BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Имам една мечта и тя е да карам черно е30 купе със с50б32
и по ред на номерата нещата започват да се случват като за начало се сдобих с една такава кола е30 90ти набор с м40 , след което разбрах че много съм слушкал и за новата година получих подарък едно с50б32 със скорости 6броя ръчни и кардан . От тук нататак остава да се монтира това нещо в колата и предполагам с помощ от ваша страна колеги и това няма да е кой знае какъв проблем. Имам няколко питанки за начало и те са следните.
За лапите разбрах че ще се ползват на мотора тампони според сервото за да не опира колектора там , картер от е34 м50 а маслената помпа си остава оргиналната на с50то и само се преправя хубота за засмукване на масло или може да се ползва от м50/52 направо с хубота , скоростната кутия да я слагам или имам от е36 328 ZF да я слагам нея ако пасва разбира се понеже тези 6 скорости не мисля че бих ги ползвал защото колата ще е за дрифт предимно и много рядко за из града. Инсталацията дали е като на м50/52 , ако е друга и някой който има схема на връзване я сподели ще съм му много благодарен и задължен
това е за сега от мен колеги скоро снимки като започне монтажа
Благодаря ви предварително на всички които ще пишете
без значение дали ще помагате или ще сипвате с големи чарпаци 

За лапите разбрах че ще се ползват на мотора тампони според сервото за да не опира колектора там , картер от е34 м50 а маслената помпа си остава оргиналната на с50то и само се преправя хубота за засмукване на масло или може да се ползва от м50/52 направо с хубота , скоростната кутия да я слагам или имам от е36 328 ZF да я слагам нея ако пасва разбира се понеже тези 6 скорости не мисля че бих ги ползвал защото колата ще е за дрифт предимно и много рядко за из града. Инсталацията дали е като на м50/52 , ако е друга и някой който има схема на връзване я сподели ще съм му много благодарен и задължен


Благодаря ви предварително на всички които ще пишете


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
xopxe написа:в този ред на "страсти",как се слага това по-дяволите в Е30
Хорхе, хорхее .. закъсал сиго ... я питай Явор по-добре

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Ами каквото мога ще му кажа, ама голям филм го чака, то има някой разлики от s50b30 


Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Днес извадихме стария мотор и кутията подготвих си картер от е34 м50б20 серво по малко от оригиналното до ден два ще сваля скоростната кутия на с50то да видя в какво състояние е съединителя и да пробвам дали кутията от м52б28 ще пасне към мотора
и защо всеки ме плаши че е голям филма с тези мотори и че имало голяма разлика между с50б32 и б30 нали все пак са си на базата на м50 и принципа би трябвало да е почтни еднакъв при монтажа

и защо всеки ме плаши че е голям филма с тези мотори и че имало голяма разлика между с50б32 и б30 нали все пак са си на базата на м50 и принципа би трябвало да е почтни еднакъв при монтажа

- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Монтажа е горе, долу същият има разлика в тампоните поне съм виждал 3 вариянта до колкото знам ти трябва бензиновата помпа от 3.2 ката серво с голяма помпа ,големи спирачки 4 бутални и нагоре с дискове над 312мм друг кардан или режеш твоя с баланс ,кутията става от 328 ама ти трябва с претискателя, феродото и маховика 240мм, ама сложи нови ,колекторите не пасват опират в моста и като стигнеш до окабеляването закараи колата в София да ти я опраят ,че ще караш в авариен режим докато го имаш и докато е жив тоз мотор ,а ако не му направиш ревизия можеш да искараш някой километър или състезание ,аз направих на 60 %и изкара 3 години и то не по състезания и прекличи мотора на скоро и като сметнеш колко си дал да го земеш и сложиш и не изкара 5 състезания защото е отрепан от каране и ти идва да се
ама дано да стане сложи някои снимка ,че то е лесно да пишеш или мислиш ,ама дали става нещо не се знае, пък и без снимки едва ли някои ще ти помогне .......... 




Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
за окабеляването мисля да се пробвам сам предполагам че е като на м50/52 или поне подобна тампони гледах на един приятел е30ката с м52 горе долу ми е ясно как ще стане за спирачки съм се спрял на БРЕМБО от БМВ е38 или МЕРЦЕДЕС С500 пак 4ри бутално БРЕМБО вече са закупени и двата вида ще видя кои ще са на финала с голяма помпа и дискове от е46 330и които са 325мм предполагам са достатъчни за е30ка снимки до няколко дни ще кача обещавам 

Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
А това колко ще изкара мотора не е ли малко относително да го разбирам ли че това с50 което е създадено да яде бой ще държи по малко от едно м52б28 искам да кажа че имам доста познати които карат м52ки в е30ки и ги карат само на пълна газ както му е реда и никой не се е оплакал до сега то с50то би трябвало да е по яко по пътя на логиката понеже е СПОРТНАТА версия на м50/52 не вярвам да е толкова кекав колкото всеки го казва
какво масло ще препоръчате да си налея

какво масло ще препоръчате да си налея

- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Хората те съветват за добро а не за да ти се правят на интересни. От както си пуснал темата не си приел почти никакъв съвет. Точно заради такова мислене, че трябва да държи тия мотори са на това дередже. Пълна ревизия на тоя мотор е много скъпа, но не да смениш масло и да го пуснеш под капака. Обърни внимание на съвета на Стайса за въпроса с жицата.

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Жиците, като се сетиш, че имаш да направиш разходомера при тебе да стане на температура масло и се сещай за на там ...
Тия мотори държат ама ако сравняваш 28-ца нова и s50 ново ..
като стъпят тука повечето 28-ци не са тормозени, докато s50-тата са им избити зъбите.
Ако не мислиш да му смениш поне лагери и ревизия на маслената помпа по-добре не почвай...
а силно препорачително ти е верига, банани и т.н.
Тия мотори държат ама ако сравняваш 28-ца нова и s50 ново ..
като стъпят тука повечето 28-ци не са тормозени, докато s50-тата са им избити зъбите.
Ако не мислиш да му смениш поне лагери и ревизия на маслената помпа по-добре не почвай...
а силно препорачително ти е верига, банани и т.н.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Sharo написа:Жиците, като се сетиш, че имаш да направиш разходомера при тебе да стане на температура масло и се сещай за на там ...
Тия мотори държат ама ако сравняваш 28-ца нова и s50 ново ..
като стъпят тука повечето 28-ци не са тормозени, докато s50-тата са им избити зъбите.
Ако не мислиш да му смениш поне лагери и ревизия на маслената помпа по-добре не почвай...
а силно препорачително ти е верига, банани и т.н.
температура на масло налягане на масло налягане на гориво ще са с отделни нови уреди които вече са поръчани а колкото до ревизия на мотора ще е така за начало да запали и да тръгне пък после ще го ревизирам , а колкото до критики и съвети всичко приемам и вземам под въпрос

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
M///Sport написа:Sharo написа:Жиците, като се сетиш, че имаш да направиш разходомера при тебе да стане на температура масло и се сещай за на там ...
Тия мотори държат ама ако сравняваш 28-ца нова и s50 ново ..
като стъпят тука повечето 28-ци не са тормозени, докато s50-тата са им избити зъбите.
Ако не мислиш да му смениш поне лагери и ревизия на маслената помпа по-добре не почвай...
а силно препорачително ти е верига, банани и т.н.
температура на масло налягане на масло налягане на гориво ще са с отделни нови уреди които вече са поръчани а колкото до ревизия на мотора ще е така за начало да запали и да тръгне пък после ще го ревизирам , а колкото до критики и съвети всичко приемам и вземам под въпрос
На външните уреди ако не са някое много скъпо VDO не разчитай много много... засичал съм им показанията .. а леле майко
Също трябва да внимаваш къде ги монтираш, защото датчиците са капризни на тема вибрации и ако ги завиеш примерно директно в картера, темепратурата няма ти е много вярна...
за тем на маслко най-добре да е в картера иначе там където маслото вече е подналягане няма как тоя датчик го премери правилно...
темп на вода пак така .. ако я забучиш в термостата вибрациите там са му в повече
и пак ще се повторя да смениш лагерите най-малкото
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW e30 s50b32 размисли и страсти
Шаро благодаря ти за съвети те под лагери имаш в предвид основни и биелни предполагам 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани