Мнения за 316i-318i(е30)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Мнения за 316i-318i(е30)
Здравейте и поздрави за всички клубари
.Смятам да избирам между тези два модела (това ще е първата ми кола и току що взех книжка -нов убиец
).Потърсих инфо което да ми помогне в избора ама съвсем се обатачих
и тука ми е последната надежда да ме насочите към коя модефикация да търся.Каква е разликата между двете(освен мотора-м10 или м40),как е с раждата,кои години на производство да търся,къде са слабите места за които да се оглеждам(при покупката) и т.н.Всякаква такава информация ще ми е много ценна.Един приятел имаше М318 88-ма и беше много доволен(от него се запалих по е30),но той е в чужбина и немога да се свуржа е него за съвет 




Аз карам такава.Имам я от 2г и половина.и сам много доволен няма грешка.Това е колата повярваи ми като за парви автомобил 318 М40 88-89г ще ти е перфектна.Ако купето не е удряно няма от каде да се появи ражда.Ламарините са добри.Изкючително здрав мотор.Много добро окачване.Мощноста от 113кс е достатачна за приятно патуване,светофарни стартове и спортни изпалненеия(е винаги може и помощна но тази според мен е идеалната)На мен ми дава разход градско около 10л на 100км.Мотора ми е на 240000хил км.Много дрифтове имаше през тези 2г и половина
Пожелавам ти да си земеш точно такова БМВ и да изживееш много приятни моменти с него.

bmw e30
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
И да внимаваш много защото често границата м/у приятните и неприятните моменти е много тънка
Особенно при опити за дрифт





Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Взимай смело, това е колата! Страшен кеф е да я караш, но си имай едно на ум - за голф може и да не ти пука, но Е30 като те накефи и почват разходите - искаш всичко да е супер по колата, почваш да стякаш, да я разкрасяваш по всякакъв начин и да се чудиш отде да земеш пари за бензин - не харчи брутално, но си погорва някой литър повече от други, масови коли, пък и ще се возиш с такъв кеф, че бензина ще се изпарява направо. По троен стоп ще имаш най-вероятно по-малко работа, отколкото при двоен, но пък съм на мнение, че М10 мотора е доста по-читав от М40, макар М10-ката да е шумничка, си върви, няма грижи. Най-лесно да разбереш дали един баварец е читав - изрежи много лошо колата и виж дали суче задницата яко - ако може, значи зимаш:) От тук натам гледаш гнило дали има (99% са със сцепен кош, дори и малко), дали има сериозни удари - познават се по силната корозия на отделни елементи от купето или липса на пластмаси под капака, дали тропа и вие диф-а, дали работи добре мотора, дали вие помпата на инжекцията, дали изкарва син пушек отзад и т.н. Успех и се похвали после! 

BMW only!
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
х
amd написа:Взимай смело, това е колата! Страшен кеф е да я караш, но си имай едно на ум - за голф може и да не ти пука, но Е30 като те накефи и почват разходите - искаш всичко да е супер по колата, почваш да стякаш, да я разкрасяваш по всякакъв начин и да се чудиш отде да земеш пари за бензин - не харчи брутално, но си погорва някой литър повече от други, масови коли, пък и ще се возиш с такъв кеф, че бензина ще се изпарява направо. По троен стоп ще имаш най-вероятно по-малко работа, отколкото при двоен, но пък съм на мнение, че М10 мотора е доста по-читав от М40, макар М10-ката да е шумничка, си върви, няма грижи. Най-лесно да разбереш дали един баварец е читав - изрежи много лошо колата и виж дали суче задницата яко - ако може, значи зимаш:) От тук натам гледаш гнило дали има (99% са със сцепен кош, дори и малко), дали има сериозни удари - познават се по силната корозия на отделни елементи от купето или липса на пластмаси под капака, дали тропа и вие диф-а, дали работи добре мотора, дали вие помпата на инжекцията, дали изкарва син пушек отзад и т.н. Успех и се похвали после!
Абсолютно на същото мнение съм

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
Nitroman написа:
318 М40 -Изкючително здрав мотор.
Само с това не съм съгласен...
Имах 320 после 318i М10 а сега 318i М40 и моето мнение е че не става за нищо,освен ако не е след основен ремонт. Това е личното ми мнение и не ангажирам никой с него-за да не стават спорове и т.н.
Успех
Аз не сам чул някои да се е оплакал от серизни проблеми с ДВГ М40
Без да споря 
318 М40 -Изкючително здрав мотор.
Само с това не съм съгласен...
Имах 320 после 318i М10 а сега 318i М40 и моето мнение е че не става за нищо,освен ако не е след основен ремонт. Това е личното ми мнение и не ангажирам никой с него-за да не стават спорове и т.н.
Успех
Аз не сам чул някои да се е оплакал от серизни проблеми с ДВГ М40


bmw e30
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не, няма грижи мотора - малко работи като ФОРД ЕСКОРТ и щрака все едно е двутактов дизел, да не говорим, че с яки резачки може да се скъса ремък, да се смели целия мотор. Единствените предимства на М40 пред М10 е, че е по-нов (би трябвало да не е толкова износен, но се компенсира многократно от по-хилавия му механизъм, разпределителен вал, повдигачим кобилици и т.н.) и докато е читав М40 е малко по-мощен и по-тих от М10. Както споменах по-горе, тези неща изчезват много бързо. Иначе Тройния стоп е с доста къс диференциал (4.27 и 4.45 мисля бяха) и понавървява (М10-ките бяха 3.64 и 3.91), отделно 5-10 коня отгоре.
BMW only!
Парво аз не сам казал,че М40 е по здрав.Просто е по нов и вероятноста пича да си намери нещо наистина читавое по голяма.Защото повечето М10 са на газ(маитап)
Лично за мен М42
е най доброто ама No $.
Наскоро един приятел си зе М10-ка и имаше тук таме забележки.Та колкото по ново Е30 си намери тилкова по добре. 




bmw e30
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Тука малко кат на състезание го одарихте да си хвалите моторите, който и да е стига да е читав става!!! Тва дали е по нова не важи в пълна сила за мотора, защото скоро зех още една 316i-ка с М10 който работи перфектно, толкова тиха не са чували 90% от вас!!! но пък за сметка на това интериор, подкъпака, лаисни сичко е с 50% присъствие да неговорим здраво!!! За М40 имам един приятел, (който е от форума Fenero) той разби всички митове за тоя мотор 45000 км така както си тропа,клопа със зверски истезания, ако не вярвате питайте Sami99, той много добре знае
и още не е пипан
Така, че всички сте прави и ако требе аз да дам мнение, като отидеш при една кола то винаги си личи дали е свежа, пробваш ако те кефи зимаш независимо от мотора, те тези са почти еднакви, а и то изненади винаги ще има, все пак е кола на старо 



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани