, че не е важно) ,а от още 100 работи като най-важното според мен е бюджета ти или ще нариваш с лопатата туй турбо :D

мисля ,че не са ковани ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от TukBaTa » 27 Мар 2013, 16:23

М10 от е30 няма ковани бутала, за по-старите б20-ки се спори, но май и те не са.
коне около 300 са постижими според форумите и според мен, но не съм го правил, за да го твърдя, но всичко е въпрос на бюджет.
М10-тката не е най-подходящия за турбиниране, верно, здрав е, но пък иска много модификации, за да стане добре и да се изкарат високи и надеждни коне - управление, назъбено колело на шайбата, по-голям дросел с потенциометричен TPS, бобини, инжектори, охлаждане на мотора и маслото, колектор, турбо (и всичко което върви към него) и т.н. списъка клони към безкрайност :dunno:

при покупка се гледа най-вече под нея :)

успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d e90
Мечтае да кара: M

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от venci_nikolov » 27 Мар 2013, 20:25

А кой е добър вариант? :) Има ли вариант като при хондите да турбинираш БМВ без да му отваряш мотора ( Да сменяш бутала,биели и т.н.) :)


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от zlatko_baretata » 27 Мар 2013, 23:28

Същото е като при хондите. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от M10 » 28 Мар 2013, 0:06

На хонда каквито са солетки биелите има ли вариант да не ги сменяш :mhihi: Не го приемай като заяждане ама още не си си купил колата, вече я турбинираш :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 26.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d e90
Мечтае да кара: M

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от venci_nikolov » 28 Мар 2013, 17:30

Има вариант при хондите :) Аз точно защотото не съм си купил колата питам...да избера дали ще е БМВ или хонда :)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Малко турбо въпроси :)

Мнение от ///Явор » 28 Мар 2013, 23:18

с това темата приключи
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook