Информация за м10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Информация за м10
Привет колеги след дълга употреба на е28 м21д24 вече съм с м10 интересува ме какво е нужно за трансформацията от карб към инжекцион, на къде се дава предварение на делкото, има ли прекъсвач екуто на м10 инжекцион и на колко оборота е, и пласмасовите стойки за фарове бош стават ли на фар хелла благодаря предварително.
Всички пътища водят към НАДИН 

- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Информация за м10
от карбуратор към инжекцион ти трябва всичко от блока на горе, оборудвана глава, инслатация, периферия
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Информация за м10
sixstraight написа:пласмасовите стойки за фарове бош стават ли на фар хелла благодаря предварително.
Стойките на фаровете за троен стоп бош и хела като дизайн са различни, но като закрепване към купето и към реглажите за фаровете са абсолютно съвместими.

- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Информация за м10
brankovv написа:от карбуратор към инжекцион ти трябва всичко от блока на горе, оборудвана глава, инслатация, периферия
не мога да разбера след като не знаете защо пишете, мнения ли трупате или просто обърквате хората??? или както народа казва трябва да сте на всяко гърне миродия

карбураторния мотор и инжекционна са с различни по форма горивни камери... от там и различни бутала ето за какво говоря:
ако се сменят глави се сменят и бутала... което въобще не е нужно...
в съседния раздел има няколко теми за такива конверсии ето една от тях надявам се да ти е полезна.
viewtopic.php?f=36&t=314116
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
Имам стойки за фарове бош и фарове хелла но не стават трябва да се реже и преправя има ли вариант фаровете да не са от е30 а за инжекциона имам изспускател с ламбда и всмукател с дюзи еку ще си купя но за инсталацията незнам какво ми трябва има ли някой колега който е направил успешно конверсията а иначе мойта е 87 с ел.карб пиербург 2бе с реле комп и букса диагностика
Всички пътища водят към НАДИН 

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Информация за м10
Стойките за ХЕЛА и БОШ фарове, троен стоп са конструктивно еднакви и взаимозаменяеми. 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Информация за м10
Ако говорим за двигател, монтиран на купе е30, разлика в главите между карбураторното хранене и L-jetronic инжекционно впръскване (електрическите дюзи) наистина има. Тя се изразява в различния диаметър на клапаните. Което само по себе си не пречи да сложиш инжекцион на двигател с карбуратор - това ще ти създава спънка ако гониш динамични характеристики.
Като окомплектовка - целия всмукателен тракт - обурудван - филтърна кутия, дебитомер, гофриран маркуч, дросел с ДДР, колектор, дюзи+ 5-а дюза (монтирана отстрани на колектора), електрически смукач (грешно наричан от много колеги като моторче празен ход); цялото окабеляване - комутатор, еку, инсталация + оня голям туч релето за бензиновата помпа.
При по-новите двигатели (какъвто трябва да е твоя), палеца на делкото се върти обратно посоката на часовника, т.е. за да дадеш предварение го въртиш по часовника. И все пак провери.
Успех!
Като окомплектовка - целия всмукателен тракт - обурудван - филтърна кутия, дебитомер, гофриран маркуч, дросел с ДДР, колектор, дюзи+ 5-а дюза (монтирана отстрани на колектора), електрически смукач (грешно наричан от много колеги като моторче празен ход); цялото окабеляване - комутатор, еку, инсталация + оня голям туч релето за бензиновата помпа.
При по-новите двигатели (какъвто трябва да е твоя), палеца на делкото се върти обратно посоката на часовника, т.е. за да дадеш предварение го въртиш по часовника. И все пак провери.

Успех!
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Информация за м10
да колега има хора, който са направили такава конверсия (аз не съм от тях
)...
за конверсията ще ти трябва (сигурно ще пропусна някой неща, но все пак) - помпата с кошницата, горивопровод за високото налягане (твоя го ползваш за обратното гориво), смукателя с рейката и дросела, регулатора на празния ход при студен мотор заедно с маркучетата и стоиката, тройника за температурните датчици, гофрето и дебитомера, изпускател със ламбда, цялата инсталация на мотора може би с комутатора и релетата и компа.... и някой който добре познава мотора за да ги навърже всичките тези работи
едит:
колега, писали сме по едно и също време, искам да кажа, че разликата в главите далеч не е само в размера на клапаните, както съм показал челата на бутала са коренно различни както и самите горивни камери, карбураторен мотор с монтирана инжекционна глава истински ме съмнява да може да заработи та дори и да успее да завърти преди да е изпотрошил половината карантия

за конверсията ще ти трябва (сигурно ще пропусна някой неща, но все пак) - помпата с кошницата, горивопровод за високото налягане (твоя го ползваш за обратното гориво), смукателя с рейката и дросела, регулатора на празния ход при студен мотор заедно с маркучетата и стоиката, тройника за температурните датчици, гофрето и дебитомера, изпускател със ламбда, цялата инсталация на мотора може би с комутатора и релетата и компа.... и някой който добре познава мотора за да ги навърже всичките тези работи

едит:
S204 написа: Тя се изразява в различния диаметър на клапаните.
колега, писали сме по едно и също време, искам да кажа, че разликата в главите далеч не е само в размера на клапаните, както съм показал челата на бутала са коренно различни както и самите горивни камери, карбураторен мотор с монтирана инжекционна глава истински ме съмнява да може да заработи та дори и да успее да завърти преди да е изпотрошил половината карантия

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
значи не съм пояснил наясно съм с разликата в главите за сега няма да сменям мотор или глава въпроса е колата да е с всмук. колектор от инжекцион и да пали на бензин и да вдига 20км/ч може да прекъсва може да не върви може да харчи 20 важното е да пали с колектора а за фаровете явно не са от е30 защото ушите за закрепване излизат доста над стойките благодаря за отговорите ако има вариант да се направи лесно ще го правя ако не ще работи само на газ
Всички пътища водят към НАДИН 

- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Информация за м10
според мен не е трудно, но и разправията не е малка!!!
съветвам те да си караш само на газ
съветвам те да си караш само на газ

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
ми така ще стане накрая ако е чак толко невъзможно ще е само на газ въпроса беше ако е постижимо като свърши газта да стигна до бензиностанция без въже
Всички пътища водят към НАДИН 

- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Информация за м10
TukBaTa написа:искам да кажа, че разликата в главите далеч не е само в размера на клапаните, както съм показал челата на бутала са коренно различни както и самите горивни камери
Напълно съгласен, формата на горивната камера е следствие от профила на клапана. По никакъв начин не съм искал да опровергая написаното от теб.

Силно се надявам конверсията да стане факт и да видим снимки и отзиви.

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
ето малко снимки вече с нов мотор след ремонт който грее има някакво чукане и тече от гарнитурата на главата както се вижда на снимките е метална но все пак ще бъде турбиниран и после изхвърлен много съм разочарован от м10 ремонта е правен като хората с шлайф на глава с нови лагери и всички гарнитури по мотора са сменени главата е правена дори в момента е без термостат по-долу на снимките се вижда че вече е с инжекционовия колектор и дросел от м40 осезаемо промени работата след изхвърляне на карба надявам се в скоро време да е с турбо макар и за малко





п.с. вече е сто и пеш коня с глава с големите клапани и другите бутала





п.с. вече е сто и пеш коня с глава с големите клапани и другите бутала
Всички пътища водят към НАДИН 

- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Информация за м10
Колега извинявай за спам мнението, но не може да тече и да чука тоя мотор и ти да кажеш "ремонта е правен като хората". Заводските двигатели и на 400++ хилки пак не чукат, прегряват, камо ли да текат. Стига да са поне малко обслужвани разбира се.
И по снимките си личи, че някой си е оставил ръцете (и не само) при монтажа на периферията на двигателя...
Успех все пак, надявам се този двигател един хубав ден да придобие вид!
И по снимките си личи, че някой си е оставил ръцете (и не само) при монтажа на периферията на двигателя...
Успех все пак, надявам се този двигател един хубав ден да придобие вид!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани